F1
Dla wszystkich fanów
Moderator: Moderatorzy
Fajny blog, który śledzę od jakiegoś czasu. Oby jego informację były prawdziwe !
http://mikemojaformula1pl.blogspot.com/
Pozdro

http://mikemojaformula1pl.blogspot.com/
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
sebna pisze:Oby jego informację były prawdziwe

Ja ze swojej strony mogę polecić sokolimokiem.tv
.
No to sezon 2012, jak dla mnie, oficjalnie się rozpoczął.
Jak zwykle testy szczególnie pierwsze nie wiele są warte ale nie które bolidy wyglądają jak modele z klocków lego - szczególnie te z połamanym nosem.
Obstawiam, że zmiana przepisów pozbawi Redbulla mistrzostwa albo przynajmniej łatwego mistrzostwa i mam nadzieje, że wreszcie zobaczymy w tym roku Vettla walczącego a nie odjeżdżającego po kolejny puchar.
Pozdro
Jak zwykle testy szczególnie pierwsze nie wiele są warte ale nie które bolidy wyglądają jak modele z klocków lego - szczególnie te z połamanym nosem.
Obstawiam, że zmiana przepisów pozbawi Redbulla mistrzostwa albo przynajmniej łatwego mistrzostwa i mam nadzieje, że wreszcie zobaczymy w tym roku Vettla walczącego a nie odjeżdżającego po kolejny puchar.
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
sebna pisze:Obstawiam, że zmiana przepisów pozbawi Redbulla mistrzostwa albo przynajmniej łatwego mistrzostwa i mam nadzieje, że wreszcie zobaczymy w tym roku Vettla walczącego a nie odjeżdżającego po kolejny puchar.
oby! bo już nudno było

co do bolidów...jakieś brzydkie skrzydła w tym sezonie mają, czy tylko mi się tak wydaje?


miatasm.com
LubMich pisze:właśnie tan połamany nos.. to ktoś od kogoś ściągnął.. nie możliwe, żeby wszyscy poza maclarenem nagle to samo wymyślili.. ale tylko redbulll ma w tym miejscu jakiś kanał...
Kanał jak twierdzą służy tylko do chłodzenia kierowców - zobaczymy czy oby tak jest na pewno.
Ten kształt nosa jest dyktowany dużo mniejszym dociskiem aero po zlikwidowaniu dmuchanych dyfuzorów i próbami z balansowania auta bo twierdzą, że do poziomu docisku z poprzedniego roku nie uda im się dojść (w czym zresztą przodował właśnie redbull z dmuchanym dyfuzorem). Stąd podobieństwo pomysłów bo ponoć nie ma czym innym nadgonić.
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
sebna pisze:Ten kształt nosa jest dyktowany dużo mniejszym dociskiem aero po zlikwidowaniu dmuchanych dyfuzorów
Z tego co czytałem to nie tak. Obniżony nos masz w nowościach regulaminowych aby w wypadkach gdy jedno auto wjeżdża w bok drugiego nos zadziałał jak strefa zgniotu. Wysoki nos mógłby powodować że jedno auto wjechałoby na drugie uszkadzając głowę kierowcy.
LubMich pisze:ja wyczytałem pomysł, że to chłodzenie do KERS
Takie były domysły ale Newey wczoraj potwierdził że to chłodzenie kierowcy.
sebna pisze:Obstawiam, że zmiana przepisów pozbawi Redbulla mistrzostwa albo przynajmniej łatwego mistrzostwa i mam nadzieje, że wreszcie zobaczymy w tym roku Vettla walczącego a nie odjeżdżającego po kolejny puchar.
Mam nadzieję

.
Pierwsze coś bardziej znaczące testy
się rozpoczęły. Red bull na przodzie ale tym bym się akurat nie przejmował bo topowe zespoły i tak będą mydlić oczy do samych zielonych świateł w Melburne ale za to ciekawi mnie środek stawki bo oni zazwyczaj starają się zabłysnąć już na tym etapie.
Szkoda, że Renault aka Lotus nie pojeździło dziś byłem ciekawy co pokażą.
Pozdro

Szkoda, że Renault aka Lotus nie pojeździło dziś byłem ciekawy co pokażą.
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
sebna pisze: Szkoda, że Renault aka Lotus nie pojeździło dziś byłem ciekawy co pokażą.
No właśnie wychodzi, że jutro i dalej nie wiele pokażą -> http://sokolimokiem.tv/?p=2678
.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Bardzo liczyłem na Kimiego. Szkoda, że miał potknięcie już na początek Grand Prix.

sebna pisze:zapowiada się na bardzo ciekawy sezon

.
a mnie sie nowe przepisy nie podobaja, zwlaszcza o wyprzedzaniu i zwiazaną z tym obroną pozycji. czasami to mi sie wydaje, ze zarzad F1 jest jak nasz pzpn - do dupy. oni naprawde myślą, że im wiecej wyprzedzania, tym lepiej, a moim zdaniem to juz zaczelo sie robić nudne, kiedy co chwile się ktoś wyprzedza, w dodatku tylko za sprawa jakiegos przycisku czy zasad regulaminu a nie skilla. gorzej się to też oglada, bo mimo ze jest ta ciągła niepewnosc kto wygra, to trudno sie polapac kto kogo i kiedy wyprzedził.
ale podoba mi się, że stawka się wyrownała, chociaż to dopiero pierwsze kwalifikacje, może za wcześnie na takie osądy.
ale podoba mi się, że stawka się wyrownała, chociaż to dopiero pierwsze kwalifikacje, może za wcześnie na takie osądy.
miata lov!
Ilość regulacji dotyczących samego prowadzenia samochodu, wyprzedzania etc. powoli robi się zastraszająca. Mam wrażenie, że jeśli kierunek zmian zostanie utrzymany, to za jakiś czas F1 będzie wyglądać tak:
Hamilton broni się przed atakiem Vettela, wykorzystując jedną ze swoich kart Możliwość Zjazdu Do Lewej Krawędzi Toru. Zbliżają się do Strefy X, gdzie używanie 7. biegu jest karalne. Za nimi czai się Schumacher, który po zebraniu zielonego power-up'a może użyć DRS-u przez 10 sekund. Jak pamiętamy, jego teamowy kolega Nico Rosberg został zdyskwalifikowany za niepoprawne użycie kierunkowskazu.
Hamilton broni się przed atakiem Vettela, wykorzystując jedną ze swoich kart Możliwość Zjazdu Do Lewej Krawędzi Toru. Zbliżają się do Strefy X, gdzie używanie 7. biegu jest karalne. Za nimi czai się Schumacher, który po zebraniu zielonego power-up'a może użyć DRS-u przez 10 sekund. Jak pamiętamy, jego teamowy kolega Nico Rosberg został zdyskwalifikowany za niepoprawne użycie kierunkowskazu.
Jeśli diesel, to TDCi. Tylko Do Ciężarówki 

Wybaczcie, że podpinam się pod temat, ale nie chce zakładać kolejnego a to jest chyba jedyny o motosporcie u nas na forum,
Czy orientujecie się może gdzie w PL można śledzić wyścigi serii DTM? Chodzi o niemiecki odpowiednik WTCC
Czy orientujecie się może gdzie w PL można śledzić wyścigi serii DTM? Chodzi o niemiecki odpowiednik WTCC
Oglądałem jednym okiem ostatnie pół godziny - faktycznie dużo walki i wyprzedzania. Działo się jakby to był wyścig w deszczu! Po części to chyba zasługa systemu DRS... - wyprzedzania powtarzały się w strefie w której możliwe było jego użycie. Przynajmniej tak Borowczyk mówił.
Nie jestem znawcą, ale coś ten chiński tor strasznie brudny był - poza best line leżało mnóstwo gumy. Wcześniej na innych torach tego nie zauważałem.
Nie jestem znawcą, ale coś ten chiński tor strasznie brudny był - poza best line leżało mnóstwo gumy. Wcześniej na innych torach tego nie zauważałem.
2003 NBFL 1.8 Memories II -> 2004 NBFL 1.6 Unplugged -> Mitsubishi Colt 1.3 -> Ford S-Max... WTF?! || Never drive faster than your angels can fly.
wojtyr pisze:Nie jestem znawcą, ale coś ten chiński tor strasznie brudny był - poza best line leżało mnóstwo gumy. Wcześniej na innych torach tego nie zauważałem.
przed wyścigiem było ok, guma odrywała się od opon trakcie wyścigu stąd takie zabrudzenie


matpilch pisze:świetny wyscig, duzo walki w starym stylu i bardzo wyrownana stawka, miodzio.
fakt, widowisko było genialne, jazda bok w bok na milimetry

Webber znowu postanowił polatać, ale tym razem udało mu się jechać dalej

szkoda Schumiego


Ciekawy był też przypadek Kimiego, który na pół godziny przed końcem był drugi, a zakończył wyścig poza pierwszą dziesiątką dając na lewo i prawo d... się wyprzedzać. Tu chyba też podziękowania należą się Pirelli za wyprodukowanie niebanalnych opon
To, że do ostatnich okrążeń trwała walka kilku kierowców o miejsce na podium to chyba najlepsze podkreślenie widowiskowości wyścigu.

To, że do ostatnich okrążeń trwała walka kilku kierowców o miejsce na podium to chyba najlepsze podkreślenie widowiskowości wyścigu.
2003 NBFL 1.8 Memories II -> 2004 NBFL 1.6 Unplugged -> Mitsubishi Colt 1.3 -> Ford S-Max... WTF?! || Never drive faster than your angels can fly.
Z Kimim to było tak, że Kimi sam sobie jest winien. Pojechał na 2 stopy. Pod koniec druga pozycja ale prawda okazała się inna. Zrobił show-off jechał ponad możliwości opon i się skończyły ileś tam okrążeń przed końcem wyścigu.
Zresztą wystarczy popatrzeć na jakiekolwiek on boardy Kimiego po jego powrocie i widać, że z F1 na tym etapie to on ma nie wiele wspólnego. Walczy cały czas z bolidem przez swój brak precyzji i koncentracji co go kosztuje znaczne szybsze zużycie opon.
Na tym etapie taktyki na 2 stopy w jego przypadku to totalna pomyłka - brakuje mu finezji. Prawdopodobnie jego braki są spowodowane jeszcze za słabą kondycją na panujące przeciążenia w bolidzie F1.
Ciska samochodem po torze i wykonuje zbędne ruchy kierownicą, które kosztują ogumienie, często obiera zły tor jazdy i potem musi go korygować itp itd...
Oby to nie były nieodwracalne dla jego zdolności koncentracji, skutki nadmiernego spożywania napojów wyskokowych...
Pozdro
Zresztą wystarczy popatrzeć na jakiekolwiek on boardy Kimiego po jego powrocie i widać, że z F1 na tym etapie to on ma nie wiele wspólnego. Walczy cały czas z bolidem przez swój brak precyzji i koncentracji co go kosztuje znaczne szybsze zużycie opon.
Na tym etapie taktyki na 2 stopy w jego przypadku to totalna pomyłka - brakuje mu finezji. Prawdopodobnie jego braki są spowodowane jeszcze za słabą kondycją na panujące przeciążenia w bolidzie F1.
Ciska samochodem po torze i wykonuje zbędne ruchy kierownicą, które kosztują ogumienie, często obiera zły tor jazdy i potem musi go korygować itp itd...
Oby to nie były nieodwracalne dla jego zdolności koncentracji, skutki nadmiernego spożywania napojów wyskokowych...
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
to co napisales to raz, ale mi sie wydaje ze jego spektakularny spadek z 2 pozycji na 14 (!) był tez spowodowany tym, ze w jednym miejscu (tam gdzie wczesniej alonso i chyba jakis sauber) podczas walki o pozycje wyjechal poza tor jazdy w ten syf po gumach, ktory poprzyklejal sie do opon i drastycznie obnizyl juz i tak kiepska trakcje.. hm?
miata lov!
Z tym, że on był wyprzedany i się bronił bo nagle jego opony osiągnęły klif przydatności i było już po frytkach. Oczywiście wyjazd na gumowe kulki całą pewnością mu nie pomógł.
Nie zrozum mnie źle bardzo lubię Kimiego i chciał bym żeby zawojował jeszcze światek F1 bo jest jednym z sympatyczniejszych i utalentowanych kierowców ale to co się tam stało z jego oponami to był błąd początkującego zarówno z jego strony, że do tego dopuścił jak i ze strony samego zespołu, który powinien wiedzieć lepiej i nie pozwolić mu na strategię 2 stopów (pewno oni mu ją sami wepchnęli ale jeżeli tak to on powinien zaprotestować), która przy ogumieniu Pirelli wymaga od kierowcy tego czego na tym etapie Kimiemu najbardziej brakuje czyli obycia z danym samochodem.
Ogólnie w tym sezonie kibicuje przede wszystkim Perezowi bo ma olbrzymi potencjał co było już wyraźnie widać w zeszłym sezonie oraz odwagę żeby eksplorować swoje limity. On będzie jeszcze okrutnie kroił w świecie F1. Ma też podobne cechy charakteru na torze jak Kubica.
Oraz Grosjenowi z kilku powodów
Pozdro
Nie zrozum mnie źle bardzo lubię Kimiego i chciał bym żeby zawojował jeszcze światek F1 bo jest jednym z sympatyczniejszych i utalentowanych kierowców ale to co się tam stało z jego oponami to był błąd początkującego zarówno z jego strony, że do tego dopuścił jak i ze strony samego zespołu, który powinien wiedzieć lepiej i nie pozwolić mu na strategię 2 stopów (pewno oni mu ją sami wepchnęli ale jeżeli tak to on powinien zaprotestować), która przy ogumieniu Pirelli wymaga od kierowcy tego czego na tym etapie Kimiemu najbardziej brakuje czyli obycia z danym samochodem.
Ogólnie w tym sezonie kibicuje przede wszystkim Perezowi bo ma olbrzymi potencjał co było już wyraźnie widać w zeszłym sezonie oraz odwagę żeby eksplorować swoje limity. On będzie jeszcze okrutnie kroił w świecie F1. Ma też podobne cechy charakteru na torze jak Kubica.
Oraz Grosjenowi z kilku powodów

Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
ale Ty masz komentarz bbc i sluchasz ich cennych uwag i potem latwiej Ci wyciagac takie wnioski, ja (my, tu w polsce) niestety wiemy o Kimim tylko tyle, ze jest sympatyczny.
ja kibicuje Sennie i rowniez Grosjean'owi
ja kibicuje Sennie i rowniez Grosjean'owi

miata lov!
Sennie też kibicuje
. Sennie, Perezowi i Grosjenowi
ale najchętniej dwóm ostatnim wymienionym.
Na razie wszystkie wyścigi 2012 oglądałem ze SKY bo mają transmisję w HD w Irlandii i znacznie lepszy dostęp do zespołów, danych i rzeczy technicznych ogólnie
ale za to mają dużo gorszych komentatorów
Prawdopodobnie docelowo będę oglądał wprowadzenie ze SKY a sam wyścig z BBC
. Od przybytku głowa nie boli
Najważniejsze, że na razie jest na tyle ciekawy sezon, że mi nie przeszkadza brak Roberta w stawce.
Pozdro


Na razie wszystkie wyścigi 2012 oglądałem ze SKY bo mają transmisję w HD w Irlandii i znacznie lepszy dostęp do zespołów, danych i rzeczy technicznych ogólnie


Prawdopodobnie docelowo będę oglądał wprowadzenie ze SKY a sam wyścig z BBC


Najważniejsze, że na razie jest na tyle ciekawy sezon, że mi nie przeszkadza brak Roberta w stawce.
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
sebna pisze:Prawdopodobnie docelowo będę oglądał wprowadzenie ze SKY a sam wyścig z BBC. Od przybytku głowa nie boli
BBC ma tylko transmisję połowy wyścigów od tego sezonu

W zeszłym roku była potężna walka o to, żeby wszystkie były dostępne, ale się nie udało. Cięcia kosztów.
Jakby ktoś chciał u nas oglądać SKY/BBC w streamie http://www.vipbox.tv/
Jakość marna, ale wprowadzenie można oglądać zamiast Zientarskiego

Osobiście Sennie nie kibicuję. Widzę go trochę jak człowieka jadącego na nazwisku i sponsorach. Za to bardzo kibicuję Kobayashiemu. Wiem że facet nie jest super talentem, ale lubię patrzeć na jego jazdę. No Fear

Co do tego konkretnych szans na Mistrzostwo to zastanawiam się Hamilton czy Button?
.
Button, bo jest dużo spokojniejszy (mimo że Hamilton mocno nad sobą popracował) i dużo oszczędniej traktuje opony co w tym sezonie wydaje się kluczowe, ale układ sił może się jeszcze zmienić, bo zarówno red bull (w tym sezonie zwłaszcza Webber), jak i ferrari (choć raczej tylko Alonso) mają szansę o coś powalczyć. Raikonnen, jeśli nie nauczy się korzystać właściwie z samochodu
niestety nie powalczy. Pytanie jeszcze o Mercedesy, które już w trzecim wyścigu okazały się równie szybkie jak w klasyfikacjach

-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Niech tylko Ferrari i Lotus się trochę poprawią to będzie najlepszy sezon od bardzo bardzo dawna 

.