Pierwszy raz od pół roku przeglądałem ogłoszenia i zauważyłem straszny spadek wartości u RX-8. Co sie z nimi dzieje? Ktoś miał doświadczenie ze starszą siostrą Emiksa?
![Mr.Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderator: Moderatorzy
Bio pisze: 2.jest jeden człowiek w PL, który jest w stanie naprawiać wankla
tmx89 pisze:20 L za 230 koni ... jak dla mnie wszystko ok . spalanie proporcjonalne jest do osiagow
Bio pisze:Dodajmy do tego wątpliwą trwałość Wankla (100 000km i remont?)
Bio pisze:nie znam żadnej, która by bez remontu
Pawulon pisze:A zajmujesz sie tymi samochodami na co dzień ? Tylko pytam, żeby nie było, że jestem złośliwy czy coś
Bio pisze:nie znam żadnej, która by bez remontu, lub zbliżającego się remontu nie wytrzymała 150kkm... Silnik po prostu lubi gubić szczelność
dmk pisze:RX-8 ma wpisane w konstrukcję silnika branie oleju,
Bio pisze:Z drugiej strony - mamy 3.5 V6 od nissana (350Z), które pali podobnie (przy spokojnej jeździe), a jedzie znacznie lepiej...
Sigma pisze:b) te 230 niestety tylko na papierze
Bio pisze:Dodajmy do tego wątpliwą trwałość Wankla (100 000km i remont?)
Spidi pisze:nie jest to konstrukcja idiotodporna
kub pisze:2.jest jeden człowiek w PL, który jest w stanie naprawiać wankla
b) te 230 niestety tylko na papierze
Dodajmy do tego wątpliwą trwałość Wankla (100 000km i remont?)
Mayk pisze:Nie prawda, no bez jaj. Wankle biorą olej ponieważ rolę pierścieni spełniają uszczelnienia przypominające trochę skrobaczki (nie wiem jak to poprawnie określić). Kiedy są w dobrym stanie silnik oleju nie bierze, problemem jest szybkie zużywanie się tego uszczelniacza.
Fiveopac pisze:dmk ma racje. Kazyd silnik wankala ma wtryskiwacze oleju do rotorów. Dlatego pali olej bo w ten sposob sa smarowane apexy uszcelniajace rotory.
Dizajer pisze:Tak się kiedyś zastanawiałem czemu nie zrobili w rx-ie jakiegos zbiornika wyrównawczego z olejem zapasowym i jakimś oczojebnym komunikatem na desce kiedy jego zapasy się kończą.