CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2021
Moderator: Moderatorzy
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
I dlatego wydało mi się to ciekawe. Dodatkowo całkowicie inaczej widać to z perspektywy kierowcy za kółkiem. A może te pachołki stały zbyt ciasno przy wejściu?
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- Domel
- Donator
- Posty: 358
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
próbowałem obu torów jazdy, najpierw klasycznie z wiekszym najazdem, potem na okrąglo, i też jestem zdziwiony po sprawdzeniu max. prędkości na następnej prostej wyniki było zawsze ok. 100km/h. Prędkości minimalne w zakręcie to ok. 50km/h .Pachołki stały dosyć szeroko. Może przy "klasycznym" za mocno hamowałem, Przy najlepszym kółku tak to wyglądało (tor lekko przesunięty do góry względem mapy):
- Załączniki
-
- jastrzab_plyta2.png (423.24 KiB) Przejrzano 2029 razy
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jak wrazenia po wczorajszej rundzie MMC Modlin? Mi się całkiem podobalo, lubię poznawać nowe miejsca
Organizacja jak zwykle super
Tylko dlaczego zbiórka tak wcześnie rano?? W sobotę rano chętnie pospalbym godzinę dłużej jazdy było i tak do porzygania się (90km) a chyba 2 sesje odpuściłem.
Sam tor krótki, techniczny, krety. Niestety bardzo małe marginesy jeśli coś nie wyjdzie. Dlatego od początku założyłem że chrzanić czasy auto ma wyjechać nietkniete. Udało się, a czas i tak wyszedł całkiem przyzwoity Może wolniej to jednak szybciej
Tor wymagający dla aut a dokładnie dla ich chłodzenia. Mimo że nie było jakoś specjalnie gorąco temp chlodziwa ostro szla w górę i niewiele dawało się z tym zrobić. Dobrze że kol Bartek podpowiedział mi by po zjeździe z sesji wyjechać za brame i zrobić kurs do ronda i z powrotem. Dopiero to pozwalało na jako takie schlodzenie auta ale nawet po tym z hamulcow i kol waliło gorąco
Organizacja jak zwykle super
Tylko dlaczego zbiórka tak wcześnie rano?? W sobotę rano chętnie pospalbym godzinę dłużej jazdy było i tak do porzygania się (90km) a chyba 2 sesje odpuściłem.
Sam tor krótki, techniczny, krety. Niestety bardzo małe marginesy jeśli coś nie wyjdzie. Dlatego od początku założyłem że chrzanić czasy auto ma wyjechać nietkniete. Udało się, a czas i tak wyszedł całkiem przyzwoity Może wolniej to jednak szybciej
Tor wymagający dla aut a dokładnie dla ich chłodzenia. Mimo że nie było jakoś specjalnie gorąco temp chlodziwa ostro szla w górę i niewiele dawało się z tym zrobić. Dobrze że kol Bartek podpowiedział mi by po zjeździe z sesji wyjechać za brame i zrobić kurs do ronda i z powrotem. Dopiero to pozwalało na jako takie schlodzenie auta ale nawet po tym z hamulcow i kol waliło gorąco
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
z uporem maniaka zapytam tu, nie na FB. Jak się Wam podobało w Kielcach? Bo mi bardzo, podobnie jak rok temu, choć nitka zupełnie inna.
Organizacja wiadomo super, co nawet sam z siebie przyznał Yoshi z GT86PL
poranne wstawanie nadal mi się nie podoba jak się okazuje nie tylko mnie
tor niebezpieczny, podobnie jak Modlin. Slowo klucz: "BANDY", w polaczeniu z kierowcami z napinką stworzyło mieszankę wybuchową. Ale czy to jest argument by rezygnować z rywalizacji na tym torze? Moim zdaniem nie, tym bardziej że niebezpieczeństwo w motorsporcie jest rzeczą współistniejącą, a napinka powoduje że de facto każdy tor staje się niebezpieczny. Poznań, Silesia, Jastrząb też
Organizacja wiadomo super, co nawet sam z siebie przyznał Yoshi z GT86PL
poranne wstawanie nadal mi się nie podoba jak się okazuje nie tylko mnie
tor niebezpieczny, podobnie jak Modlin. Slowo klucz: "BANDY", w polaczeniu z kierowcami z napinką stworzyło mieszankę wybuchową. Ale czy to jest argument by rezygnować z rywalizacji na tym torze? Moim zdaniem nie, tym bardziej że niebezpieczeństwo w motorsporcie jest rzeczą współistniejącą, a napinka powoduje że de facto każdy tor staje się niebezpieczny. Poznań, Silesia, Jastrząb też
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Domel
- Donator
- Posty: 358
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
nom, Kielce to mój ulubiony tor, i mówię to bez ironii. Silezja chyba już mi się przejadła. Ten jest mocno techniczny, premiuje kierowców, a nie moc auta. Było by mi go żal, gdyby wypadł z kalendarza. I tak, też musiałem prostować zdeżak po przyłapaniu opon, ale to wyłacznie moja wina a nie opony.
A poranne wstawanie jest chyba koniecznością, bo odprawa. Choć pamiętam, że na treningach na Jastrzębiu robiono ok. południa drugą odprawę dla spóźnialskich, no ale jeździli pół dnia płacąc za cały.
A poranne wstawanie jest chyba koniecznością, bo odprawa. Choć pamiętam, że na treningach na Jastrzębiu robiono ok. południa drugą odprawę dla spóźnialskich, no ale jeździli pół dnia płacąc za cały.