Natłok zadań spowodował, że dawno nie byłem na forum, więc przebrnięcie przez cały wątek chwilę mi zajęło. Fajna dyskusja

Pozwolę sobie przedstawić swoje zdanie, opierając się na podsumowaniu przygotowanym przez Qubatrona.
1. Nie byłem w tym roku na Ułężu. Ale zgadzam się z opinią "Ułęż - tak, Wróbel - nie". Chłopaki z DriveArt są dużo sympatyczniejsi we współpracy. Moim zdaniem dają też lepsze uwagi.
2. Zdecydowanie nie mam nic przeciwko oklejania aut logami swoich firm. Ale co do sponsoringu skłaniałbym się ku temu, żeby sponsorować imprezę, a nie zawodników. "Wyścig zbrojeń" i tak trwa i uważam, że źle by się stało, gdyby różnice finansowe spowodowały, że amator nie miałby czego szukać w MMC2014. Jednym z wątków, często dyskutowanych przeze mnie w tym roku, podczas różnych zlotów, jest fakt, że Miata jest świetnym autem, dlatego, że NA spokojnie stają w szranki z NC i nie ma podziałów na klasy według zamożności. Nie zmieniajmy tego.
3. Jak panie się znajdą - jestem za!
4. W tej kwestii się nie wypowiadam - nie znam się
5. Jak w punkcie 3.
6. Zdecydowanie jestem na tak. Wiele rzeczy, które ćwiczymy sami instruktorzy mogą przekazać podczas jazdy z nami.
7. Podoba mi się propozycja Hella_Flusha. Co do kwestii mierzenia mocy. Staram się mieć wiarę w ludzi. Zakładam, że w klubie są uczciwi ludzie i mają pod maską tyle, ile deklarują. Więc sądzę, że i bez hamowni powinno się obejść
8. Zaczynam się więc rozglądać za jakimś
9. Fajnie
10. Patrz punkt 7. Kategoryzowałbym po mocy.
11. Nie mam doświadczenie, nie wypowiadam się
12. Rozumiem i popieram.
13. Dla mnie to zależy od ilości rund. Przy 5 odpuszczenie 1 jest ok. Jak będzie 7-8 to sugerowałbym możliwość odpuszczenia dwóch. Raz z powodów finansowych, dwa, że nie samą Miatą człowiek żyje i weekendów nie starczy.
14. Popieram!
15. Takoż!
Już nie mogę się doczekać MMC2014
