Koniec MMC2013.... przed nami MMC2014
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Klasę rookie uważam za niepotrzebną i nie do końca do ogarnięcia. Zacznie się pieprzenie - a Ty nie jesteś rookie, jechałeś kiedyś Super Oes! A Ty dziadu ukrainski nie jesteś żaden kuźwa nieogar, za dzieciaka jeździłeś w kartach!
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
ApAcHoS pisze:-rollbar-to co napisałem mimo wszystko nie jest żartem bo jak bawimy się poważnie to
przygotowane też powinno być odpowiednie a akurat nie jest to jakiś wielki wydatek, każdy wie że seryjnie NA/ NB nie ma tutaj żadnego przygotowanie w razie rolki co akurat jest możliwe przy jeździe torowej (oby nigdy sie nie zdarzyło ale możliwe jest...)
-> co do kasku to też by się przydał no ale sam nie wie jak rozwiązać tą sprawę, że w
kasku wysokie osoby nie mieszczą się przy sofcie złożonym
A moim zdaniem żart, mimo wszystko (mimo że mam) . Nawet na TPTD to nie przeszło (niejednokrotnie widać porszaki i s2000 towdown na Poznaniu - bez rollbara lub z atrapą) , a kask jednak jest standardem - kwestia jaki regulamin się podpisuje ...
Znów się zgadzam z Hellą ...
Dobry wieczór
Wg mnie MMC 2014 pokaże dopiero kierunek jakim pójdziemy w nastepnych sezonach. Jednego możemy być pewni: rywalizacja w przyszłym sezonie będzie niezwykle zacięta i to rodzi swego rodzaju obawy o bezpieczeństwo, stąd warto rozważyć obowiązek startowania w kaskach. Podział na klasy zaproponowany przez hella uważam za całkiem sensowny. Myślę też, że warto urozmaicić MMC wieloma profilami torów ( szybkie na przemian z dość wolnymi, technicznymi ). Każdy ma swoją ulubioną specyfikację i warto dać każdemu szansę wyszaleć sie w swoim żywiole. Najważniejsze jest by rywalizacja nie przysłoniła nam mega zabawy jaką jest jazda miatą po torze.
Wg mnie MMC 2014 pokaże dopiero kierunek jakim pójdziemy w nastepnych sezonach. Jednego możemy być pewni: rywalizacja w przyszłym sezonie będzie niezwykle zacięta i to rodzi swego rodzaju obawy o bezpieczeństwo, stąd warto rozważyć obowiązek startowania w kaskach. Podział na klasy zaproponowany przez hella uważam za całkiem sensowny. Myślę też, że warto urozmaicić MMC wieloma profilami torów ( szybkie na przemian z dość wolnymi, technicznymi ). Każdy ma swoją ulubioną specyfikację i warto dać każdemu szansę wyszaleć sie w swoim żywiole. Najważniejsze jest by rywalizacja nie przysłoniła nam mega zabawy jaką jest jazda miatą po torze.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
REGULAMIN
jazdy wokól trzepaka
samochodem
gejowsko-sportowym
marki
Mazda
model
Mx-5
Pkt. 1 Zasady ogólne
a) W czasie trwania imprezy Uczestnik zobowiązuje się do wykonywania poleceń Organizatora bądź jego przedstawicieli.
b) Uczestnik zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania zaleceń Organizatora przekazanych podczas odprawy.
c) Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekraczania prędkości 10 km/h w strefie parkingu i dojazdu do startu próby.
d) Wyjątkiem od powyższej zasady jest strefa rozgrzewania opon, na którą uczestnik wjeżdża po otrzymaniu wyraźnego, umówionego w czasie odprawy, sygnału od Organizatora.
e) Uczestnik stwarzający zagrożenie dla siebie i innych, niestosujący się do poleceń Organizatora lub wszczynający awantury może zostać, decyzją Organizatora usunięty z terenu imprezy.
f) Uczestnik będący pod wpływem alkoholu, co zostanie stwierdzone alkomatem lub innych środków odurzających, co stwierdzi zgodnie ze swoim doświadczeniem życiowym Organizator nie zostanie dopuszczony do jazdy po terenie zawodów.
Pkt. 2 Regulamin techniczny
a) Do zawodów dopuszcza się pojazdy określone w dowodzie rejestracyjnym jako Mazda Mx-5/Miata.
b) Do zawodów dopuszcza się samochody posiadające aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie OC.
c) Do zawodów dopuszcza się samochody nie stwarzające zagrożenie dla uczestników imprezy. Organem dopuszczającym jest powołana przez Organizatora Komisja Techniczna.
d) Samochody gubiące na trasie zawodów olej silnikowy/przekładniowy i/lub płyn chłodniczy/hamulcowy nie zostaną dopuszczone do zawodów.
e) W czasie przejazdów próby sportowej wszystkie osoby znajdujące się w samochodzie muszą mieć zapięte pasy bezpieczeństwa oraz założone i zapięte kaski bezpieczeństwa z homologacją drogową.
Pkt3. Postanowienia końcowe
a) W przypadkach nieujętych w regulaminie decyzje podejmuje Organizator.
Ja niżej podpisany, będący świadomy, trzeźwy i mniej więcej zdrowy na umyśle przyjmuję powyższy regulamin do wiadomości i zobowiązuję się, pod karą chłosty do jego przestrzegania.
podpis
[ Dodano: 22-10-2013, 23:59 ]
Tak to widzę, wstępnie.
jazdy wokól trzepaka
samochodem
gejowsko-sportowym
marki
Mazda
model
Mx-5
Pkt. 1 Zasady ogólne
a) W czasie trwania imprezy Uczestnik zobowiązuje się do wykonywania poleceń Organizatora bądź jego przedstawicieli.
b) Uczestnik zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania zaleceń Organizatora przekazanych podczas odprawy.
c) Uczestnik zobowiązuje się do nieprzekraczania prędkości 10 km/h w strefie parkingu i dojazdu do startu próby.
d) Wyjątkiem od powyższej zasady jest strefa rozgrzewania opon, na którą uczestnik wjeżdża po otrzymaniu wyraźnego, umówionego w czasie odprawy, sygnału od Organizatora.
e) Uczestnik stwarzający zagrożenie dla siebie i innych, niestosujący się do poleceń Organizatora lub wszczynający awantury może zostać, decyzją Organizatora usunięty z terenu imprezy.
f) Uczestnik będący pod wpływem alkoholu, co zostanie stwierdzone alkomatem lub innych środków odurzających, co stwierdzi zgodnie ze swoim doświadczeniem życiowym Organizator nie zostanie dopuszczony do jazdy po terenie zawodów.
Pkt. 2 Regulamin techniczny
a) Do zawodów dopuszcza się pojazdy określone w dowodzie rejestracyjnym jako Mazda Mx-5/Miata.
b) Do zawodów dopuszcza się samochody posiadające aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie OC.
c) Do zawodów dopuszcza się samochody nie stwarzające zagrożenie dla uczestników imprezy. Organem dopuszczającym jest powołana przez Organizatora Komisja Techniczna.
d) Samochody gubiące na trasie zawodów olej silnikowy/przekładniowy i/lub płyn chłodniczy/hamulcowy nie zostaną dopuszczone do zawodów.
e) W czasie przejazdów próby sportowej wszystkie osoby znajdujące się w samochodzie muszą mieć zapięte pasy bezpieczeństwa oraz założone i zapięte kaski bezpieczeństwa z homologacją drogową.
Pkt3. Postanowienia końcowe
a) W przypadkach nieujętych w regulaminie decyzje podejmuje Organizator.
Ja niżej podpisany, będący świadomy, trzeźwy i mniej więcej zdrowy na umyśle przyjmuję powyższy regulamin do wiadomości i zobowiązuję się, pod karą chłosty do jego przestrzegania.
podpis
[ Dodano: 22-10-2013, 23:59 ]
Tak to widzę, wstępnie.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ej ej, Tomasz, od gubienia płynu przekładniowego i chłodniczego to się odczep 

ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Aha, czyli ściepa na środki neutralizujące i szczotki oraz na pól litra dla żula ze szczotką? 

Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
hella_flush, wiesz, każdy tutaj trochę oleju czy innych płynów gubi
może nie tak, jak Śluba z dyferencjału, ale jak już się czepiać...
Moje skromne zdanie:
Keep it simple, stupid.
W tym roku nie było mi brać udziału, w przyszłym na pewno się gdzieś pojawię. Klasy jakieś niech se bendom, ktoś tam nie se sliki zakłada jak chce, mnie tam wystarczy kawałek asfaltu, grupa kibicek w kusych strojach i tabelka z wynikami w excelu, co bym se mógł porównać, ile mi jeszcze do fajfa brakuje...
co do kasków - obowiązek ;] zawsze się znajdzie jakiś kretyn, co przyjedzie rekreacyjnie, a potem wyleci z toru w bandę z opon
no i Hella ma rację, zdejmijmy z karków organizatorów chociaż część odpowiedzialności 


Moje skromne zdanie:
Keep it simple, stupid.
W tym roku nie było mi brać udziału, w przyszłym na pewno się gdzieś pojawię. Klasy jakieś niech se bendom, ktoś tam nie se sliki zakłada jak chce, mnie tam wystarczy kawałek asfaltu, grupa kibicek w kusych strojach i tabelka z wynikami w excelu, co bym se mógł porównać, ile mi jeszcze do fajfa brakuje...
co do kasków - obowiązek ;] zawsze się znajdzie jakiś kretyn, co przyjedzie rekreacyjnie, a potem wyleci z toru w bandę z opon


Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
ApAcHoS pisze:- opony: moim zdaniem powinna byc dowolność bez ograniczeń i każdy nich dobiera sobie
co chce
Zmienić nie problem, trudniej przewieźć


hella_flush pisze:REGULAMIN
jazdy wokól trzepaka
samochodem
gejowsko-sportowym
marki
Mazda
model
Mx-5
Wygrałeś

-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Szczupak pisze:hella_flush, wiesz, każdy tutaj trochę oleju czy innych płynów gubimoże nie tak, jak Śluba z dyferencjału, ale jak już się czepiać...
Przecież to nie chodzi o sytuacje, że zostawiasz auto na noc i coś Ci tam kapnie na grunt, czego normalny człowiek nie zauważy tylko o akcje typu - jedzie zawodnik, coś mu kapie, jedzie drugi, wjeżdża na to co nakapało na winklu i... Poślizgu na oleju nawet Saito nie wyciągnie.
Chyba widzicie, że mnie chodzi o totalna liberalizację i to są takie totalnie podstawowe, zdroworozsądkowe zasady, żeby zabawa była w miarę bezpieczna. Po prostu widziałem sytuacje gdy ktoś na pojeżdżawce Mx-5 upala tam gdzie nie powinien w wyniku czego dochodzi do uszkodzenia innej Miaty a do połamania nóg dwóm osobom zabrakło 20 cm. Widziałem też jak na rozgrzewkę każdy wjeżdżał jak chciał i robiło się bardzo ciasno itp.
Myślę, że zaproponowany przeze mnie regulamin jest prosty, czytelny i uczciwy w stosunku do zawodników a przy okazji niczego, poza ćpaniem i chlaniem w czasie jazd nie zakazuje.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- Błaszczykowski
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 sie 2010, 12:02
- Model: NB FL
- Wersja: Memories III
- Lokalizacja: Pruszków
hella_flush pisze:poza ćpaniem i chlaniem w czasie jazd nie zakazuje.
Faszysta

-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
[URL=http://allegro.pl/alkomat-jednorazowy-alkohol-test-alkotest-balonik-i3646624782.html]http://allegro.pl/alkomat-jednorazowy-alkohol-test-alkotest-balonik-i3646624782.html[/URL] kupi się kilka sztuk i w razie podejrzeń mamy w minutkę jasność.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
Temat alkomatu był wałkowany wiele razy. Osobiście uważam, że skoro pojeżdżawki mamy z reguły w sobotę to już kwestia zdrowego rozsądku osób, które w piątek idą w tango. W końcu trzeba też dojechać. Alkomat na torze nic tu nie da. Po integracji owszem, ale do MMC to nic nie wnosi 


miatasm.com
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Ale taki zapis musi być w regulaminie jako dupochron organizatora.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
ApAcHoS pisze:Szczupak pisze: mnie tam wystarczy kawałek asfaltu, grupa kibicek w kusych strojach i tabelka z wynikami w excelu
pieknie napisane! AMEN!
Też nieśmiało myśle o udziale w przyszłym roku ale za pewne jako świeżak z podejściem jak wyżej. Tak czy siak będzie fajnie.
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
hella_flush pisze:Ale taki zapis musi być w regulaminie jako dupochron organizatora.
no na pojeżdżawkach w Ułężu czy Miedzianej przed wjazdem na tor był do podpisania regulamin i w 1 punkcie było odnośnie trzeźwości

Kupię ładną Mx5
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Nie wiem gdzie zaginął nasz najszybszy człowiek bez włosów, ale brak opinii tegoż w dyskusji nad kształtem jego "dziecka" czyli MMC 2014 uważam za fakt niespotykany, i nie wiem czy nie zainteresować sprawą Tony'ego M. wraz z zespołem ex-pertów 

Rules are made to be broken
Może zapił i jeszcze nie wytrzeźwiał od tygodnia 

Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Hantkus pisze:Nie wiem gdzie zaginął nasz najszybszy człowiek bez włosów, ale brak opinii tegoż w dyskusji nad kształtem jego "dziecka" czyli MMC 2014 uważam za fakt niespotykany,
Najważniejszej osoby brak - a regulamin MMC 2014 już "klepnięty"

Chyba się udało, nie?
Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu MMC2013. Dziękuję instruktorom, którzy nas szkolili. Dziękuję sponsorom bez, których nie byłoby tak wspaniałych nagród. W mojej, nieskromnej, ocenie wszystko wyszło jak trzeba. A drobne niedociągnięcia dają wskazówki do tego co poprawić w przyszłości. Jak na tak spontaniczne ruszenie wyszło mega. Przypominam, że sam pomysł padł w kwietniu, gdzie pierwsza impreza była miesiąc później.
W myśl, nie czekaj co klub zrobi dla Ciebie tylko zrób coś dla klubu, udowodniłem, że jak się chce to można. Zaangażowałem zarząd i zamiast gadać zacząłem z nimi działać. Wbrew hejterstwu, niechęci czy marudzeniu. Śmiało czerpcie inspirację i miejcie wiarę w sukces Waszych przedsięwzięć. Naprawdę się da. Trzeba chcieć.
Każda runda to pot osób zaangażowanych w organizację. Każda runda to poświęcenie własnego czasu i czasu swoich rodzin. Godziny rozmów, setki maili, setki kilometrów. A spraw jest naprawdę sporo; opracowanie regulaminu, ustalenie zasad, prowadzenie rozliczenia i kalkulacji, zbudowanie i prowadzenie strony www, pozyskiwanie sponsorów, utrzymywanie relacji z nimi, zabezpieczenie kateringu i napojów, zabezpieczenie obiektu, instruktorów, planu imprezy, zabezpieczenie toalet, naklejki startowe, inne atrakcje rund jak strzelnica, puchary, wyniki, media, gala finałowa itd itd itd....
Bez Karoliny i Majkela MMC2013 nie doszłoby do skutku. Dziękuje im za ich wsparcie i zaangażowanie.
Dziękuję także Dorocie, która znosiła moje "hobby" i tolerowała moje zaangażowanie w sprawy klubu.
KLASYFIKACJA KOŃCOWA:
FINAŁ I miejsce wolnossący mszczyrek
FINAŁ II miejsce wolnossący dżunior
FINAŁ IIII miejsce wolnossący arturo_tiburon
FINAŁ I miejsce doładowany qbatron
FINAŁ II miejsce doładowany himber
FINAŁ IIII miejsce doładowany śluba
FINAŁ Mistrzyni MX-5 agata_r
FINAŁ Mistrz MX-5 szybkości denis1980
FINAŁ Mistrz MX-5 powtarzalności czasów ignacy
FINAŁ Mistrz MX-5 poprawy czasów przejazdu zajcol
FINAŁ Mistrz MX-5 stosunku mocy do miejsca kimsonsan
FINAŁ Mistrz MX-5 driftu boro
FINAŁ Mistrz MX-5 duch walki piotrr
FINAŁ Mistrz MX-5 fair play śluba
FINAŁ Mistrz MX-5 najlepszy tuning demol
FINAŁ Mistrz MX-5 najładniejsze auto leszczo
W ciągu tygodnia uzupełnię stronę MMC2013... tym samym zamykając tą imprezę.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
MMC2014. Będzie. A jak!
Obecnie trwają zaawansowane rozmowy sponsorsko-patronackie. Nie mogę zdradzać szczegółów. Do grudnia/stycznia cicho sza.
Co mogę obiecać. Wiadomo. Więcej. Mocniej. Lepiej... na już:
- OBOWIĄZKOWE KASKI na każdej próbie mierzonej
- NOWE LOKALIZACJE rund
- standard FOTOKOMÓREK i dobrych INSTRUKTORÓW na każdej rundzie
- zabezpieczenie MEDYCZNE rund
Bardzo proszę pod tym wątkiem o dyskusję na temat wyglądu MMC2014. W styczniu/lutym esencja wątku da być może nowe pomysły i wprowadzi coś ważnego do nowego sezonu Miata miniChallenge 2014. Skoro qubatron wyskoczył przed szereg zostaje koordynatorem owej esencji, niech ma. Pragnę podkreślić, że esencja wątku jest propozycją, a nie wymaganiami dla organizatorów MMC2014.
Proszę o kontakt na PW osoby, które realnie chcą coś zrobić przy organizacji MMC2014 wraz z propozycją co by to mogło być. Proszę także o kontakt osób mogących pozyskać sponsorów.


Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu MMC2013. Dziękuję instruktorom, którzy nas szkolili. Dziękuję sponsorom bez, których nie byłoby tak wspaniałych nagród. W mojej, nieskromnej, ocenie wszystko wyszło jak trzeba. A drobne niedociągnięcia dają wskazówki do tego co poprawić w przyszłości. Jak na tak spontaniczne ruszenie wyszło mega. Przypominam, że sam pomysł padł w kwietniu, gdzie pierwsza impreza była miesiąc później.
W myśl, nie czekaj co klub zrobi dla Ciebie tylko zrób coś dla klubu, udowodniłem, że jak się chce to można. Zaangażowałem zarząd i zamiast gadać zacząłem z nimi działać. Wbrew hejterstwu, niechęci czy marudzeniu. Śmiało czerpcie inspirację i miejcie wiarę w sukces Waszych przedsięwzięć. Naprawdę się da. Trzeba chcieć.
Każda runda to pot osób zaangażowanych w organizację. Każda runda to poświęcenie własnego czasu i czasu swoich rodzin. Godziny rozmów, setki maili, setki kilometrów. A spraw jest naprawdę sporo; opracowanie regulaminu, ustalenie zasad, prowadzenie rozliczenia i kalkulacji, zbudowanie i prowadzenie strony www, pozyskiwanie sponsorów, utrzymywanie relacji z nimi, zabezpieczenie kateringu i napojów, zabezpieczenie obiektu, instruktorów, planu imprezy, zabezpieczenie toalet, naklejki startowe, inne atrakcje rund jak strzelnica, puchary, wyniki, media, gala finałowa itd itd itd....
Bez Karoliny i Majkela MMC2013 nie doszłoby do skutku. Dziękuje im za ich wsparcie i zaangażowanie.
Dziękuję także Dorocie, która znosiła moje "hobby" i tolerowała moje zaangażowanie w sprawy klubu.

KLASYFIKACJA KOŃCOWA:
FINAŁ I miejsce wolnossący mszczyrek
FINAŁ II miejsce wolnossący dżunior
FINAŁ IIII miejsce wolnossący arturo_tiburon
FINAŁ I miejsce doładowany qbatron
FINAŁ II miejsce doładowany himber
FINAŁ IIII miejsce doładowany śluba
FINAŁ Mistrzyni MX-5 agata_r
FINAŁ Mistrz MX-5 szybkości denis1980
FINAŁ Mistrz MX-5 powtarzalności czasów ignacy
FINAŁ Mistrz MX-5 poprawy czasów przejazdu zajcol
FINAŁ Mistrz MX-5 stosunku mocy do miejsca kimsonsan
FINAŁ Mistrz MX-5 driftu boro
FINAŁ Mistrz MX-5 duch walki piotrr
FINAŁ Mistrz MX-5 fair play śluba
FINAŁ Mistrz MX-5 najlepszy tuning demol
FINAŁ Mistrz MX-5 najładniejsze auto leszczo
W ciągu tygodnia uzupełnię stronę MMC2013... tym samym zamykając tą imprezę.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
MMC2014. Będzie. A jak!
Obecnie trwają zaawansowane rozmowy sponsorsko-patronackie. Nie mogę zdradzać szczegółów. Do grudnia/stycznia cicho sza.
Co mogę obiecać. Wiadomo. Więcej. Mocniej. Lepiej... na już:
- OBOWIĄZKOWE KASKI na każdej próbie mierzonej
- NOWE LOKALIZACJE rund
- standard FOTOKOMÓREK i dobrych INSTRUKTORÓW na każdej rundzie
- zabezpieczenie MEDYCZNE rund
Bardzo proszę pod tym wątkiem o dyskusję na temat wyglądu MMC2014. W styczniu/lutym esencja wątku da być może nowe pomysły i wprowadzi coś ważnego do nowego sezonu Miata miniChallenge 2014. Skoro qubatron wyskoczył przed szereg zostaje koordynatorem owej esencji, niech ma. Pragnę podkreślić, że esencja wątku jest propozycją, a nie wymaganiami dla organizatorów MMC2014.
Proszę o kontakt na PW osoby, które realnie chcą coś zrobić przy organizacji MMC2014 wraz z propozycją co by to mogło być. Proszę także o kontakt osób mogących pozyskać sponsorów.
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
Kilka ogólnych przemyśleń w temacie…
Pytanie dla mnie główne to kto jest formalnym organizatorem ? Czy pójdzie to pod skrzydła MazdyPL ? Czy powstanie stowarzyszenie? Pytanie jest kluczowe w kwestii sponsorowania w większym zakresie a dosłownie w większych kwotach nie poszczególnych zawodników tylko całej imprezy. Po prostu ciężko jest w firmie wyjąć np. 10-20k gotówki bez kwitów i proszę nie piszcie mi , że „ja wystawię f-re na usługi marketingowe” Jeśli ktoś ma nas poważnie traktować to sami też musimy się poważnie traktować. Inna sprawa, że sporo firm nie sponsoruje zawodników tylko imprezy i wtedy podobnie istnienie formalnego stowarzyszenia ułatwiło by znacznie rozwój MMC. Oczywiście znam opinie Zarządu na temat formalizowania klubu więc raczej liczę na pozytywną niespodziankę w podejściu do MMC.
Jeśli MMC ma się rozwijać w coś większego i będziemy jeździć coraz więcej i szybciej to kwestią czasu jedynie będzie pierwszy wypadek i wtedy zweryfikują się wszystkie dyskusje o kaskach, rollbarach, karetce. Bardzo bym chciał, żeby MMC było przygotowane na taką sytuację. Poszukiwanie oszczędności dzięki którym więcej osób może brać udział w imprezie nie powinno prowadzić do większego ryzyka konsekwencji wypadku. Zamiast szukać oszczędności szukajmy większych wpływów do kasy.
Przy okazji sponsorowania (w ramach moich skromnych możliwości) bardzo by było miło gdyby sponsorując gadżet za ponad 1k dano mi szansę wypowiedzenia się na temat sposobu jego wykorzystania jako nagrody – np. dla rokującego nadzieję , szybkiego zawodnika nie mającego Rollbara – zamiast tego nastąpiło zamknięcie tematu odpowiedzią „nie interesuj się” i po prostu losowanie. Przy takim podejściu wole sponsorować parę flaszek na afterparty
. Przy okazji sponsoring indywidualny to może być jedyna szansa, żeby coś się działo a generalnie zakazy oklejania aut to zupełnie nie w naszych warunkach chyba i nie na tym poziomie
Na koniec MMC 2013 – sklasyfikowanych jest 5 kierowców w Turbo i 12 w NA…innymi słowy 17 osób zrobiło co najmniej 3 rundy MMC. Pewnie było by więcej jak Wielkopolska będzie grana i jak okolice aktywności WiR. Ale na ile można wtedy liczyć 25 którzy wezmą udział ? Zauważcie proszę, że po edycji 2013 ludzi którzy byli na wszystkim to 3 osoby w turbo i 5 w NA ???
Nie wiem ile będzie rund w 2014 ale proporcja 3 najlepsze z 5 ma jedną podstawową wadę po 3 rundzie może być pozamiatane a zabawa jest kiedy do końca możliwe są roszady (vide zamknięcie 2013 na Ułężu). Proponuję jak już koniecznie odpuszczać to maks 1 rundę z liczenia punktów do generalki (choć i to dziwnie wygląda). PS – jeszcze większa zabawa jest jak jedni maja więcej a drudzy mniej – niektórzy wiedza czego
Na koniec – wyniki po imprezie proponuję dawać od końca wszystkich i uważam, że większa frajda jest z większej liczby pucharów niż z nagród – może pierwszych 5 miejsc?
Pytanie dla mnie główne to kto jest formalnym organizatorem ? Czy pójdzie to pod skrzydła MazdyPL ? Czy powstanie stowarzyszenie? Pytanie jest kluczowe w kwestii sponsorowania w większym zakresie a dosłownie w większych kwotach nie poszczególnych zawodników tylko całej imprezy. Po prostu ciężko jest w firmie wyjąć np. 10-20k gotówki bez kwitów i proszę nie piszcie mi , że „ja wystawię f-re na usługi marketingowe” Jeśli ktoś ma nas poważnie traktować to sami też musimy się poważnie traktować. Inna sprawa, że sporo firm nie sponsoruje zawodników tylko imprezy i wtedy podobnie istnienie formalnego stowarzyszenia ułatwiło by znacznie rozwój MMC. Oczywiście znam opinie Zarządu na temat formalizowania klubu więc raczej liczę na pozytywną niespodziankę w podejściu do MMC.
Jeśli MMC ma się rozwijać w coś większego i będziemy jeździć coraz więcej i szybciej to kwestią czasu jedynie będzie pierwszy wypadek i wtedy zweryfikują się wszystkie dyskusje o kaskach, rollbarach, karetce. Bardzo bym chciał, żeby MMC było przygotowane na taką sytuację. Poszukiwanie oszczędności dzięki którym więcej osób może brać udział w imprezie nie powinno prowadzić do większego ryzyka konsekwencji wypadku. Zamiast szukać oszczędności szukajmy większych wpływów do kasy.
Przy okazji sponsorowania (w ramach moich skromnych możliwości) bardzo by było miło gdyby sponsorując gadżet za ponad 1k dano mi szansę wypowiedzenia się na temat sposobu jego wykorzystania jako nagrody – np. dla rokującego nadzieję , szybkiego zawodnika nie mającego Rollbara – zamiast tego nastąpiło zamknięcie tematu odpowiedzią „nie interesuj się” i po prostu losowanie. Przy takim podejściu wole sponsorować parę flaszek na afterparty


Na koniec MMC 2013 – sklasyfikowanych jest 5 kierowców w Turbo i 12 w NA…innymi słowy 17 osób zrobiło co najmniej 3 rundy MMC. Pewnie było by więcej jak Wielkopolska będzie grana i jak okolice aktywności WiR. Ale na ile można wtedy liczyć 25 którzy wezmą udział ? Zauważcie proszę, że po edycji 2013 ludzi którzy byli na wszystkim to 3 osoby w turbo i 5 w NA ???
Nie wiem ile będzie rund w 2014 ale proporcja 3 najlepsze z 5 ma jedną podstawową wadę po 3 rundzie może być pozamiatane a zabawa jest kiedy do końca możliwe są roszady (vide zamknięcie 2013 na Ułężu). Proponuję jak już koniecznie odpuszczać to maks 1 rundę z liczenia punktów do generalki (choć i to dziwnie wygląda). PS – jeszcze większa zabawa jest jak jedni maja więcej a drudzy mniej – niektórzy wiedza czego

Na koniec – wyniki po imprezie proponuję dawać od końca wszystkich i uważam, że większa frajda jest z większej liczby pucharów niż z nagród – może pierwszych 5 miejsc?
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
2.Sponsorowanie pojedynczych zawodnikow
Dobrze byloby zeby osoby decyzyjne sie wypowiedzialy, zeby bylo wiadomo czy jest sens szukac sponsoringu.
5.w "budżecie czasowym" imprezy dodać 3-5 miejsc dla dziewczyn w puli przejazdów mierzonych, tak aby dwie osoby jednym autem mialy wiecej przejazdow niz w MMC2013
Jestem w 100% ZA
7.(by Kim Son San) Zmiana klas z N/A i FI na podział pod względem mocy.
Do 160KM, co obejmie wszystkie OEMowe motory, ale i dłubane 1.6.
160-190KM co obejmie wszystkie projekty soft-turbo i dłubane NCeki.
190 KM i więcej. Dla tych, co naprawdę ogarniają żelazo.
Przy tak małej ilości zawodnikow chyba nie ma sensu.
13.Proponuję jak już koniecznie odpuszczać to maks 1 rundę z liczenia punktów do generalki.
Wtedy cykl robi sie bardzo profi i wygra ten kto ma najwiekszy budzet i wystaruje w najwiekszej ilosci imprez. A przy planowanej ilosci rund pojawienie sie na wszystkich bedzie naprawde drogie.
15.Ograniczenie ilosci rund - nie ma co robic za duzo, w tym roku mielismy 5rund i bylo super, 7byloby optimum ale wiecej bedzie juz meczace, zwlaszcza jesli duza ich ilosc bedzie liczona do generalki...
Dobrze byloby zeby osoby decyzyjne sie wypowiedzialy, zeby bylo wiadomo czy jest sens szukac sponsoringu.
5.w "budżecie czasowym" imprezy dodać 3-5 miejsc dla dziewczyn w puli przejazdów mierzonych, tak aby dwie osoby jednym autem mialy wiecej przejazdow niz w MMC2013
Jestem w 100% ZA
7.(by Kim Son San) Zmiana klas z N/A i FI na podział pod względem mocy.
Do 160KM, co obejmie wszystkie OEMowe motory, ale i dłubane 1.6.
160-190KM co obejmie wszystkie projekty soft-turbo i dłubane NCeki.
190 KM i więcej. Dla tych, co naprawdę ogarniają żelazo.
Przy tak małej ilości zawodnikow chyba nie ma sensu.
13.Proponuję jak już koniecznie odpuszczać to maks 1 rundę z liczenia punktów do generalki.
Wtedy cykl robi sie bardzo profi i wygra ten kto ma najwiekszy budzet i wystaruje w najwiekszej ilosci imprez. A przy planowanej ilosci rund pojawienie sie na wszystkich bedzie naprawde drogie.
15.Ograniczenie ilosci rund - nie ma co robic za duzo, w tym roku mielismy 5rund i bylo super, 7byloby optimum ale wiecej bedzie juz meczace, zwlaszcza jesli duza ich ilosc bedzie liczona do generalki...
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
15.Ograniczenie ilosci rund - nie ma co robic za duzo, w tym roku mielismy 5rund i bylo super, 7byloby optimum ale wiecej bedzie juz meczace, zwlaszcza jesli duza ich ilosc bedzie liczona do generalki...
ależ jak ktoś ma aspiracje do stawania na pudle to chyba można od niego wymagać większej niż przeciętna aktywności? a dla tych wszytkich którzy po prostu chca miec zabawę im więcej rund tym większe szanse że w ich okolicy będzie zabawa ...ciezko mi znaleźć argument przeciw większej liczbie rund??? Nawiasem jak ma obecna silna ekipa z Wielkopolski to pewnie 2 rundy u Nich potem mamy WiR Wrocławski też pewnie by chcieli ze 2 zrobić i zostają ze 2 na starych sprawdzonych smieciach więc wychodzi minimum 6 ....
im więcej rund i im więcej róznych lokalizacji tym więcej zabawy a nie ma obowiązku brania udziału we wszystkim. Popatrz na pudło w tym sezonie - w obu klasach nie sądze by problemem finasowym było dla aktualnych pierwszych 5 osób ogarnięcie 4 z 5 czy 5 z 6 rund a jak już naprawdę to będzie problem to po 3 rundach mogę sponsorować wyjazd na 4 rundę dla zawodnika albo i dwóch... niech będzie jak najwięcej zabawy. Uwierz mi ,że większą frajdę mi sprawi dołożenie sie do więszej konkurencji niż kupowanie lepszych opon czy dłubanie w aucie bo zabawa jest wtedy jak jest sie z kim ganiać. Pare osób się pewnie już przekonało , że wolę żeby szybszy był ktoś inny i więcej sie działo
co zabawne jest naprawdę to w przyszłym sezonie jak Ty spadasz do NA EDIT i mamy aktywny Poznań i WiR .......to będzie łatwiej byc na pudle w doładowanych niż w NA
między innymi dlatego uważam ,że podział na klasy powinien powstać maksymalnie do końca listopada,żeby można sobie było zaplanować zajęcie na zimę 
ależ jak ktoś ma aspiracje do stawania na pudle to chyba można od niego wymagać większej niż przeciętna aktywności? a dla tych wszytkich którzy po prostu chca miec zabawę im więcej rund tym większe szanse że w ich okolicy będzie zabawa ...ciezko mi znaleźć argument przeciw większej liczbie rund??? Nawiasem jak ma obecna silna ekipa z Wielkopolski to pewnie 2 rundy u Nich potem mamy WiR Wrocławski też pewnie by chcieli ze 2 zrobić i zostają ze 2 na starych sprawdzonych smieciach więc wychodzi minimum 6 ....
im więcej rund i im więcej róznych lokalizacji tym więcej zabawy a nie ma obowiązku brania udziału we wszystkim. Popatrz na pudło w tym sezonie - w obu klasach nie sądze by problemem finasowym było dla aktualnych pierwszych 5 osób ogarnięcie 4 z 5 czy 5 z 6 rund a jak już naprawdę to będzie problem to po 3 rundach mogę sponsorować wyjazd na 4 rundę dla zawodnika albo i dwóch... niech będzie jak najwięcej zabawy. Uwierz mi ,że większą frajdę mi sprawi dołożenie sie do więszej konkurencji niż kupowanie lepszych opon czy dłubanie w aucie bo zabawa jest wtedy jak jest sie z kim ganiać. Pare osób się pewnie już przekonało , że wolę żeby szybszy był ktoś inny i więcej sie działo

co zabawne jest naprawdę to w przyszłym sezonie jak Ty spadasz do NA EDIT i mamy aktywny Poznań i WiR .......to będzie łatwiej byc na pudle w doładowanych niż w NA


uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
w kwestii ilości rund musimy zwrócić uwagę na całkowity koszt uczestnictwa.
zwłaszcza jeśli stawiamy warunki typu kask/rollbar czy karetka/straż pożarna na rundzie, co zdecydowanie winduje koszt wyjazdu... fakt faktem, w 2014 będzie większa różnorodność w lokalizacji i każdy będzie miał blisko na co najmniej 2-3 edycje, ale nie zapominajmy o koszcie pełnego uczestnictwa, tym bardziej biorąc pod uwagę sukces MMC'13 i zainteresowanie następnym sezonem.
inna sprawa, że cena za rundę w tym roku była przeważnie bardzo niska.
zwłaszcza jeśli stawiamy warunki typu kask/rollbar czy karetka/straż pożarna na rundzie, co zdecydowanie winduje koszt wyjazdu... fakt faktem, w 2014 będzie większa różnorodność w lokalizacji i każdy będzie miał blisko na co najmniej 2-3 edycje, ale nie zapominajmy o koszcie pełnego uczestnictwa, tym bardziej biorąc pod uwagę sukces MMC'13 i zainteresowanie następnym sezonem.
inna sprawa, że cena za rundę w tym roku była przeważnie bardzo niska.
miata lov!
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
rolbar nie sądzę by był do przełknięcia przez najbliższe 5 lat
kask to koszt jednego tankowania i nie sądzę by należało nad tym więcej dyskutować
zresztą tam gdzie mx5 wpuszczają na powazniejsze imprezy albo wymagają kasku i twardego dachu albo kasku więc przyjmijmy , że to już mamy za sobą 



uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
6 rund to oczywiscie nie jest jeszcze za duzo. Mysle ze mozna przyjac iż sezon tyrwa od poczatku maja do konca wrzesnia. Daje to 5miesiecy, czyli 20tygodni. Jedna impreza na 3tyg daje 7imprez w sezonie. I cos okolo tej liczby jest chyba najrozsadniejsze. A sam Hella-Flush pisal o 4ech, i jakby tak zrobic 4 WIRowe, ze 2 w wielkopolsce, i do tego lublin,bilgoraj,ulez, to juz masz 9.
O wystarczajacej ilosci imprez swiadczy tez fakt ze na kazda impreze wisialy miejsca do odsprzedania, co sie w poprzednich sezonach NIGDY nie zdarzalo.
O wystarczajacej ilosci imprez swiadczy tez fakt ze na kazda impreze wisialy miejsca do odsprzedania, co sie w poprzednich sezonach NIGDY nie zdarzalo.
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
ja tam może jestem młody na forum ale powiedz mi kiedy było tak , że było 5 imprez w sezonie MMC a do tego klasyczne Sudety, Suwały, 2 tygonie po bezdrożach europy i azji, Tokay......
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt