Volvo XC70/V70 czy BMW 5 F10? a może M6?
: 21 wrz 2019, 23:44
Pomożecie?
samochód mieć musi:
- automat
- napęd na obie osie
- nie więcej niż 120kkm
- kosztować do 20k€
było by fajnie, gdyby:
- było to PB zamiast D
- był młodszy niż 7 lat
Nie może być:
- francuzem, Skodą ani VW (nie do przejścia z Szefową)
Akurat padło nam AT w M6, więc czas na zmianę.
No więc wychodzi mi XC70 lub BMW serii 5 F10 lub Mazda 6.
Za M6 GJ z 2,5L w AT przemawia znajomość marki (o ile to coś znaczy), design, wersja benzynowa... i nie przemawia dostępność napędu AWD czy też hałas w środku.
Za Volvo XC lub V70 z D4 po lifcie przemawia duża dostępność (aha, zapomniałem napisać, że mieszkamy tymczasowo w Sztokholmie
), ładne wnętrze, ale mam obawy co do D4 (brak benzyn na rynku, wiec zostają Diesle) i nie wiem jak wygląda trwałość skrzyń AT?
BMW 520d - jeździłem kiedyś jako nowym samochodem, i było OK, ale zupełnie nie wiem, jak przedstawia się eksploatacja, a w szczególności jej koszty?
Nie jeździmy wiele, ca 10-15kkm, głównie po trasie
Samochód ma być dupowozem, czyli musi być pewny
Spalanie jest drugorzędne ze względu na przebieg.
Macie jakieś doświadczenia z powyższymi? Jakieś sugestie na co uważać? Co byście wybrali?
samochód mieć musi:
- automat
- napęd na obie osie
- nie więcej niż 120kkm
- kosztować do 20k€
było by fajnie, gdyby:
- było to PB zamiast D
- był młodszy niż 7 lat
Nie może być:
- francuzem, Skodą ani VW (nie do przejścia z Szefową)
Akurat padło nam AT w M6, więc czas na zmianę.
No więc wychodzi mi XC70 lub BMW serii 5 F10 lub Mazda 6.
Za M6 GJ z 2,5L w AT przemawia znajomość marki (o ile to coś znaczy), design, wersja benzynowa... i nie przemawia dostępność napędu AWD czy też hałas w środku.
Za Volvo XC lub V70 z D4 po lifcie przemawia duża dostępność (aha, zapomniałem napisać, że mieszkamy tymczasowo w Sztokholmie
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
BMW 520d - jeździłem kiedyś jako nowym samochodem, i było OK, ale zupełnie nie wiem, jak przedstawia się eksploatacja, a w szczególności jej koszty?
Nie jeździmy wiele, ca 10-15kkm, głównie po trasie
Samochód ma być dupowozem, czyli musi być pewny
Spalanie jest drugorzędne ze względu na przebieg.
Macie jakieś doświadczenia z powyższymi? Jakieś sugestie na co uważać? Co byście wybrali?