Tak jak offthe pisze - siedmioletnie auto jest juz, jak dla mnie, starsze. Z reszta, taki wiek zbiega sie z innymi wymaganiami - przebiegiem i ESP.
Jesli ktos Ci probuje opchnac 10cioletniego diesla sredniej klasy, z przebiegiem ponizej 100kkm, to wiedz, ze cos jest nie tak. Wiekszy przebieg, to zazwyczaj przedpole jakiegos wiekszego remontu. W tym temacie, klasyczny wykres:
http://imageshack.us/photo/my-images/89/przebiegt.png
Co po MXie? Szukam dupowozu
Moderator: Moderatorzy
- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
już to padło ale.. napiszę:
mazda 3.. BK (2.0 DPF diesel).
obecnie moja już trzecia w dieslu (1.6 bylo za słabe, bez tempomatu i słabo wyposażona, 2.0 sprzedałem bo była okazja przesiadki na obecną)
2009 rok, u mnie jeździ sporo, żadnych problemów, rewelacji, tylko tankować zmieniać olej i ekploatacja. Obecną sztuką mam już najechane około 160tyś-170tyś muszę popatrzeć, ale poprzednią sprzedawałem przy ~70tyś km i... to samo auto. W rodzinie ten silnik w maździe 6 z 2007 roku właśnie dochodzi 300tyś km i poza wymianą lambdy... nic. DPF jest wieczny. Twoje warunki drogowe będą go trzymały w doskonałej kondycji, olej Dexalia obecnie tani jak barszcz, nawet w Niemczech, także można wymieniać co 10tyś km lekką ręką.
Komfort moim zdanie "cena/jakość" jest bardzo dobry.
Moja trójka to akuratnie najmocniej wyposażona sztuka wśród "BK" od xenonu przez pakiet "kintaro" wizualny przez skóry, tempomat.. 6 biegów. Bose z mp3 i wyjściem na iphona.. i takie tam, w zależności jakie masz potrzeby, coś znajdziesz!
Za ~35tyś zł powinienieś coś rozsądnego kupić z rocznika 2008 lub wyprzedażowe 2009. Do tego tylko konserwacja podwozia (ah te mazdy
no i dawaj..
do mojej wchodzą: pralka, drzewo kominkowe w ilości 1m3, 15m2 kafelek, 40m2 paneli, 15 worków kleju/zaprawy etc. "kostka styropianiu" od ociepleń, 5m2 kostki brukowej:D, 2 komplety kół, 200kg złomu... generalnie robię nią wszystko co muszę
do tego jest komfortowo, tanio w eksploatacji i przyjemnie.
[url=http://www.flickr.com/photos/27675835@N03/9600266976/]
[/url]
[url=http://www.flickr.com/photos/27675835@N03/9600266976/]P8243230[/url] by [url=http://www.flickr.com/people/27675835@N03/]gregor.niemiec[/url], on Flickr
Mam też spore doświadczenia z 3 w benzynie 2.0 + gaz, ale nie widzę takiej opcji tutaj u Ciebie, choć również godne polecenia rozwiązanie. 8l/100km... za 1.30 e/l? czy ile to tam u was teraz kosztuje
mazda 3.. BK (2.0 DPF diesel).
obecnie moja już trzecia w dieslu (1.6 bylo za słabe, bez tempomatu i słabo wyposażona, 2.0 sprzedałem bo była okazja przesiadki na obecną)
2009 rok, u mnie jeździ sporo, żadnych problemów, rewelacji, tylko tankować zmieniać olej i ekploatacja. Obecną sztuką mam już najechane około 160tyś-170tyś muszę popatrzeć, ale poprzednią sprzedawałem przy ~70tyś km i... to samo auto. W rodzinie ten silnik w maździe 6 z 2007 roku właśnie dochodzi 300tyś km i poza wymianą lambdy... nic. DPF jest wieczny. Twoje warunki drogowe będą go trzymały w doskonałej kondycji, olej Dexalia obecnie tani jak barszcz, nawet w Niemczech, także można wymieniać co 10tyś km lekką ręką.
Komfort moim zdanie "cena/jakość" jest bardzo dobry.
Moja trójka to akuratnie najmocniej wyposażona sztuka wśród "BK" od xenonu przez pakiet "kintaro" wizualny przez skóry, tempomat.. 6 biegów. Bose z mp3 i wyjściem na iphona.. i takie tam, w zależności jakie masz potrzeby, coś znajdziesz!
Za ~35tyś zł powinienieś coś rozsądnego kupić z rocznika 2008 lub wyprzedażowe 2009. Do tego tylko konserwacja podwozia (ah te mazdy

do mojej wchodzą: pralka, drzewo kominkowe w ilości 1m3, 15m2 kafelek, 40m2 paneli, 15 worków kleju/zaprawy etc. "kostka styropianiu" od ociepleń, 5m2 kostki brukowej:D, 2 komplety kół, 200kg złomu... generalnie robię nią wszystko co muszę

[url=http://www.flickr.com/photos/27675835@N03/9600266976/]

[url=http://www.flickr.com/photos/27675835@N03/9600266976/]P8243230[/url] by [url=http://www.flickr.com/people/27675835@N03/]gregor.niemiec[/url], on Flickr
Mam też spore doświadczenia z 3 w benzynie 2.0 + gaz, ale nie widzę takiej opcji tutaj u Ciebie, choć również godne polecenia rozwiązanie. 8l/100km... za 1.30 e/l? czy ile to tam u was teraz kosztuje
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
grzes pisze:mazda 3.. BK (2.0 DPF diesel).
do mojej wchodzą: pralka, drzewo kominkowe w ilości 1m3, 15m2 kafelek, 40m2 paneli, 15 worków kleju/zaprawy etc. "kostka styropianiu" od ociepleń, 5m2 kostki brukowej:D, 2 komplety kół, 200kg złomu...
post miesiąca

-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
nie wiem w jakim kontekście ten post, ale sądzę, że Mazda od niego choćby robiła za betoniarkę i tak będzie w lepszym stanie niż większość tych na allegro.. 

- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
no no ciekawe spostrzeżenie, proszę więcej w tym temacie "na wypadek", nie mówicie mi że jestem jedynym użytkowniem który auto użytkowe używa? nie wspomnę że zgodnie z przeznaczeniem i zapiskami producenta.
Zapomniałem dodać ważnego że: w tym dieslu rozrzad przypada co 90tyś km, daje to jakiś obraz kiedy przy zakupie czeka nas większy wydatek, tematy eksplatacyjne -> hamulec, zawieszenie, płyny.. jak to w maździe, tanie i dostępne do ręki.
Zapomniałem dodać ważnego że: w tym dieslu rozrzad przypada co 90tyś km, daje to jakiś obraz kiedy przy zakupie czeka nas większy wydatek, tematy eksplatacyjne -> hamulec, zawieszenie, płyny.. jak to w maździe, tanie i dostępne do ręki.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance