Cześć,
podzielicie się wrażeniami jaki poziom paliwa najlepiej utrzymywać na torze?
Lać do fula, czy trzymać na 1/4-1/2 poziomu?
pzdrv,
Tankowanie na tor
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
ja to sie nie znam ale zawsze wydawalo mi sie ze idzie to tak:
chcesz miec jedna sprawe z glowy mniej - lej na fulla
walczysz o dziesiatki sekund - utrzymuj tyle by przejechac sesje z lekkim marginesem
chcesz miec jedna sprawe z glowy mniej - lej na fulla
walczysz o dziesiatki sekund - utrzymuj tyle by przejechac sesje z lekkim marginesem

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- ace
- Donator
- Posty: 576
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
A to nie jest przypadkiem tak, że zbiornik jest pośrodku i ma marginalne znaczenie jeżeli chodzi o rozkład mas?
Sama waga benzyny ma znaczenie (12 vs 48l zrobi różnicę).
Sama waga benzyny ma znaczenie (12 vs 48l zrobi różnicę).
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
W NBku jest za fotelami z tego co wiem.donia pisze:No nie jest pośrodku.
Na cały dzień jazdy w MC 1.8 NBFL wystarcza mi 3/4 baku. Ja staram się utrzymywać możliwie niski poziom, który pozwoli jeździć, a w zapasie mam 20l w kanistrach.