Czaterja Czelendżowa
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 15:08
- Model: NB
- Wersja: MMC Edition;)
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
ja dziś rozmawiałem z "Gazem" osobiście, kiedy odbierałem moje długo wyczekiwane zawieszenie Z wyglądu zawias robi mega pozytywne wrażenie jeśli chodzi o średnicę sztycy i jakość wykonania, a jest to najtańszy zestaw GHA. Zobaczymy jak się będzie sprawował na Ułężu.
Rademenes pisze:ja dziś rozmawiałem z "Gazem" osobiście, kiedy odbierałem moje długo wyczekiwane zawieszenie Z wyglądu zawias robi mega pozytywne wrażenie jeśli chodzi o średnicę sztycy i jakość wykonania, a jest to najtańszy zestaw GHA. Zobaczymy jak się będzie sprawował na Ułężu.
A to Cię poobgadywaliśmy przez telefon
Nie, ale będą kubki.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
A co z wałkowanym w wątku Łódzkim Wyrazowem? Tor wydaje się być ok. Cena podobno 1,5kPLN (nie wiem przy jakim limicie aut).
Nie ma opcji by ogarnąć fotokomórki za 2-3kPLN?
Nie ma opcji by ogarnąć fotokomórki za 2-3kPLN?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Fotokomórki zlecone to max 1500, driveart np. 500....
Do tego.... tak żeby nie było to latanie w koło trzepaka
zabezpieczenie medyczne
Instruktorzy w odpowiedniej ilości
łączność
flagowi
kibelki
obiad
Uzgodniona i sprawdzona trasa
napoje
naklejki
kaski
nagłośnienie
puszczacz muzyki
agregat
sponsorzy
Puchary
banery
flagi
tyczki pod banery
trytytki, najważniejsze
Relacja z imprezy do mediów
Zdjecia dla sponsorów
Film z imprezy
Takie tam
Ja tam żadnej imprezy dalej niż 150km od LU nie będę robił. Sorry. Ma ktoś ochotę i wolne jakieś 40 roboczogodzin niech robi, a jak chce żeby było to w ramach mmc niech się odezwie, pomożemy.
Zakładalem że z każdej west zostanie po 500zl jak w przypadku east i kupimy pod koniec sezonu profesjonalne fotokomórki klubowe na własność. Plan trzeba będzie zweryfikować.
Do tego.... tak żeby nie było to latanie w koło trzepaka
zabezpieczenie medyczne
Instruktorzy w odpowiedniej ilości
łączność
flagowi
kibelki
obiad
Uzgodniona i sprawdzona trasa
napoje
naklejki
kaski
nagłośnienie
puszczacz muzyki
agregat
sponsorzy
Puchary
banery
flagi
tyczki pod banery
trytytki, najważniejsze
Relacja z imprezy do mediów
Zdjecia dla sponsorów
Film z imprezy
Takie tam
Ja tam żadnej imprezy dalej niż 150km od LU nie będę robił. Sorry. Ma ktoś ochotę i wolne jakieś 40 roboczogodzin niech robi, a jak chce żeby było to w ramach mmc niech się odezwie, pomożemy.
Zakładalem że z każdej west zostanie po 500zl jak w przypadku east i kupimy pod koniec sezonu profesjonalne fotokomórki klubowe na własność. Plan trzeba będzie zweryfikować.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
himber pisze:Fotokomórki zlecone to max 1500, driveart np. 500....
Do tego.... tak żeby nie było to latanie w koło trzepaka
zabezpieczenie medyczne
Instruktorzy w odpowiedniej ilości
łączność
flagowi
kibelki
obiad
Uzgodniona i sprawdzona trasa
napoje
naklejki
kaski
nagłośnienie
puszczacz muzyki
agregat
sponsorzy
Puchary
banery
flagi
tyczki pod banery
trytytki, najważniejsze
Relacja z imprezy do mediów
Zdjecia dla sponsorów
Film z imprezy
Takie tam
Ja tam żadnej imprezy dalej niż 150km od LU nie będę robił. Sorry. Ma ktoś ochotę i wolne jakieś 40 roboczogodzin niech robi, a jak chce żeby było to w ramach mmc niech się odezwie, pomożemy.
Zakładalem że z każdej west zostanie po 500zl jak w przypadku east i kupimy pod koniec sezonu profesjonalne fotokomórki klubowe na własność. Plan trzeba będzie zweryfikować.
Tym którym się wydaje że zorganizowanie rundy to mały pikuś, wyżej napisane przez Łysego winno zamknąć buzie.
Co do fotokomórek, to chyba się zgodzisz że ten plan wyszedł ode mnie-pewnie pamiętasz tą rozmowę przez kom...sam go realnie i po cichu realizowałem, aby na Bydgoszcz już taki system był działający i od tego momentu nam służył za darmo...
Niestety jak przyzna rogI nie jest to takie proste nawet jeśli zatrudnisz do tego odpowiednich ludzi shit happens
Bardzo chciałbym aby na WEST była frekwencja jak na EAST ale na razie nie ma na to opcji.
Moich imprez się nie wstydzę, uważam że Bydzia jak na PIERWSZY raz była zorganizowana bardzo dobrze a małych zonków nigdy nie unikniesz...
Podjąłem również decyzję że w Gostyniu nie startuję a skupiam się TYLKO na organizacji.
WEST jest na razie najszybszy...teraz czas na organizację
Rules are made to be broken
Hantkus pisze:Podjąłem również decyzję że w Gostyniu nie startuję a skupiam się TYLKO na organizacji.
WEST jest na razie najszybszy...teraz czas na organizację
Ej no Panie bez takich, jak chcesz to na pewno ktoś się znajdzie chętny do pomocy - ja np.
Nie ma co zmniejszać ilości uczestników, a że w klasie turbo to już nie wspomnę.
Do tego jeżeli dobrze oceniam Twoje zaangażowanie i zacięcie, to pewnie będzie Ci w głębi trochę przykro że nie pojeździłeś.
Doświadczenia nie mam, blisko też nie, ale w razie czego wal śmiało, jak mogę to pomogę.
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 28 sty 2013, 11:53
- Model: NA
- Wersja: NA turbo-tor
- Lokalizacja: Warszawa
A ja się jeszcze raz poskarże na firmę Premium Tuning. 16 kwietnia zamówione graty i ani jednej rzetelnej informacji, ani przesyłki, ani pieniędzy. Od dwóch tygodni czekam na kasę! Przestrzegam przed zamawianiem tam czegokolwiek. I wiem że nie tylko mnie to spotkało.
Poziom obsługi jest Ż-E-N-U-J-Ą-C-Y.
Poziom obsługi jest Ż-E-N-U-J-Ą-C-Y.
Były:
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
nie wiem czy o tym bylo czy nie ale mysle ze mozna zrobic grupe ktora w przyszlym sezonie chce jezdzic po torze nie uzywajac slowa scigac sie (bo nie kazdy dogoni najlepszych ) zrobic wieksza skladke na udzial w mmc i kupic to co nam potrebne zeby nie placic i sciac koszty na przyszlosc ograniczyc wszystkie zbedne rzeczy napoje muzyka nagrody skupic sie na torze bezpieczenstwie i pomiarze czasu moze to ruszy
- rsmx5
- Posty: 1484
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
- Model: Inny
- Wersja: Fiat 124 Spider
- Lokalizacja: Bochnia
webim pisze:nie wiem czy o tym bylo czy nie ale mysle ze mozna zrobic grupe ktora w przyszlym sezonie chce jezdzic po torze nie uzywajac slowa scigac sie (bo nie kazdy dogoni najlepszych ) zrobic wieksza skladke na udzial w mmc i kupic to co nam potrebne zeby nie placic i sciac koszty na przyszlosc ograniczyc wszystkie zbedne rzeczy napoje muzyka nagrody skupic sie na torze bezpieczenstwie i pomiarze czasu moze to ruszy
jak myślisz że można to zrób
i daj już sobie spokój z pouczaniem tych co już na tym zęby zjedli
-
- Donator
- Posty: 1246
- Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
- Model: NB
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Poznań
rsmx5 pisze:webim pisze:nie wiem czy o tym bylo czy nie ale mysle ze mozna zrobic grupe ktora w przyszlym sezonie chce jezdzic po torze nie uzywajac slowa scigac sie (bo nie kazdy dogoni najlepszych ) zrobic wieksza skladke na udzial w mmc i kupic to co nam potrebne zeby nie placic i sciac koszty na przyszlosc ograniczyc wszystkie zbedne rzeczy napoje muzyka nagrody skupic sie na torze bezpieczenstwie i pomiarze czasu moze to ruszy
jak myślisz że można to zrób
i daj już sobie spokój z pouczaniem tych co już na tym zęby zjedli
zgrane, ale jak widać nadal potrzebne i aktualne:
"Nie pytaj co MMC może zrobić dla Ciebie, spytaj co Ty możesz zrobić dla MMC!"
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
- rsmx5
- Posty: 1484
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
- Model: Inny
- Wersja: Fiat 124 Spider
- Lokalizacja: Bochnia
webim pisze:nie musisz sie denerwowac nie chce nikogo uczyc ani denerwowac chce zeby rundy mogly sie odbyc i co zrobic zeby byli chetni jakbym byl zlosiliwy to bym Ci odpisal ze zęby zjedli a rundy nie ma
rozumiem dobre intencje - dlatego proponuję Ci żeby coś zdziałać, zebrać trochę doświadczenia i potem dopiero zabierać się za udzielanie rad i pouczanie innych
no chyba że już zrobiłeś kilka takich imprez i wiesz już jak to jest
z mojej strony EOT
Zluzujta tym razem sie nie spielo, trudno. Nie zawsze sie udaje, kazdy kto ma doswiadczenie w organizacji imprez o tym wie. Czasem fatalny zbieg terminow, vzasem cos innego. Trzeba po prostu usiasc, przegadac i sprobowac znalezc przyczyny. Moze po ulezu ? Hella, hantkus, bedziecie ?
Dzunior, maly obiekt to 5k, kielce szkoleniowo to wiesz ile kiedys placiles, przemnoz przez 30 i dodaj 20%, jaszczomp to 20k. Jak nie patrzec doopa z tylu.
Dzunior, maly obiekt to 5k, kielce szkoleniowo to wiesz ile kiedys placiles, przemnoz przez 30 i dodaj 20%, jaszczomp to 20k. Jak nie patrzec doopa z tylu.
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Może być ciężko, rakietowa odwołana
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
Kochani,
nie chodzi o to ile brakuje żeby się runda odbyła bo jakiś sponsor na dosypanie by się pewnie znalazł ale na koniec okazuje się że jeszcze coś nie policzone coś trzeba dołożyć i organizator wyskakuje ze swoich zaskurniakow a nie o to chodzi...chodzi o coś zupełnie innego - czy są chętni żeby się pobawić w taką zabawę w tej lokalizacji i terminie za $$ jeśli ich nie ma to naprawdę szkoda czasu i sił organizatorów żeby to składac do kupy. Inna sprawa że WESTpowinien się spinać na 20 załóg inaczej szanse położenia rundy są bardzo duże.
Osobiście bardzo chciałem jeździć wszystkie rundy w tym roku żeby mieć pojęcie jak jest i co należy poprawić w przyszłym sezonie mam nadzieję , że mi się uda w miarę skomnych mozliwości.
Niestety Himbu z Ułężem stawia poprzeczkę wysoko i nalezy to traktowac jako wzorzec. Jest wszystko co powinno być na takich imprezach począwszy od bezpieczeństwa jak flagowi i karetka przez zaplecze po dostecznie długą trasę i mozłiwość zrobienia przynajmniej 50 km na torzea szczęściarze robią do 100. I tu jest clue - naprawdę cięzko oczekiwać od ludzi że będa dymać po kilkaset km żeby na kółku co ma kilometr przejchać się maks 20 razy naprawdę nie oszukujmy się że to jest zabawa ..ok może jest za pierwszym razem. Osobiście mi się Bydgoszcz nawet podobała bo byłem tam dla zabawy dla spotkania ludzi których lubie itd a nie dla jazdy i brawo Hanktus ogarnięte pieknie (jakieś uwagi by były ale nie miejsce) tylko jest dla mnie podstawowe ale - ile jazdy ? ??? Uczymy się kiedy jeździmy ja zrobiłem 600km żeby na torze jakieś 20km jest ok ale nie o to chodzi jak ma to być zabawa na torze to nie może to być tor kartingowy bo nie ma szansy zrobić odpowiednio dużego przebiegu na kółku w okolicach kilometra. Dokładnie te same zatrzeżenia mam do Biłgoraju i wiadomo że Biłgoraj jest tarktowany jako socjal , imprezka, kajaki, afterki, bo jazdy tam jest nie za duzo choć i tak więcej niż w Bydgoszczy bo właściciel ma generalnie luz ile aut jest na torze. Inna sprawa , że Biłgoraj jest mało bezpieczny na szybkim lewym gdzie jest +100 błąd oznacza lecimy w krzaki i drzewa co mnie osobiście jako człowieka o dużym lęku zwłaszcza za kierownicą nie nastraja pozytywnie:-). Ale nadal wolę Biłgoraj od Bydgoszczy bo przynajmniej mozna się najeździć do bólu i nawierzchnia tzryma lepiej a Bydgoszcz jest śliska co najlepiej widac pow wynikach . Wnioski są dość proste:
1. Ułęż RULES - wszystko jest na miejscu i można bezpiecznie lecieć w trawę oczywiście ktoś kiedyś tam sobie zrobi kuku w ramach statystyki ale nie znam miejsca w porównywalnym budżecie dającego tyle mozłiwości jazdy. Pomysł Himbcia all Ułęż podoba mi się bardzo. Dodam ,że osobiście przestestowałem na Ułeżu sporo opcji "lecę w trawę" albo "słupek opon mozna wziąc centralnie na maskę" i poza tym że maleńka nabrała charakteru jakoś nic się nie stało
2. Ułeż daje opcje połączenia sciagnia mocnego z doskonaleniem techniki mamy tam płyty poślizgowe które można wykorzystać dla 2 grupy kierowców którzy chca się pobawić jak na Jastrzębiu. Trochę temat obgadaliśmy z Himbu i to może sie udać.
3. okrajanie imprezy z zaplecza, pomiarów, zabezpieczenia jak proponuje się tutaj żeby było taniej ...jest dla mnie cofaniem się do imprez kiedy się chodzi siku w krzaki a pomiar czasu jest stoperem zależnym od refleksu instruktora ...pls nie idźmy tą drogą albo inaczej ja tą drogą nie chcę iść napewno i zaryzukuję że większosć MMCBEZNAPINKI również nie chcą polegać na refleksie stopertzrymacza
nie chodzi o to ile brakuje żeby się runda odbyła bo jakiś sponsor na dosypanie by się pewnie znalazł ale na koniec okazuje się że jeszcze coś nie policzone coś trzeba dołożyć i organizator wyskakuje ze swoich zaskurniakow a nie o to chodzi...chodzi o coś zupełnie innego - czy są chętni żeby się pobawić w taką zabawę w tej lokalizacji i terminie za $$ jeśli ich nie ma to naprawdę szkoda czasu i sił organizatorów żeby to składac do kupy. Inna sprawa że WESTpowinien się spinać na 20 załóg inaczej szanse położenia rundy są bardzo duże.
Osobiście bardzo chciałem jeździć wszystkie rundy w tym roku żeby mieć pojęcie jak jest i co należy poprawić w przyszłym sezonie mam nadzieję , że mi się uda w miarę skomnych mozliwości.
Niestety Himbu z Ułężem stawia poprzeczkę wysoko i nalezy to traktowac jako wzorzec. Jest wszystko co powinno być na takich imprezach począwszy od bezpieczeństwa jak flagowi i karetka przez zaplecze po dostecznie długą trasę i mozłiwość zrobienia przynajmniej 50 km na torzea szczęściarze robią do 100. I tu jest clue - naprawdę cięzko oczekiwać od ludzi że będa dymać po kilkaset km żeby na kółku co ma kilometr przejchać się maks 20 razy naprawdę nie oszukujmy się że to jest zabawa ..ok może jest za pierwszym razem. Osobiście mi się Bydgoszcz nawet podobała bo byłem tam dla zabawy dla spotkania ludzi których lubie itd a nie dla jazdy i brawo Hanktus ogarnięte pieknie (jakieś uwagi by były ale nie miejsce) tylko jest dla mnie podstawowe ale - ile jazdy ? ??? Uczymy się kiedy jeździmy ja zrobiłem 600km żeby na torze jakieś 20km jest ok ale nie o to chodzi jak ma to być zabawa na torze to nie może to być tor kartingowy bo nie ma szansy zrobić odpowiednio dużego przebiegu na kółku w okolicach kilometra. Dokładnie te same zatrzeżenia mam do Biłgoraju i wiadomo że Biłgoraj jest tarktowany jako socjal , imprezka, kajaki, afterki, bo jazdy tam jest nie za duzo choć i tak więcej niż w Bydgoszczy bo właściciel ma generalnie luz ile aut jest na torze. Inna sprawa , że Biłgoraj jest mało bezpieczny na szybkim lewym gdzie jest +100 błąd oznacza lecimy w krzaki i drzewa co mnie osobiście jako człowieka o dużym lęku zwłaszcza za kierownicą nie nastraja pozytywnie:-). Ale nadal wolę Biłgoraj od Bydgoszczy bo przynajmniej mozna się najeździć do bólu i nawierzchnia tzryma lepiej a Bydgoszcz jest śliska co najlepiej widac pow wynikach . Wnioski są dość proste:
1. Ułęż RULES - wszystko jest na miejscu i można bezpiecznie lecieć w trawę oczywiście ktoś kiedyś tam sobie zrobi kuku w ramach statystyki ale nie znam miejsca w porównywalnym budżecie dającego tyle mozłiwości jazdy. Pomysł Himbcia all Ułęż podoba mi się bardzo. Dodam ,że osobiście przestestowałem na Ułeżu sporo opcji "lecę w trawę" albo "słupek opon mozna wziąc centralnie na maskę" i poza tym że maleńka nabrała charakteru jakoś nic się nie stało
2. Ułeż daje opcje połączenia sciagnia mocnego z doskonaleniem techniki mamy tam płyty poślizgowe które można wykorzystać dla 2 grupy kierowców którzy chca się pobawić jak na Jastrzębiu. Trochę temat obgadaliśmy z Himbu i to może sie udać.
3. okrajanie imprezy z zaplecza, pomiarów, zabezpieczenia jak proponuje się tutaj żeby było taniej ...jest dla mnie cofaniem się do imprez kiedy się chodzi siku w krzaki a pomiar czasu jest stoperem zależnym od refleksu instruktora ...pls nie idźmy tą drogą albo inaczej ja tą drogą nie chcę iść napewno i zaryzukuję że większosć MMCBEZNAPINKI również nie chcą polegać na refleksie stopertzrymacza
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mówiłem, że agencję eventowo-wyścigową MMC Events trzeba otworzyć
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
arturo, generalnie się z Tobą zgadzam, z małymi wyjątkami o których poniżej.
Generalnie znowu dochodzimy do pytania o to, jak utrzymać obecny podział na east i west (czy da się go utrzymać?).
IMO wpadamy w tym sezonie w ślepy zaułek w przypadku west, bo jeśli nie ma problemów z organizacją i spięciem całej logistyki a jedynym powodem odwoływania rundy jest frekwencja, to organizator nic tu nie poradzi (nie wierzę by barierą była obecna cena dla docelowego uczestnika, tym bardziej gdy każdy był skłonny dorzucić 100PLN by runda się odbyła).
Kilka postów wyżej zadałem pytanie o Wyrazów, bo ostatnią "zmienną" która może coś zmienić jest lokalizacja i związany z nią koszt finalny imprezy, zależny w dużej mierze od kosztu wynajmu samego obiektu.
Skoro pozostałe koszty są w miarę stałe, to ostatnią szansą są chyba obiekty na tyle tanie, by łączny koszt imprezy zamknął się w kwocie 5000-6000zł (20x300PLN, 24x250PLN).
Można też oczywiście przesuwać się bliżej wschodu i liczyć na większe zaangażowanie Warszawy czy Lublina, ale wówczas "west" w nazwie staje się delikatną ściemą...
I żeby nie było: mega jara mnie pomysł dwóch dywizji i wierzę że z czasem zachód będzie miał tak samo długie listy rezerwowych co Ułęż...
Generalnie znowu dochodzimy do pytania o to, jak utrzymać obecny podział na east i west (czy da się go utrzymać?).
IMO wpadamy w tym sezonie w ślepy zaułek w przypadku west, bo jeśli nie ma problemów z organizacją i spięciem całej logistyki a jedynym powodem odwoływania rundy jest frekwencja, to organizator nic tu nie poradzi (nie wierzę by barierą była obecna cena dla docelowego uczestnika, tym bardziej gdy każdy był skłonny dorzucić 100PLN by runda się odbyła).
Kilka postów wyżej zadałem pytanie o Wyrazów, bo ostatnią "zmienną" która może coś zmienić jest lokalizacja i związany z nią koszt finalny imprezy, zależny w dużej mierze od kosztu wynajmu samego obiektu.
Skoro pozostałe koszty są w miarę stałe, to ostatnią szansą są chyba obiekty na tyle tanie, by łączny koszt imprezy zamknął się w kwocie 5000-6000zł (20x300PLN, 24x250PLN).
Można też oczywiście przesuwać się bliżej wschodu i liczyć na większe zaangażowanie Warszawy czy Lublina, ale wówczas "west" w nazwie staje się delikatną ściemą...
I żeby nie było: mega jara mnie pomysł dwóch dywizji i wierzę że z czasem zachód będzie miał tak samo długie listy rezerwowych co Ułęż...
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Napiszę to raz jeszcze. Na całym WEST (3/4 Polski) jest może 12 osób chętnych do uczestniczenia w cyklicznych pojeżdżawkach. Pozostali nie są tym zainteresowani. Co by na Wróbla nie gadać to zrobił dla Warszafki super robotę bo spowodował, że przez ostatnie 4 lata zbudowała się w tej części Polski torowa społeczność.
PS. Proszę moderatora o przeniesienie tych pląsów do czaterii MMC.
PS. Proszę moderatora o przeniesienie tych pląsów do czaterii MMC.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Generalnie chyba cały dział MMC na stronie klubowej leży od kilku dni.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Czy jest szansa na jakieś bieżące zestawienie wyników rund ubiegłych i generalki?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Tak, jak tylko podstrony www klubu zaczną działać.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
arturo_tiburon pisze: - naprawdę cięzko oczekiwać od ludzi że będa dymać po kilkaset km żeby na kółku co ma kilometr przejchać się maks 20 razy naprawdę nie oszukujmy się że to jest zabawa ..ok może jest za pierwszym razem.
Zgadza się, mam podobnie. Dla mnie wszystkie EAST tak wyglądają - i o zgrozo WEST również , gdzie jazdy w takiej Bydgoszczy jest co kot napłakał . Pod domem mam Tor Poznan, gdzie za mniejszy budżet (licząc calościowo MMC startowe + dojazd + hotel) polatam ponad 150 km na prawdziwym torze w Track Day, a nie w miejscu - gdzie powinny lądować samoloty ...
Dżunior pisze:IMO wpadamy w tym sezonie w ślepy zaułek w przypadku west, bo jeśli nie ma problemów z organizacją i spięciem całej logistyki a jedynym powodem odwoływania rundy jest frekwencja, to organizator nic tu nie poradzi (nie wierzę by barierą była obecna cena dla docelowego uczestnika, tym bardziej gdy każdy był skłonny dorzucić 100PLN by runda się odbyła).
Dla mnie rozwiązanie leży w odpowiedzi na pytanie, gdzie jest słaby punkt obecnej formy MMC który powoduje, że nowy potencjalny uczestnik włącza sobie od razu tryb "nie byłem, nie widziałem ale to nie dla mnie". Bo jak spojrzeć na edycję EAST dokładniej, to poza ekipą Ułężowych wyjadaczy nowych ludzi jest ilościowo mniej więcej tyle ile w WEST.
Jakiś pomysł mi parę dni temu do łba przyszedł, ale to na razie do przegadania w wąskim gronie lub na Ułężu.
Dżunior pisze:Nie ma opcji by ogarnąć fotokomórki za 2-3kPLN?
Nie w sklepie. Koszt gotowego bardzo podstawowego zestawu (chronometr i bramki kablowe) to zazwyczaj 4-7kPLN. Wszelakie ekstrasy typu RFID, telemetria bezprzewodowa etc etc windują to w górę. Ale nie ma powodu, abyśmy takiego sprzętu nie mieli na własność, odpowiednie klocki można kupić, resztę doprojektować i zbudować za naprawdę stosunkowo nieduże pieniądze. Akurat kompetencje to takich zabawek mamy. Projekt funkcjonalny leży już od zeszłego roku gotowy. Tyle że to zabawa na zimę, komponenty w sensownych cenach leżą zazwyczaj dość daleko W tym sezonie będziemy się bawić filmami, GPSami i tego typu wynalazkami.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......