SZKOLENIA RWD ROOKIE I - 2021
Moto Park Ułęż - 13 czerwca
Moderator: Moderatorzy
WYDARZENIE NA FB - https://www.facebook.com/events/210991794165595
ZAPISY NA SZKOLENIE - formularz na www.miatachallenge.pl od 10 maja
13 czerwca 2021 (niedziela) zapraszamy Was na pierwszy w tym roku trening-szkolenie RWD ROOKIE, który organizujemy ponownie w Moto Parku Ułęż. Szkolenie skierowane do każdego, kto będzie chciał poprawić swoje umiejętności prowadzenia MX-5.
Limit 50 samochodów szkoleniowych.
ZOBACZ JAK BYŁO 16 SIERPNIA 2020:
https://www.youtube.com/watch?v=5z-bwr6MCzQ
GŁÓWNYM CELEM SZKOLENIA JEST POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA SAMOCHODU RWD ORAZ PRZYGOTOWANIE DO STARTU W MIATA CHALLENGE!!!
- okrągła płyta poślizgowa
- prostokątną płyta poślizgowa
- moduły szkoleniowe RWD
- bezpieczna trasa time attack dla ROOKIE - trasa skrócona z 5 do 2km
- szkolenie z instruktorami sportowej jazdy i czołowymi zawodnikami Miata Challenge
- małe grupy szkoleniowe
- 8h szkoleniowych
KOSZTY SZKOLENIA
350zł kierowca + auto
150zł współdzielenie szkolenia z dodatkowym kierowcą (z os. towarzysząca).
WIĘCEJ O RWD ROOKIE:
https://www.miatachallenge.pl/szkolenia-rwd/
ZAPISY NA SZKOLENIE - formularz na www.miatachallenge.pl od 10 maja
13 czerwca 2021 (niedziela) zapraszamy Was na pierwszy w tym roku trening-szkolenie RWD ROOKIE, który organizujemy ponownie w Moto Parku Ułęż. Szkolenie skierowane do każdego, kto będzie chciał poprawić swoje umiejętności prowadzenia MX-5.
Limit 50 samochodów szkoleniowych.
ZOBACZ JAK BYŁO 16 SIERPNIA 2020:
https://www.youtube.com/watch?v=5z-bwr6MCzQ
GŁÓWNYM CELEM SZKOLENIA JEST POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA SAMOCHODU RWD ORAZ PRZYGOTOWANIE DO STARTU W MIATA CHALLENGE!!!
- okrągła płyta poślizgowa
- prostokątną płyta poślizgowa
- moduły szkoleniowe RWD
- bezpieczna trasa time attack dla ROOKIE - trasa skrócona z 5 do 2km
- szkolenie z instruktorami sportowej jazdy i czołowymi zawodnikami Miata Challenge
- małe grupy szkoleniowe
- 8h szkoleniowych
KOSZTY SZKOLENIA
350zł kierowca + auto
150zł współdzielenie szkolenia z dodatkowym kierowcą (z os. towarzysząca).
WIĘCEJ O RWD ROOKIE:
https://www.miatachallenge.pl/szkolenia-rwd/
- Załączniki
-
- rookie1-2021.jpg (299.71 KiB) Przejrzano 5326 razy
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
FORMULARZ ZAPISU NA SZKOLENIE https://www.miatachallenge.pl/szkolenie ... wd-zapisy/
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- niezalogowany
- Posty: 259
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
No ja na przykład, w sumie zawsze sie zastanawiałem ile % na takie szkolenie to ludzie z forum, może możemy jakieś statystyki prosić?
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Będę
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- niezalogowany
- Posty: 259
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Ja jadę w sobotę z Wrocławia, wracam w poniedziałek
Do zobaczenia - byłem rok temu i w tym też się wybieram
Można
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Świetna impreza. Idealnie przygotowana pod ludzi, którzy zaczynają swoją przygodę z Miatami, ale też dla tych, którzy chcą jeździć torowo. Organizacja aż za dobra była, nie było czasu na odpoczynek. Dużo ćwiczeń, samo mięso. Jazda, jazda, jeszcze raz jazda .
P.S. straciłem gdzieś bańkę oleju. Była i nie ma. Bańka 5l, a w niej około 1,5-2l, była w żółty worek zawinięta. Nie widział ktoś przypadkiem?
P.S. straciłem gdzieś bańkę oleju. Była i nie ma. Bańka 5l, a w niej około 1,5-2l, była w żółty worek zawinięta. Nie widział ktoś przypadkiem?
- Gieras
- Donator
- Posty: 359
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Byłem, widziałem i faktycznie fajna impreza. Kilka spraw moznaby jednakże poprawić (mam nadzieje, ze organizatorzy zaglądają na forum):
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:
Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:
Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
Zaglądają. Dzięki.Gieras pisze: ↑15 cze 2021, 11:20Byłem, widziałem i faktycznie fajna impreza. Kilka spraw moznaby jednakże poprawić (mam nadzieje, ze organizatorzy zaglądają na forum):
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:
Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
1. Nie masz racji. Główna nacisk podczas teorii był na nitkę wyścigową i rzucenie nowego światła na typowe pokonywanie zakrętów. O tym także z pewnością mówili instruktorzy na torze. Na pozostałych ćwiczeniach nie było to stosowane.
2. Masz rację, choć w tym dużo zabawy także i o to chodziło.
3. Spokojna głowa.
4. Myślę, że 20zł za dwudaniowy obiad to niewiele. Ja jadłem tylko zupę i była dobra. Porozmawiam z instruktorami, jeżeli było źle to zmienimy dostawcę.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2021, 12:48 przez himber, łącznie zmieniany 1 raz.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Dlatego napisałem "spokojna głowa". Wiemy jak to wygląda z zewnątrz od strony instruktora i jak to wygląda z wnętrza kierowcy. Lekki stres i niewiadoma strony łosia dodaje smaczku
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Dzięki za super imprezę!!!himber pisze: ↑15 cze 2021, 12:37Zaglądają. Dzięki.Gieras pisze: ↑15 cze 2021, 11:20Byłem, widziałem i faktycznie fajna impreza. Kilka spraw moznaby jednakże poprawić (mam nadzieje, ze organizatorzy zaglądają na forum):
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:
Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
1. Nie masz racji. Główna nacisk podczas teorii był na nitkę wyścigową i rzucenie nowego światła na typowe pokonywanie zakrętów. O tym także z pewnością mówili instruktorzy na torze. Na pozostałych ćwiczeniach nie było to stosowane.
2. Masz rację, choć w tym dużo zabawy także i o to chodziło.
3. Spokojna głowa.
4. Myślę, że 20zł za dwudaniowy obiad to niewiele. Ja jadłem tylko zupę i była dobra. Porozmawiam z instruktorami, jeżeli było źle to zmienimy dostawcę.
A co do uwag, to kolega Gieras napisał sporo z tego co sam chciałem, więc tylko dodam, już po komentarzu organizatora.
Ad. 1. Jednak fajnie byłoby mieć najpierw wykład - ja byłem w grupie żółtej, więc teorię miałem 3h po zabawie 'torowej', bez możliwości przećwiczenia, bo potem były już tylko płyty.
Szczególnie po ostatnim roku, ogarnięcie tematu wykładu (nawet za dodatkową pięć dyszek od chętnych) w formie zdalnej w ciągu tygodnia przed imprezą byłoby super, nawet z nagraniem dostępnym do dnia imprezy, jak ktoś nie mógł/chciał powtórzyć.
Ad. 2. Domyślam się, że to kwestia kosztów, ale w 100% się zgadzam - przynajmniej 1-2 przejazdy na każdej płycie fajnie byłoby mieć z instruktorem, bo do zabawy fajnie mieć jakąś podstawę, szczególnie, jak ktoś jest pierwszy raz na płycie.
Ad. 3. Moja bariera psychiczna była za duża - jako dzieciak byłem w aucie, które potrąciło przebiegającego na czerwonym pieszego i taka sytuacja gdzieś mnie trafia - za każdym razem myślałem, że bliżej to uderzę instruktora.
Pomysł świetny, ale fajniejsza byłaby jakaś flaga albo semafor, choć oczywiście może to tylko wynikać z moich niefajnych doświadczeń.
Jeszcze raz dzięki, bo organizacja i pomysł są super, i jeśli tylko terminy pozwolą, to pewnie będę chciał wziąć udział w jesiennej sesji, żeby utrwalić, to czego się nauczyłem.
- Gieras
- Donator
- Posty: 359
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Wziąłbym jednak pod rozwagę uwagę dotycząca testu łosia. Zrób sobie tzw test nagłówka prasowego, czyli pomyśl jak zostałoby to opisane w mediach, gdyby podczas testu łosia doszło do potrącenia człowieka i czy byłbyś w stanie obronić w mediach jakoś tą formę ćwiczenia. Wypadki sie zdarzają, poco kusić los, wszystko wydaje sie super dopóki nie wydarzy sie tragedia. Myślę, że nie pomogłoby zasłanianie sie oświadczeniami uczestników, które każdy podpisywał i odpowiedzialność w pełni spadłaby na organizatora, a być może nasze władze nałożyłaby ban lub dodatkowe kosztowne obostrzenia nie tylko na was, ale inne podobne eventy w Polsce.
Chętnie przyjadę na kolejna edycje, jeżeli oprócz zabawy poprawicie element edukacyjny związany z kontrolowaniem poślizgu, bo słowo „szkolenie” w nazwie eventu zobowiązuje. Jazdy po płytach to przecież ponad 3 godziny zajęć.
Chętnie przyjadę na kolejna edycje, jeżeli oprócz zabawy poprawicie element edukacyjny związany z kontrolowaniem poślizgu, bo słowo „szkolenie” w nazwie eventu zobowiązuje. Jazdy po płytach to przecież ponad 3 godziny zajęć.
Gieras mocno, nie wdając się w polemikę bo chyba Cię nie przekonam... jeżeli czujesz się nieusatysfakcjonowany daj proszę znać na PW. Otrzymasz zwrot kosztów "szkolenia". Szkoda tylko, że na miejscu nie przekazałeś swoich uwag. Może to przez pogodę
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Teoria choc była krótka to była niezwykle rzeczowa i najgorszym aspektem teorii online byłby fakt ze nie miałby kto nas wciągnąć w rozmowę. W mojej grupie udzielało się kilka osób i dopiero dyskusja rzuciła nowe światło na kilka rzeczy mówiąc ogólnie.
Test łosia to z mojej strony był test zaufania- sobie i instruktorowi (swoją droga zaje*isty chlop jak wszyscy, których pytałem o coś w trakcie ćwiczeń. Szczególne pozdrowienia Alkowi z toru!) Dopiero kiedy skupiłem się na instruktorze i zaufałem mu ze jemu tez zależy na poprawie naszych umiejętności () ćwiczenie przyniosło największy efekt. Momentami kierunki pokazywane były mega pozno, ale o to w tym chyba chodziło.
Płyta okrągła to świetne ćwiczenie ale jeżdżąc w cztery auta, gdzie każdy spinuje co chwila, więcej było czekania na wjazd na kółko/przepuszczanie kogoś aniżeli jazdy bokiem. Kwadrat natomiast to już inna bajka i jeden z najlepszych i najfajniejszych elementów szkolenia- mega szkoda, ze tak szybko ten czas minął.
PS. Na obiad trzeba było wziąć tradycyjne polskie ruskie pierogi (HEHE)- były smaczne i porcja spoko. Schabowy faktycznie średni, ale najgorsze były te żółte,twarde ziemniaki. Pragnę zauważyć, ze ja przynajmniej na jedzenie narzekać zamiaru nie mam, bo po wrażenia kulinarne chodzę do restauracji, a po wrażenia motoryzacyjne przyjechałem na Ułęż
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Test łosia to z mojej strony był test zaufania- sobie i instruktorowi (swoją droga zaje*isty chlop jak wszyscy, których pytałem o coś w trakcie ćwiczeń. Szczególne pozdrowienia Alkowi z toru!) Dopiero kiedy skupiłem się na instruktorze i zaufałem mu ze jemu tez zależy na poprawie naszych umiejętności () ćwiczenie przyniosło największy efekt. Momentami kierunki pokazywane były mega pozno, ale o to w tym chyba chodziło.
Płyta okrągła to świetne ćwiczenie ale jeżdżąc w cztery auta, gdzie każdy spinuje co chwila, więcej było czekania na wjazd na kółko/przepuszczanie kogoś aniżeli jazdy bokiem. Kwadrat natomiast to już inna bajka i jeden z najlepszych i najfajniejszych elementów szkolenia- mega szkoda, ze tak szybko ten czas minął.
PS. Na obiad trzeba było wziąć tradycyjne polskie ruskie pierogi (HEHE)- były smaczne i porcja spoko. Schabowy faktycznie średni, ale najgorsze były te żółte,twarde ziemniaki. Pragnę zauważyć, ze ja przynajmniej na jedzenie narzekać zamiaru nie mam, bo po wrażenia kulinarne chodzę do restauracji, a po wrażenia motoryzacyjne przyjechałem na Ułęż
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Gieras
- Donator
- Posty: 359
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Nie napisałem swoich uwag po to, abyście mi coś zwracali, bo jak napisałem jak dla mnie to była udana impreza na szkolna 4, wiec fajnie byłoby ja nieco poprawić, aby można było wystawić 6 w przyszłości. Po każdym evencie warto zapytać uczestników o opinie i nie po to, aby posłuchać pochlebców, ale po to, aby z pokorą dowiedzieć sie co można poprawić na przyszłość. Tylko tak możecie sie rozwijać. Z doświadczenia wiem, ze niewiele osób udzieli ci takich szczerych opinii, bo jeżeli ludziom coś sie nie podobało, to po prostu opowiedzą o tym nie Tobie, ale znajomym i/lub nie przyjadą następnym razem, a nie bedą sie wychylać na forum. Bo jak widać mogą liczyć na focha organizatora (-;
Nie byłem jeszcze na żadnym evencie z serii Miata Challenge, ale jak zdecyduje się przyjechać to też chętnie podzielę się swoimi spostrzeżeniami (-:
Miałem chyba przyjemność byc w grupie o najlepszej kolejności - grupie zielonej. Rozpoczęcie od testu łosia i slalomu dobrze uruchomilo czucie auta. Nasz ziomeczek "łoś" wiedział co robi i pokazywał kierunek dokładnie w momencie na reakcję - nie później nie wcześniej (w moim odczuciu). Niemniej gdyby zamiast niego były dwa światła i chłopak by sterował tymi światłami pilotem z pobocza też by zadziałało, a w razie W możliwe że ścięte by były tylko słupki. Mi taka obecność żywego człowieka jako przeszkody dała 10000% skupienia żeby typka zwyczajnie nie zabić i osobiście z tym problemu nie mam, niemniej dla świętego spokoju można by przetestować rozwiązanie ze światłami.
Szkolenie szkoda że tak krótkie! Świetna dawka podstawowej wyścigowej wiedzy, bardzo mi to podpasowalo. Na płycie było gorzej, myślę że pierwsze przejazdy mógłby być z instruktorem.
Płyta prostokątna to była świetna frajda, tam pięknie można było wyczuć jak auto się zachowuje podczas jazdy po serio śliskim asfalcie
A co do toru - bajka. Przesychajacy tor pod sam koniec dnia, super instruktorzy i frajda z szukania granic swoich i swojego auta. Jestem bardzo zadowolony i czekam na możliwość dalszej jazdy na następnych szkoleniach
Szkolenie szkoda że tak krótkie! Świetna dawka podstawowej wyścigowej wiedzy, bardzo mi to podpasowalo. Na płycie było gorzej, myślę że pierwsze przejazdy mógłby być z instruktorem.
Płyta prostokątna to była świetna frajda, tam pięknie można było wyczuć jak auto się zachowuje podczas jazdy po serio śliskim asfalcie
A co do toru - bajka. Przesychajacy tor pod sam koniec dnia, super instruktorzy i frajda z szukania granic swoich i swojego auta. Jestem bardzo zadowolony i czekam na możliwość dalszej jazdy na następnych szkoleniach
Jeszcze post pod postem bo czemu nie - kiedy będą zdjęcia i jakaś relacja? Czekam z niecierpliwością
- flatline
- Donator
- Posty: 2199
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Czuje się wywołany do tablicy
Nad zdjęciami pracuje, tylko miałem trochę innych tematów na początku tygodnia…
Nad zdjęciami pracuje, tylko miałem trochę innych tematów na początku tygodnia…
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback