1. Najniższe ceny egzemplarzy z automatem należą do kombi 2.2 --> Czy te auta są gorsze nawet od szrotów zza Oceanu, czy diesla należy wykluczyć (nie zależy mi na nim) z jakiegoś powodu? A może diesel i automat to zła recepta w tym modelu?
2. Mam dobre doświadczenie z GJ 2.0 165 w manualu - jeździłem przez kilka tygodni - zwłaszcza w zakresie spalania - średnio 7,2 - jak wyglądałoby spalanie w automacie? A jak w 2.5?
3. Bardziej sedan, czy bardziej kombi? Różnią się rozstawem osi - ja jeździłem tylko sedanem - był aż za duży - czy są jeszcze jakieś smaczki i różnice między nadwoziami?
4. Celuję raczej w coś, co już spory spadek wartości ma za sobą, czy warto dopłacić do egzemplarzy FL1 - po 2014r.?
5. Czy wersje wyposażenia różnią się między sobą wyciszeniem kabiny - bo w golasie, którym jeździłem było słabo?
6. Samochód ma być bezwypadkowy, i gdyby taki się trafił z rynku amerykańskiego - jakich różnic w stosunku do wersji europejskiej się spodziewać?
7. Na ile można dłubać w systemie tele-informatycznym, bo wersja podstawowa bez nawigacji i kamery wyraźnie prosi się interwencję?
8. Pytanie ogólne: czego się wystrzegać bezwarunkowo?
9. Czy są jakieś kamienie milowe jak chodzi o przebieg? Jakieś wymiany, czy akcje serwisowe, których wykonanie należy sprawdzić?
10. Last but not least - jeżeli akurat kończy się leasing Twojej szóstki i jest czerwona...

PS. A może trójeczka III gen.?
PS2. Przypominam, że to dział OFF TOPIC, proszę się śmiało produkować

