Strona 1 z 43

Czaterja

: 26 sty 2009, 16:43
autor: majk
Zapewne nikogo to nie dziwi:) Ja bym chciał tylko silnik od niej do swojej czerwieni;)

: 26 sty 2009, 16:57
autor: widmo
Majk jesli chesz mozemy sie zgadac i zamowic kilka silnikow speeda...bedzie jeden koszt przesylki bo tez chce kupic sobie silnik

: 26 sty 2009, 16:58
autor: brozyn89
i skrzynie chyba jeszcze do tego?? ile taki silniczek??:D

: 26 sty 2009, 17:05
autor: widmo
silnik 1700 $ + przesylka + oplaty do tego skrzynia, poloski, naped, mocniejssze tarcze mocniejsze hamulce, wymiana chlodnicy. silnik jest juz kompletny podejrzewam ale widzialem juz to u was gdzies w temacie mazdaspeed...

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1685&highlight=mazdaspeed - temat forum
http://www.partsgroup.com/store.aspx?category=Miata-Engine&Page=6 - a tu silnik

: 26 sty 2009, 17:19
autor: przemasi
widmo pisze:Szczerze powiem, że Madzia jest za szybka :)

Karolina pisze:Nic nie rozumiem Widmo. Chciałeś swoja mazdę uturbiać do 240KM a madzia mająca 190KM jest za szybka?

widmo pisze:Juz wlasnie nei chce uturbiac :)

widmo pisze:Majk jesli chesz mozemy sie zgadac i zamowic kilka silnikow speeda...bedzie jeden koszt przesylki bo tez chce kupic sobie silnik

:?: :?: :?:

: 26 sty 2009, 17:21
autor: widmo
??? Bo chcialem uturbic silnik 1.8 ale okazuje sie ze lepiej kupic gotowy silnik + pare czesci dlategp nei chce juz uturbiac. mazda z tym silnikiem jest za szybka ale trzeba bedzie popracowac i doskonalic umiejetnosci prowadzenia szybkiego wozu

: 26 sty 2009, 18:51
autor: Wroniasty
Co to za XK8 ma 320PS? Bo ja nie znam takiego... to też moc na oko?

: 26 sty 2009, 18:59
autor: widmo
ma 300 KM zreszta nie ma co juz roztrzasac. to nie forum o jaguarach
Zreszta jak uturbisz i napiszesz ze ma 410 KM to czemu ktos mialby sie wysmiewac?
ze nie ma seryjnie takiego modelu nie znaczy ze tyle nie moze miec. Prawda ?

: 26 sty 2009, 19:07
autor: Wroniasty
A czy ja się wyśmiewam? Po prostu myślałem, że umknęło mi coś z oferty Jaguara i byłem tym zdziwiony...

: 26 sty 2009, 20:02
autor: widmo
Nie no ok..ja tam nawet nie wiem czy w mojej jest 90 KM 85 czy 100 to najlepiej sprawdzic zawsze . Tylko tak sobie mysle ze jak masz 0 KM to 5 a 15 KM robi roznice a nie wiedzialem ze to tez da sie wyczuc jak np masz 145 KM albo 155 KM za malo jestem obeznany w tych tematach. A jak ktos wstawi sobie ten NOS czy cos i np ma 190 KM to o ile moze sie zwiekszyc moc na czas takiego strzalu ?

: 26 sty 2009, 20:13
autor: leDiable
Jaguar XK8 - 290 koni na silniku :wink: 10 km robi różnicę. Jak ścigałem się kiedyś na prostej z grafem (miał BP, 140 km, 16" felgi, ja mam BP-Z3, 146 km, 16 felgi) to mu odchodziłem na odcinku (około 350 metrów) o ponad półtorej długości auta, jak zmienił felgi na 15" to już tylko o troszkę ponad pół długości, jak zaczęło mi sprzęgło ślizgać to było równo :razz: Jeździliśmy z rolki (2gi bieg, 60 km/h) na 3ci sygnał dźwiękowy. Czasowo to mała różnica (ułamki sekundy), "długościowo" spora :wink:

: 26 sty 2009, 23:54
autor: przemasi
Tak, czy siak...ja podsumowałbym to tak, że gdyby była jeszcze jedna MX-5MS w podobnej cenie i bezwypadkowa, to poszłaby równie szybko... :twisted: Podejrzewam, że co trzeci z klubowiczów szybko zaczął myśleć o sprzedaniu swojej mx-5 i wyprawie do widmo po to monstrum... :mrgreen:

: 27 sty 2009, 1:01
autor: widmo
Ale jak bedzie za duzo MS to nie bedzie to juz tak bardzo pozadany samochod...

: 27 sty 2009, 5:43
autor: R.E.D.
ok to ja mam teraz powazne pytanie do nabywcy :mrgreen:

co robi ze swiatlami? wymienia czy kupuje przeglady? bo jesli chce wymienic to ja bym byl chetny na kupno :cool:

: 27 sty 2009, 18:21
autor: leDiable
R.E.D. pisze:ok to ja mam teraz powazne pytanie do nabywcy :mrgreen:

co robi ze swiatlami? wymienia czy kupuje przeglady? bo jesli chce wymienic to ja bym byl chetny na kupno :cool:


A dlaczego miałby kupować przeglądy? Ksenony w msm mają homologację - w końcu seryjnie montowane :mrgreen:

: 27 sty 2009, 18:24
autor: majkel
leDiable pisze:Ksenony w msm mają homologację - w końcu seryjnie montowane

europejską ??

: 27 sty 2009, 18:27
autor: leDiable
Z tego co gdzieś czytałem to jeżeli masz auto z ksenonami fabrycznie zamontowanymi i nie masz np spryskiwaczy do nich bo fabryka tego nie przewidziała (tyczy się to głównie starych aut) to nie masz obowiązku wymiany świateł. Podobnie z systemem poziomowania. Natomiast jeżeli chcesz zamontować ksenony to nic nie stoi na przeszkodzie jeżeli auto ich seryjnie nie miało jeżeli zamontujesz lampy z homologacją dla ksenonów, żarniki z homologacją spryskiwacze opryskujące klosz lampy oraz system poziomowania. Dlatego zabawa w homologowane ksenony w autach bez ksenonów jest droga :wink:

: 27 sty 2009, 19:27
autor: Standby
Światła w każdej MIACIE nie przejdą badania technicznego z dwóch powodów:

1. Brakuje postojówek (te łatwo dorobić)
2. Lampy mijania świecą symetrycznie.

imho najlepiej kupić zwykłe lampy od wersji europejskiej i ew. pomalować środek na czarno (bez odbłyśników). Sam się zastanawiam czy tego nie zrobić w swoim aucie :)

: 27 sty 2009, 21:47
autor: leDiable
Lampy w miatach nie spełniają polskich wymogów ale są fabrycznie montowane takie jakie są. Nie znam się na prawie ale wydaje mi się że przegląd by przeszły. Opel Tigra ma seryjnie przyciemniane boczne szyby (klaposzybę też) i nie ma problemów z przeglądami tego auta mimo że też "nie spełnia" Polskich wymogów :razz: A pamiętam jak się wykłócałem przy pierwszym przeglądzie jak tigrą jeździłem..

: 27 sty 2009, 21:51
autor: przemasi
No niestety, widuje amerykańce totalnie bez żadnych zmian czegokolwiek, a mają już nasze blachy...nie ukrywam, że wkurza mnie to - jak mi po oczach coś zaczyna świecić albo czerwony kierunek zaczyna migać

: 27 sty 2009, 21:59
autor: Standby
Uczciwy diagnosta nie powinien dopuścić do ruchu aut z czerwonymi kierunkowskazami, symetrycznymi lampami z przodu i niehomologowanymi ksenonami - tak stanowi prawo. A że praktyka wygląda tak jak wygląda, pozostawie bez komentarza.

Jeszcze jedno:
Na całą UE dla danego modelu/wersji obowiązuje jedna homologacja! Mazdaspeed nigdy nie była sprzedawana oficjalnie na naszym kontynencie, więc takowej homologacji nie posiada. Można ją zarejestrować jedynie w ramach importu prywatnego zgodnie z wymogami naszego prawa. To, że diagnosta przymyka oko - patrz wyżej :/

: 27 sty 2009, 22:05
autor: leDiable
A nissan skyline który nie miał nigdy kierownicy po lewej stronie? Też widziałem takie z europejską, niebrytyjską rejestracją :mrgreen:

: 27 sty 2009, 22:07
autor: przemasi
Skyline ...ach...rewelacyjna maszyna...takie R34 GT-R...bajka... :roll:

: 27 sty 2009, 22:07
autor: leDiable
R32 jest ładniejsze :twisted:

: 27 sty 2009, 22:08
autor: Standby
Patrz wyżej, w naszym kraju wiele ludzie potrafią zrobić, czy legalnie? Można polemizować ;/

: 27 sty 2009, 22:08
autor: przemasi
leDiable pisze:R32 jest ładniejsze :twisted:

Ewentualnie z bodykitem :twisted:

: 27 sty 2009, 22:09
autor: Standby
Proponuję przenieść wątek do nowego topicu.

: 27 sty 2009, 22:12
autor: przemasi
ok, ok, mehau masz absolutną rację co do przepisów...nie w tym rzecz....rzecz w tym, że w Polsce zbyt często dzieje się to:
mehau pisze:A że praktyka wygląda tak jak wygląda, pozostawie bez komentarza.

A co najgorsze policja nawet nie reaguje...nie wspominając już o pseudoksenonach, które stają się jakimś koszmarem na drogach :evil:

: 27 sty 2009, 22:17
autor: Karolina
Czepiasz się :mrgreen:

: 27 sty 2009, 22:19
autor: przemasi
Nawet mi tego nie przypominaj... :twisted: Złożymy się na nowe żarówki dla Ciebie :razz: