Ostatnio znalazłem projekt elektrycznej miaty:
https://www.youtube.com/watch?v=Wk-NG2CzkNQ
okazuje się, że nie jest to jedyny taki projekt (są też do wyścigów)
https://www.youtube.com/watch?v=HqXiu6BH8C0
https://www.youtube.com/watch?v=aWahKAIqJ9I
https://www.youtube.com/watch?v=8gmXrMcNOEM
tak z ciekawości, ktoś przyglądał się bliżej tematowi takiej konstrukcji ?
Zakładam, że większość to przekładki z jakichś Tesli.
Zastanawiam się czy jest sens kiedyś w coś takiego bawić i jak ciężko taki projekt ukończyć w przydomowym garażu.
Elektryczna miata
Moderator: Moderatorzy
bullet pisze:Ostatnio znalazłem projekt elektrycznej miaty:
https://www.youtube.com/watch?v=Wk-NG2CzkNQ
okazuje się, że nie jest to jedyny taki projekt (są też do wyścigów)
https://www.youtube.com/watch?v=HqXiu6BH8C0
https://www.youtube.com/watch?v=aWahKAIqJ9I
https://www.youtube.com/watch?v=8gmXrMcNOEM
tak z ciekawości, ktoś przyglądał się bliżej tematowi takiej konstrukcji ?
Zakładam, że większość to przekładki z jakichś Tesli.
Zastanawiam się czy jest sens kiedyś w coś takiego bawić i jak ciężko taki projekt ukończyć w przydomowym garażu.
Od kiedy w polsce nie można rejestrować SAM'ow, to raczej kiepsko widzę możliwości jazdy takim autem legalnie po ulicach.
ree pisze:Od kiedy w polsce nie można rejestrować SAM'ow, to raczej kiepsko widzę możliwości jazdy takim autem legalnie po ulicach.
Wejdę z OT, ale czy temat lotusa 7 umarł w Polsce czy jakoś ludzie obchodzą ten przepis?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
Alan pisze:ree pisze:Od kiedy w polsce nie można rejestrować SAM'ow, to raczej kiepsko widzę możliwości jazdy takim autem legalnie po ulicach.
Wejdę z OT, ale czy temat lotusa 7 umarł w Polsce czy jakoś ludzie obchodzą ten przepis?
Zdaje się że jest dość słabo. Popytaj Autopaga'i badał temat exoceta.
a czy zadziała rejestracja SAM'a za granicą np w Niemczech czy UK (np po znajomości) ściągnięcie już zarejestrowanego ?
bullet pisze:Zakładam, że większość to przekładki z jakichś Tesli.
Nie. Poczytaj sobie tu: http://www.evmiata.com/ jest sporo szczegółów.
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
ree pisze:Od kiedy w polsce nie można rejestrować SAM'ow, to raczej kiepsko widzę możliwości jazdy takim autem legalnie po ulicach.
Właśnie coś sobie uświadomiłem.
Elektryczna miata nie jest SAMem, przecież nie budujesz samochodu a tylko zmieniasz mu silnik, swap jest dozwolony.
Numeru silnika w dowodzie rej się nie wbija, czyli część wymienna jak każda inna.
Zostaje kwestia obliczenia OC - pojemność ... 0
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
dokładnie to samo myślałem co <b>bullet</b>. To kwestia napędu a nie całego samochodu. Inna sprawa, że nasze prawo nie zawsze jest logiczne i konsekwentne, więc to różnie może być.
A co do możliwości. Kiedyś na TVN Turbo, Kornacki pokazywał jakaś firmę z Chorwacji, której właściciel zaczynał od przerabiania BMW E30 na elektryczny i jeżdżenia nim w takim odpowiedniku chyba naszych KJSów. Wiec dla chcącego, nie wydaje się że to jest jakaś sprawa nie do zrobienia.
A co do możliwości. Kiedyś na TVN Turbo, Kornacki pokazywał jakaś firmę z Chorwacji, której właściciel zaczynał od przerabiania BMW E30 na elektryczny i jeżdżenia nim w takim odpowiedniku chyba naszych KJSów. Wiec dla chcącego, nie wydaje się że to jest jakaś sprawa nie do zrobienia.