mszczyrek pisze:Mam pytanie - dlaczego zdecydowałeś się na downgrade z 7 do MXa? Gdyby miało to być auto na co dzień rozumiem, ale na tor?
Czy dobrze rozumiem?
Pytasz czemu uważam, ze emiksa można przebudować na fajne auto torowe na trackdaye konkurencyjne dla Lotusa Seven/Caterhama?
Jeśli o to pytasz, to jest wiele pozytywnych aspektów:
-niska masa (nie taka jak w Caterhamie, ale jak się dobrze zmodyfikuje auto, to bedzie konkurencyjne przynajmniej dla Lotusa Elise na K Serii)
-tyl naped (oczywista oczywistość)
-nie jest to bmw
-Duratec jak w Caterhamie i wiele gratów do modyfikacji
-2 osobowka jak Caterham (pasażer i pilot)
-biorąc pod uwagę budowę auta, mój wzrost i wagę jest jak szyte na miarę
-Posiada drzwi i dach (hardtop) w przeciwieństwie do Caterhama co jest duużym plusem (przynajmniej jak auto stoi w depo czy na parkingu to nikt nie próbuje odpiąc i ukraść kierownicy z odinanej naby, albo zainstalowac się w środku do zdjęcia bez Twojej zgody bo i takie przypadki miałem)
-trochę wiecej miejsca niż w caterhamie (a to tez duzy plus)
-Emiks ma bardzo ładną linię (trochę mniejszy plus ale sie liczy)
-Jest bardziej uniwersalną konstrukcją, a nie tak hardcorową jak Caterham
...i wiele innych, jeszcze by się coś znalazło
No oczywiście samochód to tylko 50% sukcesu, liczy się jeszcze kierowca i jego doświadcznie.
Kilka emiksów startuje np. w CA, jestem ciekaw jak bedzie jezdził taki potworek, którego bym zbudował na bazie emxia
http://www.youtube.com/results?search_query=classicauto+mazda+mx+5&oq=classicauto+mazda+mx+5&gs_l=youtube.12...0.0.0.75070.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac..11.youtube.
Pzdr,
AW