focus rs mark II?
Moderator: Moderatorzy
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Kilka razy mnie taki wyprzedzał
Ryczał okrutnie i oddalał się w szybkim tempie.
Sprawdzony, pancerny wręcz silnik konstrukcji Volvo w połączeniu ze szperą podobno dają radę. Tu masz [URL=http://www.youtube.com/watch?v=zAheppKrJzY]fajną prezentację auta.[/URL].
Jedyny znaczny minus jest taki, że spośród egzemplarzy poruszających się po naszym kraju większość to odbudowane szroty. W ubiegłym roku obserwując otomoto trafiłem na przynajmniej kilka ofert totalnych złomów nadających się jedynie do kasacji. Zapewne większość z nich trafiła na rynek wtórny jako bezwypadkowe...


Sprawdzony, pancerny wręcz silnik konstrukcji Volvo w połączeniu ze szperą podobno dają radę. Tu masz [URL=http://www.youtube.com/watch?v=zAheppKrJzY]fajną prezentację auta.[/URL].
Jedyny znaczny minus jest taki, że spośród egzemplarzy poruszających się po naszym kraju większość to odbudowane szroty. W ubiegłym roku obserwując otomoto trafiłem na przynajmniej kilka ofert totalnych złomów nadających się jedynie do kasacji. Zapewne większość z nich trafiła na rynek wtórny jako bezwypadkowe...

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Dżunior pisze:Kilka razy mnie taki wyprzedzałRyczał okrutnie i oddalał się w szybkim tempie.
W sobotę bawiłem się z dokładnie takim jak na filmie, tylko felgi miał w czarnym lakierze


Hołek pisze:Autko fajne na prosta
a to nie jest tak, że poza szperą zdecydowano się na taką konfigurację układu kierowniczego, że przy skręcie koła ustawiają się nieco pod kątem (względem położenia neutralnego) dzięki czemu zawsze całą powierzchnią przylegają do jezdni? to podobno ma zapewniać super trakcję mimo FWD (choć promień skrętu zbliża się do tego, który mają tankowce)
artur pisze:Hołek pisze:Autko fajne na prosta
a to nie jest tak, że poza szperą zdecydowano się na taką konfigurację układu kierowniczego, że przy skręcie koła ustawiają się nieco pod kątem (względem położenia neutralnego) dzięki czemu zawsze całą powierzchnią przylegają do jezdni? to podobno ma zapewniać super trakcję mimo FWD (choć promień skrętu zbliża się do tego, który mają tankowce)
[URL=http://www.motorauthority.com/news/1032432_in-depth-fords-revoknuckle-suspension-and-quaife-lsd-for-the-focus-rs]RevoKnuckle[/URL]
miata lov!
teoria odbiega troche jak zawsze od praktyki. A teori mialo sie to sprawdzac zawsze. W praktyce wyszko ze na szybkich torach z dlugimi lukami owszem autko wypadalo super ale gdy testy przenosily sie na bardzo krete i waskie tory lub krete miejskie uliczki auto zachowywalo sie jak kazde FWD ze zbyt duza moca. Na tescie top gear autko dostalo baty od o 150ps slabszego peugeota RCZ ktory zreszta tez ma FWD.
W wszystkich testach mowia ze RS to super mocne autko i fajnie sie prowadzi jak na FWD ale ta sama moc z RWD lub AWD robi mega zabawke a w FWD zostaje ci palenie kapcia w miejscu, lub szybka jazda w powlanczanymi wszystkimi systemami i jestes krolem szos dopuki nie podjedzie do ciebie autko o podobnej mocy w rwd lub jeszcze lepiej w awd (w tym przedziale cenowym takich nie brakuje) i bedziesz zmuszony ogladac jego tyl.
W wszystkich testach mowia ze RS to super mocne autko i fajnie sie prowadzi jak na FWD ale ta sama moc z RWD lub AWD robi mega zabawke a w FWD zostaje ci palenie kapcia w miejscu, lub szybka jazda w powlanczanymi wszystkimi systemami i jestes krolem szos dopuki nie podjedzie do ciebie autko o podobnej mocy w rwd lub jeszcze lepiej w awd (w tym przedziale cenowym takich nie brakuje) i bedziesz zmuszony ogladac jego tyl.
@ Hołek +1
osobiscie takze uwazam, ze RS jest troche przereklamowany, ze wzgledu na to, ze w ostatnich latach byla moda na "MOC"
i wiecej KM oznaczalo lepsze auto.
Jako mocny FWD, nadal pojawia sie w RSie duzo problemow: przy ostrym przyspieszaniu samochod jest w stanie wyrwac kierownice z rak
Mimo iz Revoknuckle zlagodzilo problemy zwiazane z przeniesieniem napedu, to niestety prawa fizyki pozostaja niezmienne.
Dla mnie maksimum mocy w FWD to ok. 200KM, powyzej tej granicy wykorzystanie dodatkowych KM staje sie coraz trudniejsze.
osobiscie takze uwazam, ze RS jest troche przereklamowany, ze wzgledu na to, ze w ostatnich latach byla moda na "MOC"

Jako mocny FWD, nadal pojawia sie w RSie duzo problemow: przy ostrym przyspieszaniu samochod jest w stanie wyrwac kierownice z rak

Mimo iz Revoknuckle zlagodzilo problemy zwiazane z przeniesieniem napedu, to niestety prawa fizyki pozostaja niezmienne.
Dla mnie maksimum mocy w FWD to ok. 200KM, powyzej tej granicy wykorzystanie dodatkowych KM staje sie coraz trudniejsze.
przemasi pisze:rafal, a Ciebie interesuje zakup tej maszyny?
bardzo mocno chodzi mi to po glowie. myslalem tez o mustangu bo jego V8 mnie zniewala, ale z drugiej strony spalanie tego smoka dosc skutecznie mnie zniecheca.
co do rs, zadajac pytanie chcialem sie dowiedziec czy ktos mial blizszy kontakt z autem na codzien. to co piszecie o jego "wadach", ze ponad 300kucy i przednia os to nie to moze i ma sens ale nie w codziennej jezdzie. no chyab ze jest mokro. ale wtey to i moje 170 KM w miacie jest za duzo. ja nie zamierzam ty autem jezdzic codziennie po torze. ma to byc auto do ktorego wsadze dziecko w foteliku, zone, wlacze klime i moge poczuc cos niesamowitego przy przyspieszaniu, hamowaniu. wolalbym takie rwd ale nie ma co wybrac w tej polce cenowo-jakosciowo-rocznikowo.
no i jak sie zdecyduje to moj turbo mx znajdzie sie w dziale gielda.

byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
rafal pisze:no i jak sie zdecyduje to moj turbo mx znajdzie sie w dziale gielda.
eee RS jest do kitu, ma brzydkie kolory, te FWD, no i to Fort i ogólnie auto do niczego...

Tak na poważnie, to chcesz opuścić Miatowe towarzystwo?

Niewiele jest rzeczy niemożliwych dla pilności i wprawy.
Samuel Johnson.
Samuel Johnson.
[code:1]wolalbym takie rwd ale nie ma co wybrac w tej polce cenowo-jakosciowo-rocznikowo[/code:1]
Eeeee ? A co Ty powiesz może na BMW e46 M-powerka
?
Rok produkcji:
2003
Przebieg w km:
130 000 km
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
344 KM (253 kW)
Pojemność skokowa:
3245 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
czarny-metallic
Liczba drzwi:
2/3
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
55 tyś złotych
http://otomoto.pl/bmw-m3-343km-alu19-2003-manual-zamian-C19115233.html
Rok produkcji:
2005
Przebieg w km:
88 000 km
Skrzynia biegów:
półautomatyczna / sekwencyjna
Moc:
343 KM (252 kW)
Pojemność skokowa:
3249 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
srebrny-metallic
Liczba drzwi:
2/3
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
59 900 do negocjacji ...
http://otomoto.pl/bmw-m3-ksenon-parktronic-tempomat-C18952064.html
Może Focusa byś kupił kilka lat młodszego ale zawsze to by był fwd focus a poza tym trzeba by za niego dać pewnie kilka dyszek więcej.
Jak chcesz młodsze to 3litrowe 306 konne e92.
A jak poturbowane awd to s3 guattro generuje seryjnie 265km
- Pozdrawiam J.
ps. Tutaj masz skompresorowane m3 e46
pół darmo ... 69 do negocjacji ... a autko wygląda jak szatan
"MOC i MOMENT PO MODYFIKACJACH: -//- 461Ps/482Nm.
OSIĄGI PO MODYFIKACJACH: 4,1- 4,2 do 100km/h. "
http://otomoto.pl/bmw-m3-kompresor-tuning-ess-e46-C19317469.html
Eeeee ? A co Ty powiesz może na BMW e46 M-powerka

Rok produkcji:
2003
Przebieg w km:
130 000 km
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
344 KM (253 kW)
Pojemność skokowa:
3245 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
czarny-metallic
Liczba drzwi:
2/3
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
55 tyś złotych
http://otomoto.pl/bmw-m3-343km-alu19-2003-manual-zamian-C19115233.html
Rok produkcji:
2005
Przebieg w km:
88 000 km
Skrzynia biegów:
półautomatyczna / sekwencyjna
Moc:
343 KM (252 kW)
Pojemność skokowa:
3249 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
srebrny-metallic
Liczba drzwi:
2/3
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
59 900 do negocjacji ...
http://otomoto.pl/bmw-m3-ksenon-parktronic-tempomat-C18952064.html
Może Focusa byś kupił kilka lat młodszego ale zawsze to by był fwd focus a poza tym trzeba by za niego dać pewnie kilka dyszek więcej.
Jak chcesz młodsze to 3litrowe 306 konne e92.
A jak poturbowane awd to s3 guattro generuje seryjnie 265km
- Pozdrawiam J.
ps. Tutaj masz skompresorowane m3 e46


"MOC i MOMENT PO MODYFIKACJACH: -//- 461Ps/482Nm.
OSIĄGI PO MODYFIKACJACH: 4,1- 4,2 do 100km/h. "
http://otomoto.pl/bmw-m3-kompresor-tuning-ess-e46-C19317469.html
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 15:47 przez JarMan, łącznie zmieniany 1 raz.
" Potentissimus est, qui se habet in potestate "
To wybacz ale zapomniałeś dodać ważnej rzeczy
Meganki RS nowe podobno wymiatają.
2010 10000 km 79 900,00 zł
http://moto.allegro.pl/super-megane-rs-250-ps-2010-jak-nowy-i1654250904.html
http://www.youtube.com/watch?v=7zMH1u4QhRU - review całkiem spoko.
Edit - A tu masz porównanie z RSkiem
http://www.youtube.com/watch?v=2MhgGwqfCrI&NR=1&feature=fvwp Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=_3JCO-nutog Part 2
Edit 2
A tak na marginesie to dlaczego by nie kupić lancera dziewiątki? 2005-2008rok Duże rodzinne auto
http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evo-ix-280-km-2006-rok-C18265329.html
http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evolution-x-evoix-C19266587.html
Bo Sti to poniżej 2007 roku ale też można choć lancer do zabawy lepszy ...
http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-turbo-twin-scroll-mod-u-s-C17743390.html

Meganki RS nowe podobno wymiatają.
2010 10000 km 79 900,00 zł
http://moto.allegro.pl/super-megane-rs-250-ps-2010-jak-nowy-i1654250904.html
http://www.youtube.com/watch?v=7zMH1u4QhRU - review całkiem spoko.
Edit - A tu masz porównanie z RSkiem
http://www.youtube.com/watch?v=2MhgGwqfCrI&NR=1&feature=fvwp Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=_3JCO-nutog Part 2
Edit 2
A tak na marginesie to dlaczego by nie kupić lancera dziewiątki? 2005-2008rok Duże rodzinne auto

http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evo-ix-280-km-2006-rok-C18265329.html
http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evolution-x-evoix-C19266587.html
Bo Sti to poniżej 2007 roku ale też można choć lancer do zabawy lepszy ...
http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-turbo-twin-scroll-mod-u-s-C17743390.html
" Potentissimus est, qui se habet in potestate "
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
JarMan, kiepskie te Twoje porównania
8-10 letnie M3 to skarbonka, czy może raczej studnia bez dna... Koszty serwisowania tego auta są ogromne, a ciężko nazwać je bezawaryjnym. Rozmawiałem kiedyś na temat M-ek z gościem który przez wiele lat użytkował różne auta z owym magicznym znaczkiem na klapie (żeby nie było: człowiek inteligentny, nie miał w szafie ani jednego dresu i zdecydowanie nie pasował do stereotypu użytkownika BMW
).
Większość M3 E46 ma już za sobą kilku właścicieli i kilka mniej lub bardziej groźnych przygód. Na mobile.de da się co prawda trafić zadbany egzemplarz od pierwszego właściciela, z nieskazitelną przeszłością, traktowany przez właściciela jak członek rodziny, jednak auto takie będzie niemal dwukrotnie droższe od polskich "superokazji". Znalezienie w Polsce potencjalnego nabywcy do odsprzedaży, który doceni takie auto to mrzonka, więc nie chcąc stracić zainwestowanej kasy wiążesz się z autem dożywotnio.
Omawiany Focus RS również nie będzie autem tanim w serwisowaniu, ale prawdopodobnie będzie jeszcze posiadał gwarancję producenta.
O braku tylnych drzwi w M3 nawet nie wspominam, bo przecież przy dziecku wożonym w foteliku to zupełnie nieistotne...
W STi 2,5litra silniki padają na potęgę. Dołóż do tego mało trwały napęd i masz idealny przykład poruszającego się testu wytrzymałości psychicznej właściciela...
Z wyżej wymienionych alternatyw IMO jedyną sensowną wydaje się być EVO, ale tu mamy zdecydowanie wyższe spalanie niż w Fordzie i bardziej opatrzoną budę.
Pod względem nieprzeciętności, wyprodukowany w małym nakładzie Focus RS bije zdecydowanie swoją bezpośrednią konkurencję...

8-10 letnie M3 to skarbonka, czy może raczej studnia bez dna... Koszty serwisowania tego auta są ogromne, a ciężko nazwać je bezawaryjnym. Rozmawiałem kiedyś na temat M-ek z gościem który przez wiele lat użytkował różne auta z owym magicznym znaczkiem na klapie (żeby nie było: człowiek inteligentny, nie miał w szafie ani jednego dresu i zdecydowanie nie pasował do stereotypu użytkownika BMW

Większość M3 E46 ma już za sobą kilku właścicieli i kilka mniej lub bardziej groźnych przygód. Na mobile.de da się co prawda trafić zadbany egzemplarz od pierwszego właściciela, z nieskazitelną przeszłością, traktowany przez właściciela jak członek rodziny, jednak auto takie będzie niemal dwukrotnie droższe od polskich "superokazji". Znalezienie w Polsce potencjalnego nabywcy do odsprzedaży, który doceni takie auto to mrzonka, więc nie chcąc stracić zainwestowanej kasy wiążesz się z autem dożywotnio.
Omawiany Focus RS również nie będzie autem tanim w serwisowaniu, ale prawdopodobnie będzie jeszcze posiadał gwarancję producenta.
O braku tylnych drzwi w M3 nawet nie wspominam, bo przecież przy dziecku wożonym w foteliku to zupełnie nieistotne...

W STi 2,5litra silniki padają na potęgę. Dołóż do tego mało trwały napęd i masz idealny przykład poruszającego się testu wytrzymałości psychicznej właściciela...
Z wyżej wymienionych alternatyw IMO jedyną sensowną wydaje się być EVO, ale tu mamy zdecydowanie wyższe spalanie niż w Fordzie i bardziej opatrzoną budę.
Pod względem nieprzeciętności, wyprodukowany w małym nakładzie Focus RS bije zdecydowanie swoją bezpośrednią konkurencję...

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Mam w domu 2 foki rs. Powiem tak auto na suchym masakruje sti i evo. N mokrym problem ze startem ale potem myślę że i tak jest górą.
Nie piszę tego tak sobie wcześniej jeździłem wrx, sti sprt, od czasu rs doceniam komfort zawieszenia idealny na co dzień do pracy, nienachalny dźwięk, elastycznoooość mega. Spalanie max 13.
Myślę że najnowsze M3 z dpk zrobiło na mnie większe wrażenie ale już 1M wydało mi się wolniejsze.
Po mapie na 340ps i 495nm na trasie jest boski ale ciut trudniej dozować moc na próbach.
mx5 jest przy tym b. wolna choć całkiem sprytna - z resztą nie o to w mazdzie chodzi.
Focus RS to super auto które zyskuje na wartości.Jest maeg kozakiem i wygląda jak milion dolców.
[ Dodano: 07-08-2011, 12:06 ]
i fotka
Nie piszę tego tak sobie wcześniej jeździłem wrx, sti sprt, od czasu rs doceniam komfort zawieszenia idealny na co dzień do pracy, nienachalny dźwięk, elastycznoooość mega. Spalanie max 13.
Myślę że najnowsze M3 z dpk zrobiło na mnie większe wrażenie ale już 1M wydało mi się wolniejsze.
Po mapie na 340ps i 495nm na trasie jest boski ale ciut trudniej dozować moc na próbach.
mx5 jest przy tym b. wolna choć całkiem sprytna - z resztą nie o to w mazdzie chodzi.
Focus RS to super auto które zyskuje na wartości.Jest maeg kozakiem i wygląda jak milion dolców.
[ Dodano: 07-08-2011, 12:06 ]
i fotka