Chciałbym wynająć sobie na jeden dzień Lexusa IS 300h, by zobaczyć czy ten samochód mi pasuje. Miałem okazję jechać jazdę testową, ale nie da się wyrobić pełnego zdania podczas 30 minut jazdy ze sprzedawcą.
Widziałem, że jest dużo firm oferujący wynajem tego auta z Warszawy. Czy możecie jakąś firmę polecić lub powiedzieć na co zwracać uwagę przy takim wynajmie by nie zostać naciągnięty na dodatkowe koszta?
Wynajem auta na jeden dzień.
Wynajem Lexus IS300h na test.
Moderator: Moderatorzy
A nie próbowałeś bezpośrednio w salonie? Często auta testowe są użyczane dla klientów na weekend za darmo. Jeśli byłeś, oglądałeś, rozmawiałeś z handlowcem, odbyliście jazdę próbną to nie powinno być z tym problemu.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1383
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czy też doszedłeś do wniosku, że IS 3 generacji po lifcie, to ostatnia szansa za zakup dobrego samochodu, który posłuży bezawaryjnie latami? Oglądam roczniki 2018 ale tylko IS 200t/300, wolę 8 stopniowy automat, niż CVT.Sun pisze:Problem jest taki, że IS został wycofany jakiś czas temu, a też nie jest to zakup na już/teraz tylko na dalszą nieokreśloną przyszłość.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Chwilę jeździłem 200t. Co mógłbym wskazać jako wady? Rozważcie, bo to drogi wóz:
1. Opona o niskim profilu i łatwo o uszkodzenie felgi,
2. Baaardzo przewspomagany układ kierowniczy (jeszcze gorzej niż w ND),
3. Rysujący się lakier,
4. Bardzo ciasne wnętrze, zwłaszcza tył, drzwi i klapa bagażnika,
5. W przypadku 200t spalanie to kilkanaście litrów,
6. Kretyńska ścieżka dźwiękowa wydechu puszczana z głośników,
Reszta to już rzecz gustu.
1. Opona o niskim profilu i łatwo o uszkodzenie felgi,
2. Baaardzo przewspomagany układ kierowniczy (jeszcze gorzej niż w ND),
3. Rysujący się lakier,
4. Bardzo ciasne wnętrze, zwłaszcza tył, drzwi i klapa bagażnika,
5. W przypadku 200t spalanie to kilkanaście litrów,
6. Kretyńska ścieżka dźwiękowa wydechu puszczana z głośników,
Reszta to już rzecz gustu.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1383
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Drogi, bądź nie, zależy jak na to spojrzeć. W porównaniu do wielkiej trójcy z tym samym wyposażeniem, to nie jest drogi. Klasa premium, chociaż faktycznie auto nie jest za duże. Bardziej patrzę na nie pod kątem ewentualnej utraty wartości przy odsprzedaży vs jakość i technologia (RWD). To jedne z ostatnich aut z normalnym (BMW już ma 3 cylindry), dosyć mocnym, a jednocześnie nie wyżyłowanym silnikiem, plus w miarę dobry automat 8 biegowy, niestety nie ZF. Obserwuję na razie rynek, tylko auta z polskiego salonu, ofert jest bardzo dużo, można wybierać. Dużo osób sprzedaje, bo wchodzi nowy NX.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Sun
- Donator
- Posty: 300
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Jak już mam coś kiedyś kupić to na lata, szczególnie że nowe auta wyglądają w środku jak tablet z marketu.monkahead pisze: ↑31 sie 2021, 6:45Czy też doszedłeś do wniosku, że IS 3 generacji po lifcie, to ostatnia szansa za zakup dobrego samochodu, który posłuży bezawaryjnie latami? Oglądam roczniki 2018 ale tylko IS 200t/300, wolę 8 stopniowy automat, niż CVT.Sun pisze:Problem jest taki, że IS został wycofany jakiś czas temu, a też nie jest to zakup na już/teraz tylko na dalszą nieokreśloną przyszłość.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
A sam IS 3 generacji bardzo mi się podoba, i wydaje się jedną z ciekawszych opcji, oprócz Mazdy (3, 6) i Hondy (civic sedan).
Jak miałem okazje jechać to nie pamiętam by mnie CVT denerwował, a to jedyna opcja przy hybrydzie, która mnie interesuje.
1. Widziałem tego lexusa na 16 i mi się podobało. F-Sport na pewno ma niski profil.pistenbully pisze: ↑31 sie 2021, 10:14Chwilę jeździłem 200t. Co mógłbym wskazać jako wady? Rozważcie, bo to drogi wóz:
1. Opona o niskim profilu i łatwo o uszkodzenie felgi,
2. Baaardzo przewspomagany układ kierowniczy (jeszcze gorzej niż w ND),
3. Rysujący się lakier,
4. Bardzo ciasne wnętrze, zwłaszcza tył, drzwi i klapa bagażnika,
5. W przypadku 200t spalanie to kilkanaście litrów,
6. Kretyńska ścieżka dźwiękowa wydechu puszczana z głośników,
Reszta to już rzecz gustu.
6. To da się wyłączyć z tego co wiem. Uważam, że jest to wyjątkowo kretyński pomysł. Ciekawe kto to pierwszy wprowadził.
Generalnie największy problem to wynajęcie tego auta, bo na Śląsku nic nie znalazłem, a w Warszawie prawie nie bywam. Jedynie teraz mam okazję tam pojechać, to warto by było skorzystać.
A wracając do tematu, to możecie polecić jakąś wypożyczalnie lub na co zwracać uwagę?
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
A popatrz Pan na wypożyczalnie, które żyją z aut zastępczych (np. z OC sprawcy), mogliby mieć takie auto. Do głowy przychodzi mi Rentis, ale takich firm są pewnie tuziny lokalnie.