Czaterja
Kącik dużego spamera
Moderator: Moderatorzy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Ale roczny samochód?
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Ale wszystko w ten sam dzień załatwione i z tym samym przebiegiem (pierwszy przegląd w Polsce po sprowadzeniu).
Dla mnie bardziej analiza spalin albo głośność wydechu...
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Badania Techniczne:
Dzisiaj z Rabarbarą zaliczone badanie i krótka rozmowa z diagnostą. Od przyszłego roku badania będą trwać dłużej i będą się łączyły z sesją foto. I tu uwaga, duży zgryz Pana diagnosty odnośnie Cobalta. Podobno zdjęcie auta ma być wykonywane także od spodu i tu jest uzasadniona obawa, że element układu wydechowego bez cechowania widoczny na zdjęciu będzie dyskwalifikował kandydata do uzyskania pieczątki. Co prawda przejrzeliśmy cały układ wydechowy widoczny od dołu (poza końcowym całość OE) i nie było widocznych żadnych oznaczeń, które miałyby diagnoście zasugerować, oryginalne pochodzenie. No ale, rozwiązanie takie, by zamazać napis Cobalt błotem i upierać, się że to tłumik z linii akcesoryjnej Mazdy (jak ktoś poszuka w Internetach zdjęcia to i tak się nie nabierze).
Druga sprawa to zespoły kontrolne TDT (jakżeby przedrostek Sonderkommando tu pasował), które mają być uprawnione do dokonywania prowokacji na diagnostach podstawiając na badania sztrucle z usterkami. System ma za pierwszy błąd dawać 2000zł mandatu a za drugi odebranie uprawnień. Według obaw lokalnego diagnosty będzie to prawdziwy pogrom, w połączeniu z utrzymaniem stawki na poziomie 98zł spowoduje redukcję liczby czynnych stacji i po pieczątki będziemy stali w kolejkach jak do NFZ-tu...
Szerokości.
Dzisiaj z Rabarbarą zaliczone badanie i krótka rozmowa z diagnostą. Od przyszłego roku badania będą trwać dłużej i będą się łączyły z sesją foto. I tu uwaga, duży zgryz Pana diagnosty odnośnie Cobalta. Podobno zdjęcie auta ma być wykonywane także od spodu i tu jest uzasadniona obawa, że element układu wydechowego bez cechowania widoczny na zdjęciu będzie dyskwalifikował kandydata do uzyskania pieczątki. Co prawda przejrzeliśmy cały układ wydechowy widoczny od dołu (poza końcowym całość OE) i nie było widocznych żadnych oznaczeń, które miałyby diagnoście zasugerować, oryginalne pochodzenie. No ale, rozwiązanie takie, by zamazać napis Cobalt błotem i upierać, się że to tłumik z linii akcesoryjnej Mazdy (jak ktoś poszuka w Internetach zdjęcia to i tak się nie nabierze).
Druga sprawa to zespoły kontrolne TDT (jakżeby przedrostek Sonderkommando tu pasował), które mają być uprawnione do dokonywania prowokacji na diagnostach podstawiając na badania sztrucle z usterkami. System ma za pierwszy błąd dawać 2000zł mandatu a za drugi odebranie uprawnień. Według obaw lokalnego diagnosty będzie to prawdziwy pogrom, w połączeniu z utrzymaniem stawki na poziomie 98zł spowoduje redukcję liczby czynnych stacji i po pieczątki będziemy stali w kolejkach jak do NFZ-tu...
Szerokości.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
https://www.ebay.co.uk/itm/294171124581 ... BMyoubtPlgpistenbully pisze: ↑12 paź 2022, 9:08Badania Techniczne:
Dzisiaj z Rabarbarą zaliczone badanie i krótka rozmowa z diagnostą. Od przyszłego roku badania będą trwać dłużej i będą się łączyły z sesją foto. I tu uwaga, duży zgryz Pana diagnosty odnośnie Cobalta. Podobno zdjęcie auta ma być wykonywane także od spodu i tu jest uzasadniona obawa, że element układu wydechowego bez cechowania widoczny na zdjęciu będzie dyskwalifikował kandydata do uzyskania pieczątki. Co prawda przejrzeliśmy cały układ wydechowy widoczny od dołu (poza końcowym całość OE) i nie było widocznych żadnych oznaczeń, które miałyby diagnoście zasugerować, oryginalne pochodzenie. No ale, rozwiązanie takie, by zamazać napis Cobalt błotem i upierać, się że to tłumik z linii akcesoryjnej Mazdy (jak ktoś poszuka w Internetach zdjęcia to i tak się nie nabierze).
Druga sprawa to zespoły kontrolne TDT (jakżeby przedrostek Sonderkommando tu pasował), które mają być uprawnione do dokonywania prowokacji na diagnostach podstawiając na badania sztrucle z usterkami. System ma za pierwszy błąd dawać 2000zł mandatu a za drugi odebranie uprawnień. Według obaw lokalnego diagnosty będzie to prawdziwy pogrom, w połączeniu z utrzymaniem stawki na poziomie 98zł spowoduje redukcję liczby czynnych stacji i po pieczątki będziemy stali w kolejkach jak do NFZ-tu...
Szerokości.
Coś takiego i nabić numer z oryginalnego tłumika mazdy?
- Scyzor
- Donator
- Posty: 946
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Wszystko to wiemy już od dłuższej chwili.pistenbully pisze: ↑12 paź 2022, 9:08Dzisiaj z Rabarbarą zaliczone badanie i krótka rozmowa z diagnostą. [...]
Ale...
Przepisy sobie, życie sobie. Krótko mówiąc - nie uwierzę dopóki nie zobaczę. Na razie obstaję przy przekonaniu że nie zmieni się nic. Poza tym, że diagności będą faktycznie robić jakieś fotki przy okazji nieśpiesznego przeglądu. Nie wierzę również w to że nagle diagności zaczną dociekać oryginalności jakichś elementów wydechu czy zawieszenia. Oczywiście z uwagi na niepewność - zapewne w pierwszych tygodniach, może nawet miesiącach obowiązywania nowych przepisów - jeden czy drugi nadgorliwiec będzie robił jakieś problemy, ale sądzę że tylko przejściowo.
Przy tym wszystkim jest może jednak szansa, że nowe przepisy wreszcie ukrócą proceder pozytywnych badań technicznych dla samochodów z czarnymi wszystkimi szybami, maksymalnie przyciemnionymi światłami czy przeżartymi rdzą podłużnicami.
Obym się tylko nie mylił...
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Zobaczymy, zobaczymy, przy innym aucie w poprzednim miesiącu miałem bardzo długą rozmowę z młodym diagnostą nt daty legalizacji gaśnicy... Ten z dziś, stwierdził, że diagnosta nie miał podstawy prawnej do jej sprawdzania. No ale... każdy człek ma swojego konika.

@mutra No nie wiem...

- Scyzor
- Donator
- Posty: 946
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Oczywiście. Ale tak było jest i będzie zawsze. Mi jeden diagnosta kiedyś nie chciał dać przeglądu bo twierdził, że numery fabryczne nabite na blasze pod siedzeniem wyglądają na "nabite amatorsko i nie tam gdzie powinny". Oczywiście wszystko było fabryczne...
- Żółwik
- Donator
- Posty: 476
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 i NC 2.5
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Kurde twarda z Ciebie sztuka, że dalej tam jeździsz... Mi kiedyś 20 lat temu diagnosta nie chciał podbić przeglądu (kolegi ojciec) z jakiegoś błahego powodu, to pojechałem gdzie indziej i obcy chłop podbił bez gadania. Wydaje mi się, że w każdym mieście są stacje, na które się jeździ i takie, na które się nie jeździpistenbully pisze: ↑12 paź 2022, 14:21Zobaczymy, zobaczymy, przy innym aucie w poprzednim miesiącu miałem bardzo długą rozmowę z młodym diagnostą nt daty legalizacji gaśnicy... Ten z dziś, stwierdził, że diagnosta nie miał podstawy prawnej do jej sprawdzania. No ale... każdy człek ma swojego konika.

- mike_d
- Donator
- Posty: 1226
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
W zeszłym roku zmieniłem Pixela 3 na 5, a żona w tym kupiła Pixela 6 - oboje jesteśmy bardzo zadowoleni (śmiga szybko, rewelacyjne aparaty i co najwazniesze, wieloletni support z nowszymi wersjami Androida i natychamistowymi poprawkami bezpieczeństwa, bez oglądania się na łaskę i niełaskę producentów)
Dopiero za dwa lata. Czekam na Samsunga S23 i kupuję dwa lata później używkę. Absolutnie nie widzę potrzeby kupowania najnowszego sprzętu.
A jak chodzi o iPhone, to za kilka tygodni pewnie wleci 12 mini i zostanie ona ze mną na jakieś trzy lata. Później pewnie bym zmienił na 14 Pro czy coś takiego. Byle by to był jak najmniejszy smartfon.
A jak chodzi o iPhone, to za kilka tygodni pewnie wleci 12 mini i zostanie ona ze mną na jakieś trzy lata. Później pewnie bym zmienił na 14 Pro czy coś takiego. Byle by to był jak najmniejszy smartfon.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Pochwalony,
Czy w naszych okolicach geograficznych jest sklep, który sprzedaje oponę BFGOODRICH ALL-TERRAIN T/A KO2 w rozmiarze 325/65 R18, bądź 35x12.5 R18?
Mają to Jankesy, pewnie w każdym Wal-Martcie, ale pomysł sprowadzania od nich podoba się mniej, niż zakup mniejszych felg...
Czy w naszych okolicach geograficznych jest sklep, który sprzedaje oponę BFGOODRICH ALL-TERRAIN T/A KO2 w rozmiarze 325/65 R18, bądź 35x12.5 R18?
Mają to Jankesy, pewnie w każdym Wal-Martcie, ale pomysł sprowadzania od nich podoba się mniej, niż zakup mniejszych felg...
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Są zasady lokalizacji przewodów. Myślę, że znajdziesz jesl8 poszukasz u Wujka.
Jeżeli już w podłodze, to uprzejmie proszę w arotach.
Prawdopodobnie obecny instalator zasugeruje pęknięcie się w głowę, ale warto wziąć pod uwagę wszelkie potrzeby w przyszłości. Wszystko zależy od wielu niezależnych od Was czynników. Popatrz na swoją działkę oraz projekt i oceń na ile przyszłościowa będzie zaprojektowana obecnie instalacja elektryczna.
Ogarnia ktoś temat ściągania samochodów z USA? Nie chodzi o MX-5, a o Fiestę ST. Chciałem rozeznać temat, czy to się w ogóle opłaca. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informację, ew. namiary na sprawdzoną firmę, która zajmuje się tym tematem.
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Przygotowanie do strefy czystego (??) transportu czy wielka miłość do modelu?
Ostatnio zmieniony 28 gru 2023, 6:54 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
@Alex To musi być część kolekcji muzealnej. Kilka lat temu dość prosto było założyć prywatne muzeum. Wówczas eksponat z kolekcji wystarczyło by był wciągnięty na stosowną listę przez owo muzeum, nie musiał być wpisany do rejestru przez konserwatora.
W Trójmieście chociażby Octavia II fl tak śmiga.
W Trójmieście chociażby Octavia II fl tak śmiga.