uczen79, ale kto powiedział, że to auto ma być w zamierzeniu twórców spartańskie?
NA była spartańska dlatego, że w tamtych czasach wyposażenie wszystkich aut, dowolnej klasy, było uboższe niż teraz. Przecież nawet ABS w tamtych czasach był luskusem!
NB była jak na tamte czasy i jak na roadstera bardzo dobrze wyposażona - nawet klima! Więc jestem przekonany, że kiedy wchodziła NB to niektórzy fani NA pisali to samo, co Ty teraz, że zbyt komfortowe
NC/FL pozwala na szczęście na wyłączenie tych wszystkich elektronicznych gadżetów i można ją śmigać jak zwykłą NB.
A to, ze 160 KM z 2 litrów to mało... przecież nasze mazdy nigdy nie miały specjalnie wysilonych silników. Osiągi tej NCFL (mimo, że cięższa) są lepsze niż NBFL z silnikiem 146KM, więc nie bardzo wiem, na co narzekacie - na to, że nie ma 400KM? To nie ten adres
Gdybym mial coś zmienić w NC/FL to tylko jedną rzecz: bardzo proste technicznie byłoby zainstalowanie czujnika deszczu, który miałby taki tryb, że automatycznie zamykałby dach w zaparkowanym samochodzie gdyby zaczynało padać! Można by zostawiać madzię topless i nie bać się, że po powrocie zastaniemy akwarium
majk, ta Z4 to faktycznie jest świetne auto i genialny silnik, ale niestety uważam, że każda wersja mx-5 jest około miliona razy ładniejsza niż Z4

To oczywiście tylko moja subiektywna opinia. Podobała mi się Z3, ale niestety nie skręca

, natomiast "zet czwórkami" wreszcie da się jeździć, ale jak na mój gust są przerysowane i nieco wulgarne. Ale jak wiadomo wszystkie BMW z czasów panowania Chrisa Bangle'a są kontrowersyjne
