rachey pisze:Kurde, to 2.0 serio fajnie brzmi... Ciekawe czy ktoś to do NA/NB wrzuci
Mało prawdopodobne, za dużo rzeźbienia by było



No... to kto pierwszy dmuchawe tam wsadzi?

Moderator: Moderatorzy
rachey pisze:Kurde, to 2.0 serio fajnie brzmi... Ciekawe czy ktoś to do NA/NB wrzuci
Kinio pisze:a propos tej rozbitej ładny gest i dobra promocja ze strony mazdy: http://jalopnik.com/mazda-gives-new-mia ... 7678736015
lupek pisze:Kinio pisze:a propos tej rozbitej ładny gest i dobra promocja ze strony mazdy: http://jalopnik.com/mazda-gives-new-mia ... 7678736015
Czytałem posty tego gościa na miata.net.
Gest ze strony Mazda USA polegał na tym, że mu znaleźli szybko nowy egzemplarz jeszcze z pierwszej partii, a diler wziął na siebie rozmowy z ubezpieczalnią, przez co sprawa trwała około tygodnia.
(...) Japoński producent powiedział, że miesięcznie jest w stanie dostarczać 125 egzemplarzy MX-5 z kierownicą po prawej stronie, przystosowanych do australijskiego rynku.
Tymczasem już teraz zainteresowanych zakupem jest 9623 klientów. To oznacza, że potencjalny czas oczekiwania z łatwością przekroczyłby pięć lat. Nadal jednak nie są to klienci, a jedynie potencjalni zainteresowani kupnem dwumiejscowego roadstera.
Dżunior pisze:Przecież to zupełnie inne auta
ree pisze:Nd jest szybsze, bo ma krótszą skrzynię, o czym zresztą mówią w teście, a poza tym jest to wersja cup czyli taka usportowiona.
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Alex pisze:A ja caly czas nie moge zrozumiec dlaczego silnik Skyactive 2.0 w Mxie ma mniejszy stopien sprezania (13 vs 14) i mniejsza moc (160 vs 165km) niz 2.0 z 3ki 6ki czy cx5. Mniej mocy w samochodzie dla entuzjastow niz w dupowozie - dziwnie mi to wyglada
Czyzby Mazda poszla po rozum do glowy i stwierdzila ze tak duzy stopien sprezania ma jednak wiecej wad niz zalet?
czester_ pisze:A to 5KM robi taką wielką różnicę?