Suzuki Swift Sport na daily.

Daleki strzał ale może ktos ma jakieś doświadczenia?

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

20 lut 2018, 12:25

Moje poszukiwania samochodu na dojazdy do pracy powoli zmierzają ku końcowi. Wybór padł na Swifta czwartej generacji (mk7) w wersji sport. Najprawdopodobniej z 2015 roku. Większość potrzebnych informacji już znalazłem ale pomyślałem że może ktoś z forum ujeżdżał taki egzemplarz i bedzie w stanie pomóc z bardziej specyficznymi pytaniami + własne doświadczenia.
Generalnie nurtuje mnie żywotności łożysk w skrzyni biegów (ponoć wystepuje w 5M a swift sport ma 6M) i różnic kontstrukcyjnych w silniku M16A w stosunku do innych modeli.

ktoś coś?
Awatar użytkownika
Prince
Posty: 18
Rejestracja: 06 wrz 2017, 10:35
Model: NA
Wersja: NA8C
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

09 mar 2018, 9:17

dopiero teraz zobaczyłem Twój post - jeżeli to nadal aktualne to śmiało bierz
śmigałem sportem poprzedniej generacji trochę, i w mieście i na trasach, włącznie z wyjazdem na miesiąc w dwie osoby i z dwoma kotami :D
polecam z całego serca, gdyby nie został skasowany to pewnie nadal by był w rodzinie
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

09 mar 2018, 10:10

Prince pisze:dopiero teraz zobaczyłem Twój post - jeżeli to nadal aktualne to śmiało bierz
śmigałem sportem poprzedniej generacji trochę, i w mieście i na trasach, włącznie z wyjazdem na miesiąc w dwie osoby i z dwoma kotami :D
polecam z całego serca, gdyby nie został skasowany to pewnie nadal by był w rodzinie
już mam :mrgreen: viewtopic.php?f=23&t=25939&p=455736&hilit=swift#p455736
póki co jestem bardzo zadowolony

edit: jakby ktoś kiedys szukał info, minął rok i dalej jestem bardzo zadowolony z zakupu :kciuk:
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

31 sie 2023, 19:29

Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

31 sie 2023, 21:22

Sun pisze:
31 sie 2023, 19:29
Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

31 sie 2023, 21:35

mutra pisze:
31 sie 2023, 21:22
Sun pisze:
31 sie 2023, 19:29
Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
Na pewno jest słabszy? Ten po hybrydyzacji to na pewno, ale jeszcze przed katalogowo jest szybszy.

500 widziałem, ciekawy samochód, ale czuję że chyba nie dla mnie.
Ignis fajny z przodu, ale z tyłu mi nie podchodzi.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

31 sie 2023, 23:14

Sun pisze:
31 sie 2023, 21:35
mutra pisze:
31 sie 2023, 21:22
Sun pisze:
31 sie 2023, 19:29
Czy ktoś z forum posiada lub zna kogoś kto posiada SSS najnowszej generacji, najlepiej bez hybrydy?
Zastanawiam się czy nie kupić do jazdy w okół komina i mam kilka pytań:
- jak z wygłuszeniem
- czy nie jest zbyt nerwowy i twardy?
- czy na coś konkretnego trzeba zwracać uwagę
Jakby ktoś był z okolic Śląska +2h to byłbym bardzo wdzięczny bym mógł zobaczyć taki samochód.
Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
Na pewno jest słabszy? Ten po hybrydyzacji to na pewno, ale jeszcze przed katalogowo jest szybszy.

500 widziałem, ciekawy samochód, ale czuję że chyba nie dla mnie.
Ignis fajny z przodu, ale z tyłu mi nie podchodzi.
Nie wiem jak jest na kontynencie. Tutaj w uk nowy ma niecałe 130kunia. Stary miał 134-136 w zależności od rocznika
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

01 wrz 2023, 6:53

mutra pisze:
31 sie 2023, 23:14
Sun pisze:
31 sie 2023, 21:35
mutra pisze:
31 sie 2023, 21:22


Słabszy niż poprzednią generacja. Droższy i pięciodrzwiowy.
Jeździłem tylko podczas jazdy próbnej ale chyba bym się nie zdecydował. Chyba bym wolał pięćsetkę albo ignisa
Na pewno jest słabszy? Ten po hybrydyzacji to na pewno, ale jeszcze przed katalogowo jest szybszy.

500 widziałem, ciekawy samochód, ale czuję że chyba nie dla mnie.
Ignis fajny z przodu, ale z tyłu mi nie podchodzi.
Nie wiem jak jest na kontynencie. Tutaj w uk nowy ma niecałe 130kunia. Stary miał 134-136 w zależności od rocznika
Tak, zgadza sie. Roczniki 2018-2019 nie maja hybrydy i waza 970kg i maja 140HP.
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 2018-2019/
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

01 wrz 2023, 8:11

Ja miałem jazdę próbną rocznikiem 2021. On ma chyba 129kunia. Fajne auto, ale nie tak fajne jak poprzedni model
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2096
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

01 wrz 2023, 12:56

@Sun Dokładnie takie auto jak pytasz (bez hybrydy) mój współpracownik kupił dla żony. Wóz okazał się tak dobry i tak żółty, że w sumie żona nie może doprosić się kluczyków, bo Radek sam nim lata.

Nie potrafię odpowiedzieć na żadne z Twoich pytań, bo skoro ja nie dałem się koledze karnać Mazdą, to i on mi Suzi nie pożyczył, natomiast wydaje się wóz dość cywilizowany i nie nachalnie nowoczesny. Nie słyszałem też o żadnych usterkach.

(PS zakupiony został w cenie zwykłej wersji, bo stał na ekspozycji i nikt go nie chciał, a na egzemplarz, który chciała żona kolegi trzeba by kilka miesięcy czekać. No tak, takie były czasy, niedawno)

PS2 z takiej luźnej gadki to kojarzę, że jakaś tam turbo dziura da się znaleźć, ale że samochód i tak przyspiesza przyjemniej od wersji mild Hybrid, a zdaje się, że taka była też testowana.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

01 wrz 2023, 14:51

Dzieki wielkie za cenne wskazówki.

Niestety hybrydyzacja tego auta dość go wykastrowala wraz z cena za nowy.
ODPOWIEDZ