Dzwiek silnika nawet i bez stozka to juz miod dla moich uszu. Jezdzilem taka, ale krotko. Po remoncie silnika przesiadlem sie do innego auta. Natomiast brat, ktoremu oddalem V6 sprzedal silnik i wrzucil 2.5 V6 KL-ZE Niestety raczej sie nie wypowie bo od tamtego czasu auto wiecej stoi niz jezdzi. Od siebie moge dodac, ze 2.5V6 w tej budzie zbiera sie z kazdych obrotow niesamowicie, a krecone wysoko brzmi jak pocisk tudziez prawie jak silnik doladowany kompresorem
Ogolnie w tym modelu z takim silniku sa problemy z aparatem zaplonowym (wada fabryczna czy cus), rdza to jak w kazdej mazdzie - standard, pozycja za kierownica bardzo fajna, niska, mnie odpowiadala. Plusy takie, ze masz skladana tylna kanape, 270L bagaznika wiec mozna troche zapakowac.
jesli chodzi o jakis tuning to malo gratow do tego jest, prawie wcale na naszym rynku wiec w gre wchodzi rynek za oceanem glownie. Oczywiscie serwis swoje kosztuje, trudny dostep do gratow, wiecej swiec, zaworow (jak sie cos sypnie) itp.
Tak jak wyzej chlopaki pisza, na mazdaspeed jest tego troche w roznych opcjach ew. mx-3.pl, gdzie braciak moderuje
Ze swojej strony polecam chociaz fun nie ten co w Miatce
