Cześć,
jak odnieść się do punktu
"Dopuszcza się zmianę oryginalnych przednich wahaczy na tzw. regulowane lub modyfikację ich punktów mocowań celem powiększenia pochylenia kół. "
w przypadku wydłużonych sworzni wahacza ? Są one dopuszczalne ? Jest to mniejszy wydatek niż zakup regulowanego wahacza
SPEC MC 2021
NA/NB i NC
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 cze 2020, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Łódź
Było to pytanie poruszane na grupie na fb i tam Śluba potwierdził, że ten punkt odnosi się także do "dłuższych" sworzni. Zreszta kilka osób już się w nie wyposażyło po wprowadzeniu tego punktu regulaminu, w tym ja.
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
https://www.militaria.pl/szukaj.xml?mod ... pas%c3%b3w
ja mam w aucie nóż ratowniczy ma na rękojeści zbijak do szyb i usobne ostrze do pasów. a przy okazji ostatnio przydał się przy grilowaniu na torze
https://www.militaria.pl/szukaj.xml?mod ... pas%c3%b3w
mam to
https://www.militaria.pl/master_cutlery ... 132233.xml
Podrzucisz linka do nich?Malanowski pisze: ↑31 sty 2021, 19:59Było to pytanie poruszane na grupie na fb i tam Śluba potwierdził, że ten punkt odnosi się także do "dłuższych" sworzni. Zreszta kilka osób już się w nie wyposażyło po wprowadzeniu tego punktu regulaminu, w tym ja.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 23 paź 2018, 16:54
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Bydgoszcz
https://bofiracing.co.uk/bauer-extended ... 7d173b068dPiotrekR pisze: ↑25 lut 2021, 19:02Podrzucisz linka do nich?Malanowski pisze: ↑31 sty 2021, 19:59Było to pytanie poruszane na grupie na fb i tam Śluba potwierdził, że ten punkt odnosi się także do "dłuższych" sworzni. Zreszta kilka osób już się w nie wyposażyło po wprowadzeniu tego punktu regulaminu, w tym ja.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 cze 2020, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Łódź
Ja kupiłem konkretnie takie ze Stanów
https://www.ebay.com/itm/Circuit-Sports ... Swv3hgDIAG
Skorzystałem ze skrytki w plusexpress i po jakiś 3 tygodniach miałem je u siebie.
Z zakupami z UK ostatnio są problemy.
https://www.ebay.com/itm/Circuit-Sports ... Swv3hgDIAG
Skorzystałem ze skrytki w plusexpress i po jakiś 3 tygodniach miałem je u siebie.
Z zakupami z UK ostatnio są problemy.
Sorry jeśli off top ale gdzie jakie najlepiej zawieszenie (amory sprężyny) do 1.8 NB w klasyfikacji SPEC MC 2021 przeglądam regulamin i wychodzi mi że wszelakie byle bez z zewnętrznego zbiorniczka . Teraz pytanie czy iść w budżetowy gwint z regulacja twardości np takie
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-do-mazda-miata-mx5-na-90-95-9503893642?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe+-+Tuning+mechaniczny&gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARIsAFUoMDZpLvj23ML5CooqdeFPIqgZBBdFxMvOV8FMuyTYceFPQhsNnPhH4_YaAm_PEALw_wcB
niecałe 1400zł co byście sobie zamontowali śmiga ktoś na takim wynalazku ? W ostatnim aucie bmw e92 335is miałem gwint ISC Strett działało to dość sprawnie tylko w porównaniu do MX5 to był ciężki kloc i obawiam się że Chińczyk może wkładać tam byle by była sprężyna i będzie pingpong / beton . Kolejna sprawa gdzie kupię kolektor wydechowy 4-2-1 i czy to coś daje bo taniość z allegro i polskich internetów wymiotło i nic nie widzę . Jaki rozmiar opon zostać przy 15 czy iść w 16 Jeśli jest gdzieś wątek który porusza te sprawy taki zestaw przeróbek które robią wszyscy proszę o podrzucenie linka . Auto kupione w zeszłym tygodniu termin na klatkę 7.06 już jest . Auto typowo do upalania bez łudzenia się że nadaje się na Daily
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-do-mazda-miata-mx5-na-90-95-9503893642?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe+-+Tuning+mechaniczny&gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARIsAFUoMDZpLvj23ML5CooqdeFPIqgZBBdFxMvOV8FMuyTYceFPQhsNnPhH4_YaAm_PEALw_wcB
niecałe 1400zł co byście sobie zamontowali śmiga ktoś na takim wynalazku ? W ostatnim aucie bmw e92 335is miałem gwint ISC Strett działało to dość sprawnie tylko w porównaniu do MX5 to był ciężki kloc i obawiam się że Chińczyk może wkładać tam byle by była sprężyna i będzie pingpong / beton . Kolejna sprawa gdzie kupię kolektor wydechowy 4-2-1 i czy to coś daje bo taniość z allegro i polskich internetów wymiotło i nic nie widzę . Jaki rozmiar opon zostać przy 15 czy iść w 16 Jeśli jest gdzieś wątek który porusza te sprawy taki zestaw przeróbek które robią wszyscy proszę o podrzucenie linka . Auto kupione w zeszłym tygodniu termin na klatkę 7.06 już jest . Auto typowo do upalania bez łudzenia się że nadaje się na Daily
Gwint bardzo dużo osób chwali custom od Łukasza, którego znajdziesz na FB jako Timbur Hake, a większość go kojarzy jako Jukaka Zoltan.KFAS pisze:Sorry jeśli off top ale gdzie jakie najlepiej zawieszenie (amory sprężyny) do 1.8 NB w klasyfikacji SPEC MC 2021 przeglądam regulamin i wychodzi mi że wszelakie byle bez z zewnętrznego zbiorniczka . Teraz pytanie czy iść w budżetowy gwint z regulacja twardości np takie
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-g ... _PEALw_wcB
niecałe 1400zł co byście sobie zamontowali śmiga ktoś na takim wynalazku ? W ostatnim aucie bmw e92 335is miałem gwint ISC Strett działało to dość sprawnie tylko w porównaniu do MX5 to był ciężki kloc i obawiam się że Chińczyk może wkładać tam byle by była sprężyna i będzie pingpong / beton . Kolejna sprawa gdzie kupię kolektor wydechowy 4-2-1 i czy to coś daje bo taniość z allegro i polskich internetów wymiotło i nic nie widzę . Jaki rozmiar opon zostać przy 15 czy iść w 16 Jeśli jest gdzieś wątek który porusza te sprawy taki zestaw przeróbek które robią wszyscy proszę o podrzucenie linka . Auto kupione w zeszłym tygodniu termin na klatkę 7.06 już jest . Auto typowo do upalania bez łudzenia się że nadaje się na Daily
Opony 15" będą tańsze. Auto do upalania, więc to ma znaczenie.
Po kolektor możesz się odezwać np. do Funo Auto Tuning. Znany i polecany zakład .
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 cze 2020, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Łódź
Również polecam customowe zawieszenie od Łukasza! Nie ma regulacji ale po prostu działa bardzo skutecznie.
Odnośnie opon 15 vs 16". Na testach przed tym sezonen na torze Łódź oraz na I rundzie testowałem różnice na seryjnych felgach. 15 miałem używane po połowie poprzedniego sezonu, 16 nowe. Na torze Łódź 15 były szybsze o minimum 0,4s ale skłaniałbym się do 0,5-0,6s.
Na Silesia Ring na 16 jechałem pierwszą sesję, na 15 kolejne 2. Później zrobiło się mokro. Na 15" byłem szybszy o 1,5s ale I sesja była też na wjeżdżenie, więc realnie oceniałbym różnicę na 1s.
Przed sezonem upatrywałem przewagi 16" w 6 mm szerszym bieżniku wg katalogu producenta oraz niższej, więc sztywniejszej ściance. Niestety dla mnie był to błąd. Różnica w wadze koła wychodzi około 1kg na korzyść 15. Od najbliższej rundy przechodzę na felgi 15x8 i jeśli warunki pozwolą, to też porównam je z 16".
205/50R15 na feldze 15x6
205/45R16 na feldze 16x6,5
Odnośnie opon 15 vs 16". Na testach przed tym sezonen na torze Łódź oraz na I rundzie testowałem różnice na seryjnych felgach. 15 miałem używane po połowie poprzedniego sezonu, 16 nowe. Na torze Łódź 15 były szybsze o minimum 0,4s ale skłaniałbym się do 0,5-0,6s.
Na Silesia Ring na 16 jechałem pierwszą sesję, na 15 kolejne 2. Później zrobiło się mokro. Na 15" byłem szybszy o 1,5s ale I sesja była też na wjeżdżenie, więc realnie oceniałbym różnicę na 1s.
Przed sezonem upatrywałem przewagi 16" w 6 mm szerszym bieżniku wg katalogu producenta oraz niższej, więc sztywniejszej ściance. Niestety dla mnie był to błąd. Różnica w wadze koła wychodzi około 1kg na korzyść 15. Od najbliższej rundy przechodzę na felgi 15x8 i jeśli warunki pozwolą, to też porównam je z 16".
205/50R15 na feldze 15x6
205/45R16 na feldze 16x6,5
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 cze 2020, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Łódź
Wyniki moich testów mogły być zaburzone przez nowy bieżnik w 16, a już wytarty w 15. Niektórych rowków na 15 już nie ma, więc powierzchnia styku jest odrobinę większa. Na silesii na najdłuższej prostej różnica prędkości wynosiła 2-3 km/h na korzyść lżejszych 15 ale największa różnica była w wyczuwalnej ilości gripu w zakręcie.
To samo usłyszałem przed chwilą od Łukasza (bedzie zawias od niego ) że na 15 lepiej się jedzie wiec zostaje przy 15 " szkoda że zamówiłem juz felgi 16 ale wrzuce je najwyżej do innego auta. Mam nadzieje ze uda sie wbić na jakąś runde w tym roku