SZKOLENIA RWD ROOKIE I - 2021

Moto Park Ułęż - 13 czerwca

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

06 maja 2021, 9:08

WYDARZENIE NA FB - https://www.facebook.com/events/210991794165595

💥 💥 💥 💥 ZAPISY NA SZKOLENIE - formularz na www.miatachallenge.pl od 10 maja 😎
13 czerwca 2021 (niedziela) zapraszamy Was na pierwszy w tym roku trening-szkolenie RWD ROOKIE, który organizujemy ponownie w Moto Parku Ułęż. Szkolenie skierowane do każdego, kto będzie chciał poprawić swoje umiejętności prowadzenia MX-5.

Limit 50 samochodów szkoleniowych.

💥ZOBACZ JAK BYŁO 16 SIERPNIA 2020:
👉 https://www.youtube.com/watch?v=5z-bwr6MCzQ

👍GŁÓWNYM CELEM SZKOLENIA JEST POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA SAMOCHODU RWD ORAZ PRZYGOTOWANIE DO STARTU W MIATA CHALLENGE!!! 👍
- okrągła płyta poślizgowa 😎
- prostokątną płyta poślizgowa 😎
- moduły szkoleniowe RWD
- bezpieczna trasa time attack dla ROOKIE - trasa skrócona z 5 do 2km
- szkolenie z instruktorami sportowej jazdy i czołowymi zawodnikami Miata Challenge
- małe grupy szkoleniowe
- 8h szkoleniowych

💥KOSZTY SZKOLENIA
350zł kierowca + auto
150zł współdzielenie szkolenia z dodatkowym kierowcą (z os. towarzysząca).

💥WIĘCEJ O RWD ROOKIE:
👉 https://www.miatachallenge.pl/szkolenia-rwd/
Załączniki
rookie1-2021.jpg
rookie1-2021.jpg (299.71 KiB) Przejrzano 4788 razy
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 335
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

10 maja 2021, 9:05

Jest już gdzieś dostepny ten formularz zgłoszeniowy na szkolenie?
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

11 maja 2021, 8:14

MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Sloner
Posty: 108
Rejestracja: 28 gru 2018, 16:29
Model: ND
Wersja: SkyPassion
Lokalizacja: Lublin

11 maja 2021, 10:24

Zapisany :)
Ktoś jeszcze z forum się wybiera?
Awatar użytkownika
niezalogowany
Posty: 252
Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
Model: NC
Wersja: szybki ponton
Lokalizacja: Wrocław

11 maja 2021, 11:25

No ja na przykład, w sumie zawsze sie zastanawiałem ile % na takie szkolenie to ludzie z forum, może możemy jakieś statystyki prosić?
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 335
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

11 maja 2021, 11:28

Ja rownież sie zapisałem.
polly
Posty: 203
Rejestracja: 22 wrz 2020, 20:38
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków

11 maja 2021, 16:21

Też będę :)
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3401
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

11 maja 2021, 18:37

Będę
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Karol 695
Donator
Donator
Posty: 67
Rejestracja: 26 lut 2019, 18:30
Model: NC FL
Lokalizacja: Łódz

19 maja 2021, 11:32

Poproszę o wpisanie na listę rezerwową.
MaciejG
Donator
Donator
Posty: 122
Rejestracja: 30 kwie 2014, 12:53
Model: NC
Lokalizacja: Nowa Wieś (WPR)

19 maja 2021, 13:00

Wreszcie będę! :)
Awatar użytkownika
Szydeu
Posty: 69
Rejestracja: 21 lut 2019, 12:59
Model: NB FL
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Wrocław

21 maja 2021, 14:55

Również jadę. Ktoś jedzie w sobotę z dolnego śląska?
Awatar użytkownika
niezalogowany
Posty: 252
Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
Model: NC
Wersja: szybki ponton
Lokalizacja: Wrocław

21 maja 2021, 19:03

Ja jadę w sobotę z Wrocławia, wracam w poniedziałek
Awatar użytkownika
pto
Posty: 10
Rejestracja: 10 mar 2020, 22:58
Model: ND
Wersja: 30th
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

26 maja 2021, 22:31

Do zobaczenia - byłem rok temu i w tym też się wybieram :)
Awatar użytkownika
Sloner
Posty: 108
Rejestracja: 28 gru 2018, 16:29
Model: ND
Wersja: SkyPassion
Lokalizacja: Lublin

28 maja 2021, 9:14

pto pisze:
26 maja 2021, 22:31
Do zobaczenia - byłem rok temu i w tym też się wybieram :)
Będziesz 30th? Chętnie bym obejrzał z bliska :)
Awatar użytkownika
polokokt
Donator
Donator
Posty: 1234
Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
Model: NC FL
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: WL

28 maja 2021, 9:58

A tak na przyszłość zapytam, czy z juniorem 8-9 lat na prawym fotelu (oczywiście fotelik i kask jakiś byłby) to można na coś takiego przyjechać, czy raczej impreza 18+ ?
Awatar użytkownika
pto
Posty: 10
Rejestracja: 10 mar 2020, 22:58
Model: ND
Wersja: 30th
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

03 cze 2021, 15:42

Sloner pisze:
28 maja 2021, 9:14
pto pisze:
26 maja 2021, 22:31
Do zobaczenia - byłem rok temu i w tym też się wybieram :)
Będziesz 30th? Chętnie bym obejrzał z bliska :)
Tak, będę swoją 30th :)
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

11 cze 2021, 22:52

polokokt pisze:
28 maja 2021, 9:58
A tak na przyszłość zapytam, czy z juniorem 8-9 lat na prawym fotelu (oczywiście fotelik i kask jakiś byłby) to można na coś takiego przyjechać, czy raczej impreza 18+ ?
Można
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
polly
Posty: 203
Rejestracja: 22 wrz 2020, 20:38
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków

15 cze 2021, 7:47

Świetna impreza. Idealnie przygotowana pod ludzi, którzy zaczynają swoją przygodę z Miatami, ale też dla tych, którzy chcą jeździć torowo. Organizacja aż za dobra była, nie było czasu na odpoczynek. Dużo ćwiczeń, samo mięso. Jazda, jazda, jeszcze raz jazda :).



P.S. straciłem gdzieś bańkę oleju. Była i nie ma. Bańka 5l, a w niej około 1,5-2l, była w żółty worek zawinięta. Nie widział ktoś przypadkiem? :)
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 335
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

15 cze 2021, 11:20

Byłem, widziałem i faktycznie fajna impreza. Kilka spraw moznaby jednakże poprawić (mam nadzieje, ze organizatorzy zaglądają na forum):
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:

Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

15 cze 2021, 12:37

Gieras pisze:
15 cze 2021, 11:20
Byłem, widziałem i faktycznie fajna impreza. Kilka spraw moznaby jednakże poprawić (mam nadzieje, ze organizatorzy zaglądają na forum):
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:

Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
Zaglądają. Dzięki.

1. Nie masz racji. Główna nacisk podczas teorii był na nitkę wyścigową i rzucenie nowego światła na typowe pokonywanie zakrętów. O tym także z pewnością mówili instruktorzy na torze. Na pozostałych ćwiczeniach nie było to stosowane.
2. Masz rację, choć w tym dużo zabawy także i o to chodziło.
3. Spokojna głowa.
4. Myślę, że 20zł za dwudaniowy obiad to niewiele. Ja jadłem tylko zupę i była dobra. Porozmawiam z instruktorami, jeżeli było źle to zmienimy dostawcę.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2021, 12:48 przez himber, łącznie zmieniany 1 raz.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
polly
Posty: 203
Rejestracja: 22 wrz 2020, 20:38
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków

15 cze 2021, 12:48

Na łosiu była straszna walka z własną psychiką. Patrząc na nagrania z zewnątrz można się zdziwić jak duży jeszcze tam był margines błędu.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

15 cze 2021, 12:50

polly pisze:
15 cze 2021, 12:48
Na łosiu była straszna walka z własną psychiką. Patrząc na nagrania z zewnątrz można się zdziwić jak duży jeszcze tam był margines błędu.
Dlatego napisałem "spokojna głowa". Wiemy jak to wygląda z zewnątrz od strony instruktora i jak to wygląda z wnętrza kierowcy. Lekki stres i niewiadoma strony łosia dodaje smaczku :kciuk:
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
MaciejG
Donator
Donator
Posty: 122
Rejestracja: 30 kwie 2014, 12:53
Model: NC
Lokalizacja: Nowa Wieś (WPR)

15 cze 2021, 13:10

himber pisze:
15 cze 2021, 12:37
Gieras pisze:
15 cze 2021, 11:20
Byłem, widziałem i faktycznie fajna impreza. Kilka spraw moznaby jednakże poprawić (mam nadzieje, ze organizatorzy zaglądają na forum):
1. Wykład z teorii powinien być dla wszystkich na początku zajęć. Dzięki temu wszyscy mogliby ta teorie zastosować podczas kolejnych ćwiczeń.
2. Podczas zajęć na płytach poslizgowych, zwłaszcza na okrągłej przydałaby sie jazda z instruktorem, przynajmniej przez kilka okrążeń. Samodzielne eksperymentowanie nie było zbyt produktywne, dla mnie trochę marnowanie czasu i męczenie samochodów.
3. Ćwiczenie „test Łosia” to proszenie sie o kłopoty i prokuratora. Myśle, ze można to zorganizować inaczej z tym samym efektem szkoleniowym, a jednocześnie przy zachowaniu zasad bhp.
4. Posiłek miał zasadniczo jakość znacznie poniżej oczekiwanej za 20 złotych. Dostawca kateringu niezłe zarobił. Ale jak człowiek głodny po kilku godzinach ćwiczeń to wszystko zje (-:

Czyli taka 4 w obecnej skali ocen szkolnych jak dla mnie.
Zaglądają. Dzięki.

1. Nie masz racji. Główna nacisk podczas teorii był na nitkę wyścigową i rzucenie nowego światła na typowe pokonywanie zakrętów. O tym także z pewnością mówili instruktorzy na torze. Na pozostałych ćwiczeniach nie było to stosowane.
2. Masz rację, choć w tym dużo zabawy także i o to chodziło.
3. Spokojna głowa.
4. Myślę, że 20zł za dwudaniowy obiad to niewiele. Ja jadłem tylko zupę i była dobra. Porozmawiam z instruktorami, jeżeli było źle to zmienimy dostawcę.
Dzięki za super imprezę!!!

A co do uwag, to kolega Gieras napisał sporo z tego co sam chciałem, więc tylko dodam, już po komentarzu organizatora.

Ad. 1. Jednak fajnie byłoby mieć najpierw wykład - ja byłem w grupie żółtej, więc teorię miałem 3h po zabawie 'torowej', bez możliwości przećwiczenia, bo potem były już tylko płyty.
Szczególnie po ostatnim roku, ogarnięcie tematu wykładu (nawet za dodatkową pięć dyszek od chętnych) w formie zdalnej w ciągu tygodnia przed imprezą byłoby super, nawet z nagraniem dostępnym do dnia imprezy, jak ktoś nie mógł/chciał powtórzyć.

Ad. 2. Domyślam się, że to kwestia kosztów, ale w 100% się zgadzam - przynajmniej 1-2 przejazdy na każdej płycie fajnie byłoby mieć z instruktorem, bo do zabawy fajnie mieć jakąś podstawę, szczególnie, jak ktoś jest pierwszy raz na płycie. :)

Ad. 3. Moja bariera psychiczna była za duża - jako dzieciak byłem w aucie, które potrąciło przebiegającego na czerwonym pieszego i taka sytuacja gdzieś mnie trafia - za każdym razem myślałem, że bliżej to uderzę instruktora.
Pomysł świetny, ale fajniejsza byłaby jakaś flaga albo semafor, choć oczywiście może to tylko wynikać z moich niefajnych doświadczeń.

Jeszcze raz dzięki, bo organizacja i pomysł są super, i jeśli tylko terminy pozwolą, to pewnie będę chciał wziąć udział w jesiennej sesji, żeby utrwalić, to czego się nauczyłem. :)
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 335
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

15 cze 2021, 13:56

Wziąłbym jednak pod rozwagę uwagę dotycząca testu łosia. Zrób sobie tzw test nagłówka prasowego, czyli pomyśl jak zostałoby to opisane w mediach, gdyby podczas testu łosia doszło do potrącenia człowieka i czy byłbyś w stanie obronić w mediach jakoś tą formę ćwiczenia. Wypadki sie zdarzają, poco kusić los, wszystko wydaje sie super dopóki nie wydarzy sie tragedia. Myślę, że nie pomogłoby zasłanianie sie oświadczeniami uczestników, które każdy podpisywał i odpowiedzialność w pełni spadłaby na organizatora, a być może nasze władze nałożyłaby ban lub dodatkowe kosztowne obostrzenia nie tylko na was, ale inne podobne eventy w Polsce.

Chętnie przyjadę na kolejna edycje, jeżeli oprócz zabawy poprawicie element edukacyjny związany z kontrolowaniem poślizgu, bo słowo „szkolenie” w nazwie eventu zobowiązuje. Jazdy po płytach to przecież ponad 3 godziny zajęć.
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2223
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NB FL
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

15 cze 2021, 14:30

Gieras mocno, nie wdając się w polemikę bo chyba Cię nie przekonam... jeżeli czujesz się nieusatysfakcjonowany daj proszę znać na PW. Otrzymasz zwrot kosztów "szkolenia". Szkoda tylko, że na miejscu nie przekazałeś swoich uwag. Może to przez pogodę ;)
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Awatar użytkownika
Kumba
Posty: 57
Rejestracja: 10 lip 2020, 16:24
Model: NB
Lokalizacja: Gdańsk

15 cze 2021, 17:41

Teoria choc była krótka to była niezwykle rzeczowa i najgorszym aspektem teorii online byłby fakt ze nie miałby kto nas wciągnąć w rozmowę. W mojej grupie udzielało się kilka osób i dopiero dyskusja rzuciła nowe światło na kilka rzeczy mówiąc ogólnie.

Test łosia to z mojej strony był test zaufania- sobie i instruktorowi (swoją droga zaje*isty chlop jak wszyscy, których pytałem o coś w trakcie ćwiczeń. Szczególne pozdrowienia Alkowi z toru!) Dopiero kiedy skupiłem się na instruktorze i zaufałem mu ze jemu tez zależy na poprawie naszych umiejętności () ćwiczenie przyniosło największy efekt. Momentami kierunki pokazywane były mega pozno, ale o to w tym chyba chodziło.

Płyta okrągła to świetne ćwiczenie ale jeżdżąc w cztery auta, gdzie każdy spinuje co chwila, więcej było czekania na wjazd na kółko/przepuszczanie kogoś aniżeli jazdy bokiem. Kwadrat natomiast to już inna bajka i jeden z najlepszych i najfajniejszych elementów szkolenia- mega szkoda, ze tak szybko ten czas minął.

PS. Na obiad trzeba było wziąć tradycyjne polskie ruskie pierogi (HEHE)- były smaczne i porcja spoko. Schabowy faktycznie średni, ale najgorsze były te żółte,twarde ziemniaki. Pragnę zauważyć, ze ja przynajmniej na jedzenie narzekać zamiaru nie mam, bo po wrażenia kulinarne chodzę do restauracji, a po wrażenia motoryzacyjne przyjechałem na Ułęż


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 335
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

15 cze 2021, 18:21

himber pisze:
15 cze 2021, 14:30
Gieras mocno, nie wdając się w polemikę bo chyba Cię nie przekonam... jeżeli czujesz się nieusatysfakcjonowany daj proszę znać na PW. Otrzymasz zwrot kosztów "szkolenia". Szkoda tylko, że na miejscu nie przekazałeś swoich uwag. Może to przez pogodę ;)
Nie napisałem swoich uwag po to, abyście mi coś zwracali, bo jak napisałem jak dla mnie to była udana impreza na szkolna 4, wiec fajnie byłoby ja nieco poprawić, aby można było wystawić 6 w przyszłości. Po każdym evencie warto zapytać uczestników o opinie i nie po to, aby posłuchać pochlebców, ale po to, aby z pokorą dowiedzieć sie co można poprawić na przyszłość. Tylko tak możecie sie rozwijać. Z doświadczenia wiem, ze niewiele osób udzieli ci takich szczerych opinii, bo jeżeli ludziom coś sie nie podobało, to po prostu opowiedzą o tym nie Tobie, ale znajomym i/lub nie przyjadą następnym razem, a nie bedą sie wychylać na forum. Bo jak widać mogą liczyć na focha organizatora (-;

Nie byłem jeszcze na żadnym evencie z serii Miata Challenge, ale jak zdecyduje się przyjechać to też chętnie podzielę się swoimi spostrzeżeniami (-:
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

15 cze 2021, 19:12

Miałem chyba przyjemność byc w grupie o najlepszej kolejności - grupie zielonej. Rozpoczęcie od testu łosia i slalomu dobrze uruchomilo czucie auta. Nasz ziomeczek "łoś" wiedział co robi i pokazywał kierunek dokładnie w momencie na reakcję - nie później nie wcześniej (w moim odczuciu). Niemniej gdyby zamiast niego były dwa światła i chłopak by sterował tymi światłami pilotem z pobocza też by zadziałało, a w razie W możliwe że ścięte by były tylko słupki. Mi taka obecność żywego człowieka jako przeszkody dała 10000% skupienia żeby typka zwyczajnie nie zabić i osobiście z tym problemu nie mam, niemniej dla świętego spokoju można by przetestować rozwiązanie ze światłami.

Szkolenie szkoda że tak krótkie! Świetna dawka podstawowej wyścigowej wiedzy, bardzo mi to podpasowalo. Na płycie było gorzej, myślę że pierwsze przejazdy mógłby być z instruktorem.

Płyta prostokątna to była świetna frajda, tam pięknie można było wyczuć jak auto się zachowuje podczas jazdy po serio śliskim asfalcie

A co do toru - bajka. Przesychajacy tor pod sam koniec dnia, super instruktorzy i frajda z szukania granic swoich i swojego auta. Jestem bardzo zadowolony i czekam na możliwość dalszej jazdy na następnych szkoleniach ;)
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

15 cze 2021, 19:20

Jeszcze post pod postem bo czemu nie - kiedy będą zdjęcia i jakaś relacja? Czekam z niecierpliwością :)
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2173
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

16 cze 2021, 6:07

Czuje się wywołany do tablicy ;)

Nad zdjęciami pracuje, tylko miałem trochę innych tematów na początku tygodnia…
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
ODPOWIEDZ