remik pisze:Szału nie ma , czekamy na Hondę S3000
to po roku 3000

Moderator: Moderatorzy
remik pisze:Szału nie ma , czekamy na Hondę S3000
zoharek pisze:No nie bardzo, jest dokładnie jak w NC. Nie zmienia swojego miejsca w zależności od tego po której stronie jest kierownica (no chyba że w ND to sie zmieni, ale wątpię).
Dżunior pisze:Czy ktoś już wie na kiedy planowana jest premiera NE?
gzy pisze:Nowe ploty,
130hp 1.5 skyactiv, 1020kg
http://wot.motortrend.com/1409_2016_maz ... ealed.html
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
No i pewnie ładnie da się uturbić :>Alan pisze:Bez przesady. Auto o wadze NA, z silnikiem 130km i zapewne o lepszej dynamice niz stary 1,8 z NA. Zauważcie że nie każdy wlasciciel mx-5 ma sportowe aspiracje i taka moc w zupelnosci wystarczy. Przy tym bedzie male spalanie no i oczywiscie cena nizsza. Dla sportowcow na pewno bedzie dostepny 2,0 z zadowalajacymi osiagami.
Schatten pisze::-)
Jakos myslami jestem juz w pazdzierniku, stad pominalem rok premiery
Peecer, jak dobrze, ze jednak nie pobiegles do salonu. Bylbys pierwszym w kolejce
fifomaniak pisze:Inaczej, w USA będzie tylko 2.0, tak jak w poprzednich modelach. W Europie dostępny będzie również słabszy i tańszy 1.5
Peecer pisze:a jestem najarany na nią jak arab na kurs pilotażu
fifomaniak pisze:Inaczej, w USA będzie tylko 2.0, tak jak w poprzednich modelach. W Europie dostępny będzie również słabszy i tańszy 1.5
raba pisze:fifomaniak pisze:Inaczej, w USA będzie tylko 2.0, tak jak w poprzednich modelach. W Europie dostępny będzie również słabszy i tańszy 1.5
A moglbys zacytowac jakies zrodło? Bo z tego co pisza na autoblog.com wynika raczej to co wspomnialem wczesniej, ze USA 2.0 a na pozostalych rynkach 1.5.