wywiad z Robertem Serwańskim

kierowca fabryczny Koeniggsegg'a

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

04 wrz 2016, 11:34

nie wiem gdzie to wrzucić więc ląduje tutaj

Niektórzy może znają go z filmiku, w którym na Ringu gonił Porshe NCkiem

http://www.autostuff.pl/lifestuff/3010/ ... serwanskim

pozdr.
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
Awatar użytkownika
Kamien
Donator
Donator
Posty: 977
Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
Model: ND
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Poznań

04 wrz 2016, 13:33

[...]AS: No właśnie - najwięcej doświadczenia miałeś z jazdy Mazdą MX-5, którą w Polsce nazywa się czasem pogardliwie „autem dla fryzjerów”.

R.S.: W Szwecji jest tak samo… Zabawne, że ci którzy tak mówią, nie zdają sobie sprawy z tego jak zaawansowana technicznie jest Mazda MX-5. Ludzie bardzo często mierzą jakość auta liczbą koni mechanicznych albo tym jakie ma ono przyspieszenie. Tymczasem jeśli zajrzysz pod maskę MX-5 to znajdziesz tam światowej klasy zawieszenie. Podobne rozwiązania stosują zespoły Formuły 1 czy takie firmy jak Koenigsegg albo Bugatti. Nie przesadzam, powie ci to każdy inżynier mający doświadczenie z samochodami wyścigowymi. Oczywiście Mazdę MX-5 od Koenigsegga dzieli przepaść, to są kompletnie inne samochody, ale pod względem niektórych rozwiązań to nie są projekty tak oddalone od siebie jak wiele osób mogłoby sądzić. [...]


:kciuk:
Awatar użytkownika
Adam_F
Donator
Donator
Posty: 791
Rejestracja: 08 sie 2013, 21:13
Model: ND
Wersja: SkyPASSION
Lokalizacja: Pyrlandia

04 wrz 2016, 22:42

:kciuk:
Było : nbfl 1.8 , nbfl 1.6 , nc 2.0
Jest : ND :)
ODPOWIEDZ