Przełącznik obiegu wewnętrznego

zadanie dla twardziela

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

george79
Posty: 154
Rejestracja: 12 cze 2011, 11:28
Lokalizacja: Pęsy / Warszawa

05 wrz 2011, 14:32

Dziś jechałem około 130km/h i chciałem przełączyć ten suwak włączający zamknięty obieg powietrza. I napotkałem opór. Myślałem że coś się zacięło, a to po prostu pęd powietrza nie pozwoilł na taką akcję. Zaobserwował ktoś take coś?
george79
Maks
Posty: 835
Rejestracja: 06 maja 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

05 wrz 2011, 14:36

Hehehe, jakie odkrycie. Sam zobaczę u siebie dzisiaj :lol:
Niewiele jest rzeczy niemożliwych dla pilności i wprawy.
Samuel Johnson.
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

05 wrz 2011, 14:57

Jak najbardziej normalne ;)
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Maks
Posty: 835
Rejestracja: 06 maja 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

05 wrz 2011, 17:33

Potwierdzam, pęd powietrza jest dość duży i znacząco utrudnia przesunięcie suwaka :mrgreen:
Niewiele jest rzeczy niemożliwych dla pilności i wprawy.
Samuel Johnson.
ODPOWIEDZ