


tx
Całkiem toto fajne
Moderator: Moderatorzy
tunix pisze:Przy 150 prowadzi się znacznie pewniej niż Mazda.
karol pisze:tunix pisze:Przy 150 prowadzi się znacznie pewniej niż Mazda.
Hmm, jeździłem Zabą ponad 200 i poza odchylającą się ku górze o kilka cm pokrywą silnika (przypadłość aluminiowej maski) auto prowadziło się bardzo pewnie - na niemieckich autobahnachNawet Brat (pies) nie był zaniepokojony.
tunix pisze:Ale ja nie jechałem autobahnem tylko wisłostradą w kierunku południowym na wysokości placu Wilsona. Specjalnie wybrałem miejsce gdzie solidnie buja
mihau pisze:Nazekałes na kierownice w miacie i problemy heel toe --> co sadzisz o s2000 ? Nie za nisko kierownica ?
mihau
mihau pisze:Jest jedna rzecz która dla mnie jest w S2000 straszna -- żeby smigać, trzeba krecić. A jak sie kręci to brzmi OCHYDNIE PASKUDNIE. Nie jak silnik samochodu, muzyka, tylko jak 6 maszyn do szycia na pełnym gazie. koszmar. oczywiscie subiektywnie
mihau pisze:Ale nie o to chodzi ktore szybsze. S4 robie s2000 jak chce i kiedy chce, ale jak mam rano wybrać auto to S4 ma szanse jak leje tylko
mihau pisze:Ależ ja jestem ZŁEM Spaliłem sie tam tłumacząc wyższosć MX-5 nad audi S4
mihau pisze:Ale nie o to chodzi ktore szybsze. S4 robie s2000 jak chce i kiedy chce, ale jak mam rano wybrać auto to S4 ma szanse jak leje tylko![]()
mihau
dmk pisze: swoją drogą z S2000 wiele już nie zrobisz
Dżunior pisze:dmk pisze: swoją drogą z S2000 wiele już nie zrobisz
karol pisze:jeździłem Zabą ponad 200 i poza odchylającą się ku górze o kilka cm pokrywą silnika (przypadłość aluminiowej maski)
pmcomp pisze:Możesz przybliżyć temat?
pmcomp pisze:ponieważ soon zamierzam po nuerburgringu śmignąć grubo ponad 200
dmk pisze:Pisałem też o fajnych aspektach S2000:
1) Przycisk startu jak przycisk katapulty w F16
2) Kręcenie silnika do 9tys. obr. jak w motocyklu albo wiertarce
3) Fabryczne 240KM
ravestation pisze:to wyjątki potwierdzające regułę... i napiszę to z pełną świadomością -> niestety
fakty nie kłamią