Moje poszukiwania samochodu na dojazdy do pracy powoli zmierzają ku końcowi. Wybór padł na Swifta czwartej generacji (mk7) w wersji sport. Najprawdopodobniej z 2015 roku. Większość potrzebnych informacji już znalazłem ale pomyślałem że może ktoś z forum ujeżdżał taki egzemplarz i bedzie w stanie pomóc z bardziej specyficznymi pytaniami + własne doświadczenia.
Generalnie nurtuje mnie żywotności łożysk w skrzyni biegów (ponoć wystepuje w 5M a swift sport ma 6M) i różnic kontstrukcyjnych w silniku M16A w stosunku do innych modeli.
ktoś coś?
Suzuki Swift Sport na daily.
Daleki strzał ale może ktos ma jakieś doświadczenia?
Moderator: Moderatorzy
- Prince
- Posty: 18
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 10:35
- Model: NA
- Wersja: NA8C
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
dopiero teraz zobaczyłem Twój post - jeżeli to nadal aktualne to śmiało bierz
śmigałem sportem poprzedniej generacji trochę, i w mieście i na trasach, włącznie z wyjazdem na miesiąc w dwie osoby i z dwoma kotami
polecam z całego serca, gdyby nie został skasowany to pewnie nadal by był w rodzinie
śmigałem sportem poprzedniej generacji trochę, i w mieście i na trasach, włącznie z wyjazdem na miesiąc w dwie osoby i z dwoma kotami

polecam z całego serca, gdyby nie został skasowany to pewnie nadal by był w rodzinie
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
już mamPrince pisze:dopiero teraz zobaczyłem Twój post - jeżeli to nadal aktualne to śmiało bierz
śmigałem sportem poprzedniej generacji trochę, i w mieście i na trasach, włącznie z wyjazdem na miesiąc w dwie osoby i z dwoma kotami
polecam z całego serca, gdyby nie został skasowany to pewnie nadal by był w rodzinie

póki co jestem bardzo zadowolony
edit: jakby ktoś kiedys szukał info, minął rok i dalej jestem bardzo zadowolony z zakupu

- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.Sun pisze: ↑31 sie 2023, 19:29Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Na pewno jest słabszy? Ten po hybrydyzacji to na pewno, ale jeszcze przed katalogowo jest szybszy.mutra pisze: ↑31 sie 2023, 21:22Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.Sun pisze: ↑31 sie 2023, 19:29Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
500 widziałem, ciekawy samochód, ale czuję że chyba nie dla mnie.
Ignis fajny z przodu, ale z tyłu mi nie podchodzi.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Nie wiem jak jest na kontynencie. Tutaj w uk nowy ma niecałe 130kunia. Stary miał 134-136 w zależności od rocznikaSun pisze: ↑31 sie 2023, 21:35Na pewno jest słabszy? Ten po hybrydyzacji to na pewno, ale jeszcze przed katalogowo jest szybszy.mutra pisze: ↑31 sie 2023, 21:22Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.Sun pisze: ↑31 sie 2023, 19:29Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
500 widziałem, ciekawy samochód, ale czuję że chyba nie dla mnie.
Ignis fajny z przodu, ale z tyłu mi nie podchodzi.
- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Tak, zgadza sie. Roczniki 2018-2019 nie maja hybrydy i waza 970kg i maja 140HP.mutra pisze: ↑31 sie 2023, 23:14Nie wiem jak jest na kontynencie. Tutaj w uk nowy ma niecałe 130kunia. Stary miał 134-136 w zależności od rocznika
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 2018-2019/
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
@Sun Dokładnie takie auto jak pytasz (bez hybrydy) mój współpracownik kupił dla żony. Wóz okazał się tak dobry i tak żółty, że w sumie żona nie może doprosić się kluczyków, bo Radek sam nim lata.
Nie potrafię odpowiedzieć na żadne z Twoich pytań, bo skoro ja nie dałem się koledze karnać Mazdą, to i on mi Suzi nie pożyczył, natomiast wydaje się wóz dość cywilizowany i nie nachalnie nowoczesny. Nie słyszałem też o żadnych usterkach.
(PS zakupiony został w cenie zwykłej wersji, bo stał na ekspozycji i nikt go nie chciał, a na egzemplarz, który chciała żona kolegi trzeba by kilka miesięcy czekać. No tak, takie były czasy, niedawno)
PS2 z takiej luźnej gadki to kojarzę, że jakaś tam turbo dziura da się znaleźć, ale że samochód i tak przyspiesza przyjemniej od wersji mild Hybrid, a zdaje się, że taka była też testowana.
Nie potrafię odpowiedzieć na żadne z Twoich pytań, bo skoro ja nie dałem się koledze karnać Mazdą, to i on mi Suzi nie pożyczył, natomiast wydaje się wóz dość cywilizowany i nie nachalnie nowoczesny. Nie słyszałem też o żadnych usterkach.
(PS zakupiony został w cenie zwykłej wersji, bo stał na ekspozycji i nikt go nie chciał, a na egzemplarz, który chciała żona kolegi trzeba by kilka miesięcy czekać. No tak, takie były czasy, niedawno)
PS2 z takiej luźnej gadki to kojarzę, że jakaś tam turbo dziura da się znaleźć, ale że samochód i tak przyspiesza przyjemniej od wersji mild Hybrid, a zdaje się, że taka była też testowana.