Wynajem auta na jeden dzień.

Wynajem Lexus IS300h na test.

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

30 sie 2021, 16:44

Chciałbym wynająć sobie na jeden dzień Lexusa IS 300h, by zobaczyć czy ten samochód mi pasuje. Miałem okazję jechać jazdę testową, ale nie da się wyrobić pełnego zdania podczas 30 minut jazdy ze sprzedawcą.
Widziałem, że jest dużo firm oferujący wynajem tego auta z Warszawy. Czy możecie jakąś firmę polecić lub powiedzieć na co zwracać uwagę przy takim wynajmie by nie zostać naciągnięty na dodatkowe koszta?
mufasa
Posty: 509
Rejestracja: 14 mar 2014, 18:49
Model: ND
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

30 sie 2021, 19:20

A nie próbowałeś bezpośrednio w salonie? Często auta testowe są użyczane dla klientów na weekend za darmo. Jeśli byłeś, oglądałeś, rozmawiałeś z handlowcem, odbyliście jazdę próbną to nie powinno być z tym problemu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

30 sie 2021, 19:20

Problem jest taki, że IS został wycofany jakiś czas temu, a też nie jest to zakup na już/teraz tylko na dalszą nieokreśloną przyszłość.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1383
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

31 sie 2021, 6:45

Sun pisze:Problem jest taki, że IS został wycofany jakiś czas temu, a też nie jest to zakup na już/teraz tylko na dalszą nieokreśloną przyszłość.
Czy też doszedłeś do wniosku, że IS 3 generacji po lifcie, to ostatnia szansa za zakup dobrego samochodu, który posłuży bezawaryjnie latami? Oglądam roczniki 2018 ale tylko IS 200t/300, wolę 8 stopniowy automat, niż CVT.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2094
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

31 sie 2021, 10:14

Chwilę jeździłem 200t. Co mógłbym wskazać jako wady? Rozważcie, bo to drogi wóz:
1. Opona o niskim profilu i łatwo o uszkodzenie felgi,
2. Baaardzo przewspomagany układ kierowniczy (jeszcze gorzej niż w ND),
3. Rysujący się lakier,
4. Bardzo ciasne wnętrze, zwłaszcza tył, drzwi i klapa bagażnika,
5. W przypadku 200t spalanie to kilkanaście litrów,
6. Kretyńska ścieżka dźwiękowa wydechu puszczana z głośników,
Reszta to już rzecz gustu.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1383
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

31 sie 2021, 17:23

Drogi, bądź nie, zależy jak na to spojrzeć. W porównaniu do wielkiej trójcy z tym samym wyposażeniem, to nie jest drogi. Klasa premium, chociaż faktycznie auto nie jest za duże. Bardziej patrzę na nie pod kątem ewentualnej utraty wartości przy odsprzedaży vs jakość i technologia (RWD). To jedne z ostatnich aut z normalnym (BMW już ma 3 cylindry), dosyć mocnym, a jednocześnie nie wyżyłowanym silnikiem, plus w miarę dobry automat 8 biegowy, niestety nie ZF. Obserwuję na razie rynek, tylko auta z polskiego salonu, ofert jest bardzo dużo, można wybierać. Dużo osób sprzedaje, bo wchodzi nowy NX.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

31 sie 2021, 19:09

monkahead pisze:
31 sie 2021, 6:45
Sun pisze:Problem jest taki, że IS został wycofany jakiś czas temu, a też nie jest to zakup na już/teraz tylko na dalszą nieokreśloną przyszłość.
Czy też doszedłeś do wniosku, że IS 3 generacji po lifcie, to ostatnia szansa za zakup dobrego samochodu, który posłuży bezawaryjnie latami? Oglądam roczniki 2018 ale tylko IS 200t/300, wolę 8 stopniowy automat, niż CVT.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jak już mam coś kiedyś kupić to na lata, szczególnie że nowe auta wyglądają w środku jak tablet z marketu.
A sam IS 3 generacji bardzo mi się podoba, i wydaje się jedną z ciekawszych opcji, oprócz Mazdy (3, 6) i Hondy (civic sedan).
Jak miałem okazje jechać to nie pamiętam by mnie CVT denerwował, a to jedyna opcja przy hybrydzie, która mnie interesuje.
pistenbully pisze:
31 sie 2021, 10:14
Chwilę jeździłem 200t. Co mógłbym wskazać jako wady? Rozważcie, bo to drogi wóz:
1. Opona o niskim profilu i łatwo o uszkodzenie felgi,
2. Baaardzo przewspomagany układ kierowniczy (jeszcze gorzej niż w ND),
3. Rysujący się lakier,
4. Bardzo ciasne wnętrze, zwłaszcza tył, drzwi i klapa bagażnika,
5. W przypadku 200t spalanie to kilkanaście litrów,
6. Kretyńska ścieżka dźwiękowa wydechu puszczana z głośników,
Reszta to już rzecz gustu.
1. Widziałem tego lexusa na 16 i mi się podobało. :) F-Sport na pewno ma niski profil.
6. To da się wyłączyć z tego co wiem. Uważam, że jest to wyjątkowo kretyński pomysł. Ciekawe kto to pierwszy wprowadził.

Generalnie największy problem to wynajęcie tego auta, bo na Śląsku nic nie znalazłem, a w Warszawie prawie nie bywam. Jedynie teraz mam okazję tam pojechać, to warto by było skorzystać.

A wracając do tematu, to możecie polecić jakąś wypożyczalnie lub na co zwracać uwagę?
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2094
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

31 sie 2021, 21:20

A popatrz Pan na wypożyczalnie, które żyją z aut zastępczych (np. z OC sprawcy), mogliby mieć takie auto. Do głowy przychodzi mi Rentis, ale takich firm są pewnie tuziny lokalnie.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
ODPOWIEDZ