CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020
w czynie spolecznym :D
Moderator: Moderatorzy
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
nie ma nudy kto ma ND w klasie stock? albo spec? ujawniać się kochani szykujemy klasę ND ale potrzebujemy frekwencji
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
No faktycznie nie wyglądałeś na szybszego a to dziwne. Trzeba to bliżej poobserwować. Sam jestem ciekaw jako to będzie w tym sezonie. Jeszcze 8 tygodni iDanillo pisze: ↑25 sty 2020, 19:44Znalazłem stary film z Ułęża z poprzedniego sezonu - pościg za Liliputkiem. Nie widać na nim, żeby mój NC był szybszy na prostych od Liliiputkowego ND. Na błędy jakie tam popełniłem spuszczamy zasłonę milczenia
https://youtu.be/CLE0ObjxRfw
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Jak zalozenia takie same jak w NC to mieszcze sie w spec ND tylko opony zmienie na federale:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
To jak powstała klasa kobiet?Arturo_tiburon pisze: ↑22 sty 2020, 10:52Stock dla ND czy jakakolwiek klasa dla ND ma sens przy pewnej minimalnej liczbie aut
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
kurcze pewnie, jutro znajdziesz pod drzwiami konska glowe:)tigr pisze: ↑26 sty 2020, 19:46To jak powstała klasa kobiet?Arturo_tiburon pisze: ↑22 sty 2020, 10:52Stock dla ND czy jakakolwiek klasa dla ND ma sens przy pewnej minimalnej liczbie aut
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Rejestracja ruszyla:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
Wydaje Ci się. I Runda jest droższa o 25zł.
#mmcbeznapinki
http://www.facebook.com/miataminichallenge
http://www.facebook.com/miataminichallenge
Na torach wyścigowych nie uda nam się utrzymać "3" z przodu. Ułęż, Kielce, Jastrząb "3" z przodu będzie.
#mmcbeznapinki
http://www.facebook.com/miataminichallenge
http://www.facebook.com/miataminichallenge
Jak się domyślam, style bar nie spełnia tych wymogów?
a jakie jest uzasadnienie tego, że w klasie SPEC która de facto ma ograniczać koszty i poniekąd też osiągi samochodu obowiązkowy jest roll bar (i pewnie słusznie), ale w klasie "no limit" już nie gdzie są uturbione miaty itd.? Wychodzi na to, że w klasie gdzie samochód może być zdecydowanie szybszy jest mniej bezpiecznie?
Czy generalnie coś mylę i nie ogarniam (czego nie wykluczam )
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Style bar nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem, więc absolutnie nie.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Klasa Spec jest bardzo sformalizowana, w przeciwieństwie do reszty. Osoby startujące w zawodach, szczególnie z jakąś napinką - mają zamontowane rollbary i nie trzeba ich przekonywać, że jest to niezbędne.
tego że to jest niezbędne to nie kwestionuję, szczególnie że mam podejście wyrobione na kanwie rajdów co do bezpieczeństwa, ale zaciekawiło mnie, że w klasie gdzie można mieć uturbioną miatę i pod nogą >200KM nie ma takiego obowiązku, a w klasie która poniekąd jest nico zduszona, trzeba
na marginesie, czy w trakcie sezonu można się "przepisać" do klasy SPEC?
- Morfi
- Donator
- Posty: 1699
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Czy ktoś może mi racjonalnie wytłumaczyć dlaczego za dzielenie się autem należy dopłacić 150zł? Za co jest ta opłata? Organizator nie wymaga żadnych danych drugiego kierowcy. To wygląda bardzo słabo...
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
Techniczny próg wejścia w Miata Challenge jest bardzo niski. Kask + MX-5 i tyle. Seryjne auto też może wystartować w MC. Dla takich aut utworzyliśmy nawet dodatkową klasę STOCK. Klasy 1, 2, 3, 5 są dla wszystkich - podział tylko generacja/silnik.
SPEC powstał aby unifikować i wymagać od Zawodników konkretnej specyfikacji. Dlatego TUTAJ możemy wymagać np. Rollbara dla generacji NA/NB. SPEC powstał aby zatrzymać wyścig zbrojeń. Wystarczy, że do niemal seryjnej MX-5 założysz Federal RS-R i właściwie jesteś w SPECU. Specyfikacja SPEC w 90% zakazuje, a nie nakazuje! Wystarczy poświęcić trochę czasu i przeczytać regulamin.
Świetny przykład to klasa 3 gdzie czołówka "wkłada" w tuning po 15-25 tyś złotych i mowa o wolnossących autach. Nie każdy ma ochotę i fundusze do takiej rywalizacji. W SPECU łatwiej ocenić umiejętności kierowcy a nie maszyny.
Opłata pokrywa koszt obsługi zawodnika, pakietu startowego, pomiaru, naklejek itp. BTW. Na żadnej innej imprezie torowej w Polsce nie ma opcji "dzielenia się autem".
Oczywiście, że organizator wymaga dane drugiego kierowcy. Podajesz je w formularzu. Drugi kierowca aby wystartować musi być zarejestrowanym zawodnikiem MC.
#mmcbeznapinki
http://www.facebook.com/miataminichallenge
http://www.facebook.com/miataminichallenge
- Morfi
- Donator
- Posty: 1699
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
No właśnie chodzi o to, że nie spędzi. 150zł jest za przejazd auta z jednym numerem. Jeśli więc chciałoby się "przejechać" 5 kierowców (bo 5 sesji) to opłata wyniosłaby 450zł+5*150zł=1200zł.
Jeśli auto z drugim kierowcą miałoby mieć swój numer i swoje 5 sesji to opłata wynosi dodatkowe 350zł.
Ja to tak zrozumiałem. Stąd potrzebuję wyjaśnienia.
To nie jest argument.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
O Panie, jak włożysz do fury 5 kierowników pod rząd to od razu klep lawetę....o własnych siłach raczej nie wróciszMorfi pisze: ↑04 lut 2020, 11:11No właśnie chodzi o to, że nie spędzi. 150zł jest za przejazd auta z jednym numerem. Jeśli więc chciałoby się "przejechać" 5 kierowców (bo 5 sesji) to opłata wyniosłaby 450zł+5*150zł=1200zł.
Jeśli auto z drugim kierowcą miałoby mieć swój numer i swoje 5 sesji to opłata wynosi dodatkowe 350zł.
Ja to tak zrozumiałem. Stąd potrzebuję wyjaśnienia.
To nie jest argument.
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
Morfi,
Mam wrażenie, że nikt Ci wyżej po prostu po przyjacielsku nie wyjaśnił o co chodzi w tym całym MC. Bardzo Cię przepraszam za kolegów i już naprawiam sytuację.
Celem Organizatora jest prowadzenie MC jako jedynej tego typu i skali imprezy w tej części Europy a nie dyskutowanie z Tobą o logice opłaty za współdzielenie. Opłata za współdzielenie auta jest i będzie taka własnie jaką sobie Organizator ustali. Niezależnie od Twoich poszukiwań logiczności lub jej braku w sposobie w jaki Organizator tworzy strukturę kosztów uczestnictwa. Jeśli jednak nie chodzi tu w całej dyskusji o logikę tylko brakuje Ci 150 zeta do tego , żeby brać udział w imprezie to oczywiście ja Ci pomogę i skredytuje Twoje uczestnictwo (RRSO 5%). Chodzi w końcu o to żeby się pobawić a nie klepać w klawiaturę Do zobaczenia.
Mam wrażenie, że nikt Ci wyżej po prostu po przyjacielsku nie wyjaśnił o co chodzi w tym całym MC. Bardzo Cię przepraszam za kolegów i już naprawiam sytuację.
Celem Organizatora jest prowadzenie MC jako jedynej tego typu i skali imprezy w tej części Europy a nie dyskutowanie z Tobą o logice opłaty za współdzielenie. Opłata za współdzielenie auta jest i będzie taka własnie jaką sobie Organizator ustali. Niezależnie od Twoich poszukiwań logiczności lub jej braku w sposobie w jaki Organizator tworzy strukturę kosztów uczestnictwa. Jeśli jednak nie chodzi tu w całej dyskusji o logikę tylko brakuje Ci 150 zeta do tego , żeby brać udział w imprezie to oczywiście ja Ci pomogę i skredytuje Twoje uczestnictwo (RRSO 5%). Chodzi w końcu o to żeby się pobawić a nie klepać w klawiaturę Do zobaczenia.
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Luzik Nie bierz do siebie „szydery” ... trzeba mieć dystans do siebie, ludzi i całego otoczenia, żyje się wtedy łatwiej, a i problemy dnia codziennego mniejsze Trzymaj się i udanego upalanka!!!
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Ja też tego nie kumam ale jakoś się tym nie zamartwiam.
Organizator mówi, że w sobotę mam być o 8. 00 na torze w Gdańsku no to ważne abym zdążył na czas. Staję na starcie a kiedy mignie mi flaga w szachownicę to wtedy koszty już mnie nie zadręczają...
Organizator mówi, że w sobotę mam być o 8. 00 na torze w Gdańsku no to ważne abym zdążył na czas. Staję na starcie a kiedy mignie mi flaga w szachownicę to wtedy koszty już mnie nie zadręczają...
LILIPUTEK - z miłości do jazdy