Bezprzewodowe multimedia w nowych Mazdach

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

19 lis 2022, 14:12

Hej,
rozmyślam nad zakupem auta rodzinnego (nowego lub prawie nowego).
Wśród rozważanych pojazdów są Mazda 6 oraz Mazda CX-5.
Oba auta niedawno przeszły faceliftingi.
Ale to co mnie najbardziej dziwi to fakt, że w "6" jest dostępne bezprzewodowe Apple CarPlay, a w CX-5 nie.
O bezprzewodowym Android Auto można zapomnieć.

Dobrze widzę?
Oni tam są wciąż 100 lat za koszykówką? :roll:
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

06 gru 2022, 10:26

Bezprzewodowe android auto ma brat w kia ceedzie. Zgaduję, że kosztuje połowę mazdy 6 i jeździ lepiej (silnik 1.5 turbo jest naprawdę fajny, na hamowni 180 KM). Jeździłem mazda 6 i cx5, ale kilka lat temu (wówczas cx5 była nowością, 6 po soirym liftingu). Cx5 była lepiej wyciszona.

W ogóle teraz to chyba kupuje się co jest (?), a nie wybrzydza (?). Rozważania co lepsze to były chyba w 2019 ;-)
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

14 gru 2022, 2:09

Wojtek Wawa pisze:
06 gru 2022, 10:26
W ogóle teraz to chyba kupuje się co jest (?), a nie wybrzydza (?). Rozważania co lepsze to były chyba w 2019 ;-)
Zbliżają się czarne skrzynki i za jakiś czas Euro 7, będzie drożej niż drogo, więc warto rozważyć coś "rzutem na taśmę" ...produkcyjną.

Miotam się pomiędzy:
- zdroworozsądkowym Superbem, śliczną Mazdą 6 lub lekko używaną E-klasą.
A jeżeli ma to auto przejąć później żona (tylko auta wyższe wchodzą w grę):
- zdroworozsądkowym Karoqiem, fajną Mazdą CX-5 lub lekko używanym Volvo XC-60.

Problem w tym, że nasze obecne dwa auta są z roczników 2020 i mają przebiegi po 20-30kkm.
I jeżeli je zmieniać, na coś o klasę (lub dwie) wyższego, to niech ma w sobie parę gadżetów o klasę wyższych, np.:
- bezprzewodowe Android Audio (lub chociaż CarPlay), zamiast przewodowego,
- tempomat aktywny, zamiast zwykłego,
- system utrzymania na środku pasa ruchu, zamiast po prostu utrzymania na pasie ruchu,

Jeżeli 2x droższe auta od moich nie mogą tego mieć, to po co sobie nimi zawracać głowę? :roll:
CX-5 dostaje minusa za multimedia i nie przekonuje mnie dokupowanie "kińskich" zabawek wpinanych w USB.
A szkoda, bo wolnossące 2.0 dawało największą szansę na długowieczność...

PS.
Tak, w Ceedzie miałem prawdziwą przyjemność korzystania z bezprzewodowego AA oraz systemu utrzymania na środku pasa ruchu.
Ale najśmieszniejsze jest to, że jak wybierzesz droższą specyfikację z większym wyświetlaczem, to tracisz bezprzewodowość. :lol:
Niestety sąsiad nie będzie mi zazdrościł Ceeda, więc odpada. ;)
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

14 gru 2022, 15:38

Na sąsiada nie poradzę, ale właśnie tani Ceed to odpowiedź na większość Twoich wymagań. Tylko, że tani to on był rok temu, od stycznia podrożał z 20%. I właśnie inteligentnego tempomatu nie dało się zamówić rok temu, nie wiem czy dziś. Za to na pasie trzyma idealnie i ten bezprzewodowy android auto.

A nową mazdę 6 zamówił mój szef. Jeździ obecną generacją sprzed 4 liftingów z 2012 roku i po zbadaniu całego rynku i odrzuceniu cx60 (nie lubi suvów, nawet nie wyjechał nią z salonu po przymiarce) wziął dokładnie to samo co ma, tylko 10 lat młodsze (ten sam silnik 2.5). Jakaś to jest rekomendacja. Ja wczoraj kombinowałem, czy sprzedać moją ND i kupić ND2, ale momentem przełomowym było wejście do wnętrza w konfiguratorze i zobaczenie, że to jest przecież mój samochód, i to za to chcę wyskoczyć z około 60-80 k zł? Za skórę Nappa i 700 rpm na obrotomierzu więcej? Dwumas i wymiennik ciepła, dach oraz skrzynię biegów z ND2 już mam. Wymiana przez Mazdę mojej skrzyni biegów 6 tygodni po gwarancji to również wielki plus dla tej firmy, o którym wszystkim mówię (tak samo, jak wszystkim opowiadam o Hondzie i ich podejściu do padających skrzyń biegów Type R i odradzam tamtą firmę; Ford z Mustangiem GT robi to samo co Honda...).

Powodzenia w wyborze.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

14 gru 2022, 16:29

Wojtek Wawa pisze:
14 gru 2022, 15:38
Jeździ obecną generacją sprzed 4 liftingów
To może być tylko Mazda, Łada albo Land Cruiser 70-ka :)
Wojtek Wawa pisze:
14 gru 2022, 15:38
wziął dokładnie to samo co ma, tylko 10 lat młodsze
Ale rozumiem, że wytknąłeś mu, że Steve Jobs też tak robił... tylko co pół roku?? :D
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

14 gru 2022, 16:37

Ale Steve robił tak z SLem, żeby jeździć bez blach :-)
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

14 gru 2022, 16:39

GRL pisze:
14 gru 2022, 2:09
Miotam się pomiędzy:
- zdroworozsądkowym Superbem, śliczną Mazdą 6 lub lekko używaną E-klasą.
Co prawda aktualna klasa E jest dosyć taka sobie mało postępująca względem przedlifta, ale stawianie jej w jednym szeregu z Superbem, to jednak lekkie nadużycie. Żona miała służbowe superby 3.6 (dwójka) i 2.0 280 (obecny) i... Są one bardzo cenione na rynku, ale uważam, że bardzo daleko im do japońsko-niemieckiego premium.
A karoq ma swój urok, ale jeśli jeździ podobnie do Octavii III (bardzo kompetentny jak na kompakt) to dalej nie będzie porównywalny z XC60, czy CX60 czy RX czy GLC itd. ani w zakresie przestronności ani komfortu.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

14 gru 2022, 21:37

pistenbully pisze:
14 gru 2022, 16:39
Co prawda aktualna klasa E jest dosyć taka sobie mało postępująca względem przedlifta, ale stawianie jej w jednym szeregu z Superbem, to jednak lekkie nadużycie. Żona miała służbowe superby 3.6 (dwójka) i 2.0 280 (obecny) i... Są one bardzo cenione na rynku, ale uważam, że bardzo daleko im do japońsko-niemieckiego premium.
A karoq ma swój urok, ale jeśli jeździ podobnie do Octavii III (bardzo kompetentny jak na kompakt) to dalej nie będzie porównywalny z XC60, czy CX60 czy RX czy GLC itd. ani w zakresie przestronności ani komfortu.
Wszystkie auta, które wymieniłem - czy to nowy znośny Superb czy 2-letnie Volvo XC60 - są dla mnie w budżecie rzędu 170-180kzł.
Ale czy się napinać na premium jak taki "zwyklak" może mieć znacznie bardziej dopracowane bajery typu utrzymanie na środku pasa ruchu?

I to prawda, Ceed brzmi naprawdę niegłupio.
Ale po Golfie 7.5 i obecnej generacji Focusa czułbym, że stoję prawie w miejscu, a dopłacić trzeba słono.
Inna sprawa, że tym razem mam chrapkę na automat.
Czyli bardziej chyba Hyundai Tucson.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

15 gru 2022, 9:49

@GRL dla mnie są dwie podstawowe rzeczy w aucie:
1. Fotel kierowcy
2. Wyciszenie
Nie mam pojęcia o większości elektronicznych gadżetów, choć z aktywnego tempomatu faktycznie korzystam po kilka godzin dziennie.

Mazdą 6 jeździłem w pierwszej chyba iteracji i tam właśnie akustyka była największym problemem. O ile silnik i mechanizmy cichutkie, to hałas z nadkolu dyskwalifikował. Podobno aktualnie jest wyraźnie lepiej. W każdym razie te 5 lat temu Mazdę uważałem za przyjemniejszy wóz od Superba. Ale to wszystko są sprawy subiektywne. Po pierwsze i zawsze przymiarka i jazda próbna! ;)
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

15 gru 2022, 10:27

Do wygodnego fotela dodałbym jeszcze podłokietniki na odpowiedniej wysokości.
Tutaj duży plus za regulację na wysokość w grupie VW i moje pewne obawy co do ukształtowania prawego podłokietnika w Maździe 6.
Ale to trzeba sprawdzić organoleptycznie.
Podobnie jak wyciszenie, bo po 15 faceliftingach nie wiadomo od kiedy jest lepiej.

Wmawiam sobie Mazdę 6, mimo leciwej konstrukcji i słabo elastycznych silników, ze względu na potencjalną długowieczność, wciąż świetny wygląd i zaskakująco duży prześwit jak na sedana/kombi (podobno 16cm).
Czasem trzeba wjechać w gruntową uliczkę niskiej jakości, by odwiedzić dom na jej końcu - okazjonalnie, ale jednak się zdarza.
No i sensowny egzemplarz z salonu idzie skonfigurować bliżej 155kzł.
Zostanie więcej na następcę NBFL. ;)
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

15 gru 2022, 10:55

Jakie przebiegi planujesz?
Mając "w rodzinie" spore doświadczenie z tą marką: nie kupiłbym obecnie żadnej Mazdy, która mogłaby w moich rękach pokonać więcej niż 60-80kkm. Fotele, obszycie kierownicy, jakość (podatność na zarysowania) plastików - nie rozumiem osób, które Mazdę kategoryzują jako "premium".
Nie rozumiem też, jak można stworzyć tak genialny, odporny na duże przebiegi napęd i połączyć go z fotelami, które po 100kkm wyglądają jak tapicerka wyciągnięta z kilkuletniej taksówki. :facepalm:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

15 gru 2022, 13:33

15-25kkm rocznie.
U mnie zakres obowiązków zmienia się bardzo płynnie. :)

O tej badziewności tapicerki nie byłem świadom przez bardzo długi czas.
Dopiero niedawno mnie ktoś uświadomił, że to się wszystko bardzo szybko przeciera.
Co stoi w grubej opozycji do moich skromnych doświadczeń z tą marką.
Oprócz Miat miałem dekadę temu Mazdę 3 BK 2004 i pomimo przebiegu (oby prawdziwego) 160kkm tapicerka materiałowa wyglądała świetnie.
Widać pozmieniało się na niekorzyść...
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

15 gru 2022, 14:58

Mazdy 6 chyba nikt nie nazwał dotychczas produktem premium, nawet oddział prasowy PR koncernu :D ale kokpit wydaje się uczciwie poskładany.
A co do tapicerki... Może to wszystko zależy od szofera? U mnie w ND po 40kkm już widać zużycie lekkie lewego boczka. Ale ze sam wyglądam jak boczek, to wcale mnie nie dziwi. W szczególności biorąc pod uwagę, że załatwienie fotela w klasie C zajęło mi dosłownie chwilę. A teraz w klasie S, przy piebiegu ponad 200kkm już na siedzisku też zaczyna coś być widać. Ale ja za to winię wysiadanie. Jak nie ma dość miejsca, by na pełną szerokość otworzyć drzwi, to wtedy człowiek kombinuje i szoruje spodniami po tej tapicerce. Meble się zużywają i tyle.

Mój tip jest taki, zawsze weź samochód klasę lepszy, lekko używany - o ile znalazłeś godny egzemplarz.

(i serio ceed chodzą teraz po 170 tysięcy? :facepalm:)
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

15 gru 2022, 15:28

Ceed za 170kzł to już PHEV ze wszystkimi możliwymi opcjami.
Sensowny Ceed to okolice 120kzł + jakieś 10kzł gdyby wróciła do cennika skrzynia automatyczna.
Kompaktami jeżdżę pół życia, teraz chcę coś klasę lub dwie wyżej (choć Focus ST czy też Cupra Leon też mają coś ciekawego do zaoferowania :twisted: ).
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

15 gru 2022, 16:18

W tej klasie o której piszesz i z prześwitem jest Formentor.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

16 gru 2022, 0:10

Przez lata się wzbraniałem przed zakupem zbyt dużego auta.
Bezsensowne wożenie powietrza okupione wyższą masą i gorszym prowadzeniem.
Niestety Kombivan mojej partnerki ufafluniony wiecznie papierkami po cukierkach, dziecięcymi zabawkami, rozrzuconym popcornem... spowodował, że zmieniłem zdanie i teraz celuję w minimum 500 litrów bagażnika.
Formentor jest skróconym Leonem na szczudłach.
To już wolę Leona w kombiu.
Choć szkoda trochę prześwitu.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

16 gru 2022, 1:31

GRL pisze:
16 gru 2022, 0:10
To już wolę Leona w kombiu.
Choć szkoda trochę prześwitu.
- Puk! Puk!


- Kto tam?



Screenshot_20221216-022944.jpg
Screenshot_20221216-022944.jpg (675.15 KiB) Przejrzano 1935 razy
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

16 gru 2022, 3:26

To się robi temat na jazdę próbną i porównanie, które 190KM smakuje lepiej :)

Screenshot_20221216-042248.jpg
Screenshot_20221216-042248.jpg (723.09 KiB) Przejrzano 1933 razy





Tu kamera cofania żenująca jakością w 2022 roku (zupełnie jak w Jeepie), ale w tym salonie zapewne warto pytać o rabat.

Screenshot_20221216-043621.jpg
Screenshot_20221216-043621.jpg (637.96 KiB) Przejrzano 1931 razy
Ze zdjęć wynika, że to Stelvio ;)




Za to obecność AndroidAuto i carplaya w tej konserwatywnej marce jest zaskoczeniem.
Choć to schodzący model, to relacja do cen samochodów kompaktowych wyśmienita.
Screenshot_20221216-045637.jpg
Screenshot_20221216-045637.jpg (721.39 KiB) Przejrzano 1928 razy
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1377
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

16 gru 2022, 4:46

Jak widzisz wnętrze w nowym NX i RX, to w życiu nie kupisz schodzących generacji, które są na etapie myszki z lat 90tych.

Alfa, to chyba tylko wzbudza emocje u sąsiada, pracuję w Tier2 u włoskiego dostawcy, także widzę jakość tych włoskich podzespołów. Do tego Alfa jest rozwijana na specyfikacji Fiata ...

Mazda 6, zaskakująco dobrze się trzyma wizualnie jak na auto debiutujące w 2012 ale tyle kasy za 10 letnią konstrukcję to bym nie dał, no i to chyba nie jedzie ...

Tak naprawdę, to nie ma co kupić

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

16 gru 2022, 8:00

To jak zwykle kwestia punktu widzenia. Znajomy niedawno przygarnął takiego Reksa tyle że hybrydę bo to jeden z ostatnich 6 cylindrowych który był to wzięcia. No i stówka rabatu do wleciała.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 298
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

16 gru 2022, 9:45

Co jest zlego w tym, ze konstrukcja ma 10 lat?
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1377
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

16 gru 2022, 10:24

Sun pisze:Co jest zlego w tym, ze konstrukcja ma 10 lat?
Auto debiutujące w 2012 było projektowane pewnie w 2008‐09. Dekada w inżynierii to wieczność, co widać po multimediach, projekcie foteli, pewnie w wynikach NCAP też. Jak się dobrze przyjrzysz, to np. Dacie mają elementy z Renault Clio, Laguny, Megan sprzed 20 lat. O ile w budżetowej Dacii jest to do przyjęcia, to w aucie aspirującym do klasy premium, takie starocie już nie są premium. Poziom wyposażenia rośnie, zobacz co ma na pokładzie dzisiejszy kompakt.

Poprzedni RX miał komiczny rozstaw osi, wyglądał paskudnie. Obecny jest rewelacyjny, tylko te silniki R4 ...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

16 gru 2022, 11:30

Nie ma co polemizować z faktami na temat wieku 6. Natomiast obecnie cenowo mieści się ona pomiędzy dość dziadowską Corollą a pojazdami typu MPV
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

16 gru 2022, 19:25

monkahead pisze:
16 gru 2022, 4:46

Tak naprawdę, to nie ma co kupić Obrazek

Jest!

Najlepszy kompakt: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... F6TMx.html
Screenshot_20221216-202321.jpg
Screenshot_20221216-202321.jpg (861.62 KiB) Przejrzano 1888 razy
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

16 gru 2022, 21:33

pistenbully pisze:
16 gru 2022, 1:31
GRL pisze:
16 gru 2022, 0:10
To już wolę Leona w kombiu.
Choć szkoda trochę prześwitu.
- Puk! Puk!

- Kto tam?
Pisząc o Leonie chodziło mi o Cuprę z zakresu mocowego 245-310KM.
Jak mam pozostać przy kompakcie to przynajmniej jako hothatch z przerośniętą d*pą.
Octavia za 180kzł niebędąca nawet RSem?
Zdecydowane raczej nie.

Lekko używane CX-5 z 2.5 w cenie nowego 2.0 Hikari ze skórą?
Do rozważenia.

Stelvio za ponad 210kzł?
One były rok temu po 130kzł... A wyprzedażowe Giulie poniżej 100kzł...
Trzeba było brać. Za tyle to mnie nie kręci.

Lex RX? Prędzej NX.
Mam go na liście obok XC60. ;)

BMW serii 2 coupe?
Dopiszę na liście gdzieś na marginesie.
Nie spełnia większości warunków, ale zdecydowanie cieszyłbym się jak dziecko.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

17 gru 2022, 3:57

@GRL Zdaje się, że A4 szykuje się do zejścia z rynku, bo sporo demówek w ogłoszeniach stoi za ~150+ tysięcy. Zawsze lepsze to niż Octavia, choć nie moje klimaty.

PS Stelvio w bazowej wersji rok temu było jednak droższe :)
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
GRL
Posty: 63
Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
Model: ND RF
Wersja: 2.0
Lokalizacja: zachodniopomorskie

17 gru 2022, 16:50

A4 to dla mnie prawie dobry kierunek.
Ceny gotowych egzemplarzy wyglądają zachęcająco.
Ale to jeszcze nie moment zakupu i nie wiem czy dostanę wśród nich auto ze wszystkimi bajerami jakich wymagam - np. podgrzewaną kierownicą.

Inna sprawa, że Audi się skapnęło, iż entry level premium z silnikiem 1.5 brzmi dość niepoważnie.
Poszli tropem BMW 3 oraz Volvo XC40 i jako podstawowy silnik dali 2.0 wykastrowane do 150KM.
A stąd już krótka droga do 220KM. :)

PS.
No to 1,5 roku temu. :lol:
W covidzie dorzucali Alfy do abonamentu w t-mobile.
Teraz, jak innym poobcinało "łańcuchy dostaw", to tak wystrzelili z cenami, że przestałem się nimi interesować.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2091
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

17 gru 2022, 17:28

GRL pisze:
17 gru 2022, 16:50
No to 1,5 roku temu. :lol:
W covidzie dorzucali Alfy do abonamentu w t-mobile.
True, true, Majfriend, jednakowoż było to w końcówce 2020 roku - wówczas zaczęło we mnie kiełkować uczucie do Julii. Niestety na drodze do skonsumowania małżeństwa stanął subiektywnie okropny błąd Włochów, polegający na niełączeniu regulacji odcinka siedziska pod udami z beżową tapicerką. A już na pewno nie w wersjach konkurujących cenowo z Laguną ;)
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
ODPOWIEDZ