Wracając do tematu Lotusa Elise...

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

20 sie 2013, 20:58

Może niejasno się wyraziłem. Mam takiego MXa na tor i znam jego zalety :mrgreen: To, że nie jest to BMW to raczej wada - brak know-how, ceny i dostępność części... Sam pisałeś o braku laminatów do Mazdy - "plastiki" do E30/E36 można kupić w Tesco :wink:

Miałem na myśli - dlaczego chcesz przesiąść się do samochodu znacznie wolniejszego niż 7ka?

Michał

Edit: przeczytałem twój post po zmianach, rozumiem że chodzi Ci o coś bardziej zbliżonego do GT, ale z potencjałem do odrobiny frajdy na torze.
adamwalenda
Posty: 10
Rejestracja: 16 sie 2013, 15:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

21 sie 2013, 7:52

mszczyrek pisze:Może niejasno się wyraziłem. Mam takiego MXa na tor i znam jego zalety :mrgreen: To, że nie jest to BMW to raczej wada - brak know-how, ceny i dostępność części... Sam pisałeś o braku laminatów do Mazdy - "plastiki" do E30/E36 można kupić w Tesco :wink:

Miałem na myśli - dlaczego chcesz przesiąść się do samochodu znacznie wolniejszego niż 7ka?


Dlaczego emiks wydaje mi się ciekawym autem do kompletu obok Sevena w garażu napisałem wcześniej w punktach. Nie rozumiem dlaczego piszesz, że brak know-how,
z dostępnością części nie ma problemu, a ceny? Za jakość niestety się płaci. Graty z Tesco do e30/e36 służą tylko do jednego - do leżenia na pólkach w Tesco - sprawdzone organoleptycznie :)


Co do laminatów i carbonu do emiksa już znalazłem kilka ciekawych pozycji :D
http://www.carbonmiata.com/
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-0261.html
http://shop.autokonexion.com/Mazda-Miata-Mx-5-NA-1989-1997_c2.htm

Pzdr,
AW
http://walenda-motorsport.pl
http://lotusklub.pl
ODPOWIEDZ