Witam, powiedzcie co to za dziwny silnik to nie jest chyba nasz standardowy ??
http://www.youtube.com/watch?v=18L4udyo1cM&mode=related&search=miata
jakis swap ??
Mazda Miata silnik
dziwny silnik na youtube
Moderator: Moderatorzy
o boże nie wiedzialem że aż 5.0 no a jak most to wytrzymuje, pozatym fiveopac pochwal sie jak to nitro smiga, filmik widzialem, ale jakis opis dokładniejszy od którego biegu załączasz, czy masz kocyk grzewczy, jak to jest pod maską rozwiązane i jak z ciepłem silnika?
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5468
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
cabriofun pisze:o boże nie wiedzialem że aż 5.0 no a jak most to wytrzymuje, pozatym fiveopac pochwal sie jak to nitro smiga, filmik widzialem, ale jakis opis dokładniejszy od którego biegu załączasz, czy masz kocyk grzewczy, jak to jest pod maską rozwiązane i jak z ciepłem silnika?
Tak jak R.E.D. zauwazyl, z monster miatki to juz tylko buda i kola pozostaly
Co do podtlenku to silniczek łyka jak mlody pelikan, strzelam od pierwszego biegu ale wymaga to troche treningu i medytacji by przypadkiem nie dojsc do odcinki bo moze byc kuku z tego samego powodu lepiej nie utracic trakcji, wiec strzal na jedynce wymaga wprawy ale z drugiej strony mocno poprawia czas sprintu.
Kocyka nie potrzebuje, bo butla przewaznie jest pelna, zreszta nawet przy butli napelnionej do 1/4 efekt jest slabszy tylko o jakies 30%.
Podtlenek azotu przy rozprezaniu sie jak kazdy gaz ma etndencje do mrozenia wszystkiego na co napotka, wrzuce filmik jak slodko zamraza moj testowy słoik Jednym slowem obniza temperature w komorze spalania w efekcie czego temperatura nigdy nie wyskakuje ponad norme. Ani razu nie zdarzylo mi sie osobiscie anie w autach w ktorych montowalem gaz aby wplywalo to na cieplote silnika, przynajmniej na 15 sekundowym strzale.
Pod maska wygalda to nastepujacao:
To zielone nad przepustnica to czujnik polozenia przepustnicy, zapobiega strzalowi przy nie do konca otwartej przepustnicy.
A to solenoidy i wtryskiwacz w najbardziej optymalnym miejscu, bardzo wazne jest by gaz mial miejsce na wymieszanie sie z paliwem i powietrzem zasysanym przez silnik - kazdy cylinder musi zostac obdarowany mocą po równi, inaczej amen
Fiveopac pisze:To zielone nad przepustnica to czujnik polozenia przepustnicy, zapobiega strzalowi przy nie do konca otwartej przepustnicy.
po puszczeniu gazu odcina doplyw podtlenku?
jesli tak, to rozweselajac silnik od pierwszego biegu trzymasz gaz w podlodze podczas zmiany biegow?
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5468
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
R.E.D. pisze:po puszczeniu gazu odcina doplyw podtlenku?
Tak, dokladnie tak to dziala.
R.E.D. pisze:jesli tak, to rozweselajac silnik od pierwszego biegu trzymasz gaz w podlodze podczas zmiany biegow?
A skad ten wniosek? Normalnie zmieniasz biegi, wciskasz gaz, wlacza sie wtrysk i jedziesz dalej, w tej materii nic sie nie zmienia.
W otwartej przepustnicy chodzi o to zebys nei strzelil sobie wiecej podtlenku niz silnik jest w stanei spalic czyli aby nei gromadzil sie w dolocie. Grozi to nawet rozsadzeniem dolotu gdy cofnie sie plomien z cylindra. Silnik musi miec mozliwosc maksymalnego wkrecania sie na obroty, dlatego podtlenek dziala tylko wtedy gdy gaz jest wcisniety na 100% a obroty wyzsze niz 3,5 tys obr.
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5468
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
R.E.D. pisze:to po kazdej zmianie biegu wciskasz ponownie?
Nie, uruchamiam system przyciskiem i to wszystko. Tzw strzal dziala tak dlugo jak mam wcisniety gaz na 100%, zmieniam bieg - odpuszczam gaz, puszczam sprzeglo - wciskam gaz i system automatycznei zaczyna podawac gaz Po wyscigu puszczam gaz i w dowolnej chwili rozbrajam system przyciskiem.
A tak wyglada zamrozony słoik po dwu sekundowym strzale testowym:
Ile auto ma do setki na podtlenku tak średnio, i czy na wyższych biegach bardziej czuć doładowanie ?? btw zdiecia cos nie smigaja
Im wyzszy bieg tym dzialanie czuc bardziej niskie biegi po prostu szybko sie koncza. Na 400 m czas skrocony jest o sekunde, jak tylko dorwe sie do gtech'a zmierze czas do setki.
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5468
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ben_sage pisze:Z takiej butli ile masz startów z 10-20 ? i 200zl napelnianie czy jak to wygląda w praktyce?
Ok 25-30. Napelnienie ok 250 za 4,5 kg ale nie da sie oproznic calkowicie butli, zreszta na bardzo niskim cisnieniu w butli czuc ze to juz nie to wiec lepiej oprozniac butle do 30% objetosci i napelniac. Butle napelniasz w punktach , gdzie maja specjalna pompe do NX/NOS/ZEX itp , w wawie jest kilka punktow gdzie nabijesz butle .