Może niejasno się wyraziłem. Mam takiego MXa na tor i znam jego zalety To, że nie jest to BMW to raczej wada - brak know-how, ceny i dostępność części... Sam pisałeś o braku laminatów do Mazdy - "plastiki" do E30/E36 można kupić w Tesco
Miałem na myśli - dlaczego chcesz przesiąść się do samochodu znacznie wolniejszego niż 7ka?
Michał
Edit: przeczytałem twój post po zmianach, rozumiem że chodzi Ci o coś bardziej zbliżonego do GT, ale z potencjałem do odrobiny frajdy na torze.
Wracając do tematu Lotusa Elise...
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 sie 2013, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mszczyrek pisze:Może niejasno się wyraziłem. Mam takiego MXa na tor i znam jego zalety To, że nie jest to BMW to raczej wada - brak know-how, ceny i dostępność części... Sam pisałeś o braku laminatów do Mazdy - "plastiki" do E30/E36 można kupić w Tesco
Miałem na myśli - dlaczego chcesz przesiąść się do samochodu znacznie wolniejszego niż 7ka?
Dlaczego emiks wydaje mi się ciekawym autem do kompletu obok Sevena w garażu napisałem wcześniej w punktach. Nie rozumiem dlaczego piszesz, że brak know-how,
z dostępnością części nie ma problemu, a ceny? Za jakość niestety się płaci. Graty z Tesco do e30/e36 służą tylko do jednego - do leżenia na pólkach w Tesco - sprawdzone organoleptycznie
Co do laminatów i carbonu do emiksa już znalazłem kilka ciekawych pozycji
http://www.carbonmiata.com/
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-0261.html
http://shop.autokonexion.com/Mazda-Miata-Mx-5-NA-1989-1997_c2.htm
Pzdr,
AW
http://walenda-motorsport.pl
http://lotusklub.pl
http://lotusklub.pl