Miata Drift

Forum przeznaczone do umieszczania multimediów.

Moderator: Moderatorzy

kempi
Posty: 49
Rejestracja: 26 kwie 2007, 4:44
Lokalizacja: USA, Chicagoland
Kontakt:

27 kwie 2007, 15:02

Sprzatajac serwer znalazlem film kolesia z klubu (3.8MB):

[URL=http://kempi.pl/miata/robweb.wmv]http://kempi.pl/miata/robweb.wmv[/URL]

Auto to 99 albo 2000 1.8, FM II turbo. Kierowca: Rob Riter.
Kempi
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

27 kwie 2007, 15:37

bez "www" nie dziala, wiec jak bedziesz na forum to popraw link :wink:

niezly dymek :mrgreen: po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej trafily do mnie slowa mihaua - najpierw trzeba sie wziasc za tuning kierowcy, a pozniej mozna myslec o samochodzie :roll:
kempi
Posty: 49
Rejestracja: 26 kwie 2007, 4:44
Lokalizacja: USA, Chicagoland
Kontakt:

27 kwie 2007, 21:42

Juz dziala z www i bez. :razz:
Kempi
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

28 kwie 2007, 22:54

aż miło popatrzeć, dość sztywniutka też ta miatka ...
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
kempi
Posty: 49
Rejestracja: 26 kwie 2007, 4:44
Lokalizacja: USA, Chicagoland
Kontakt:

05 maja 2007, 4:20

Sztywna, to prawda.

Z tego, co pamietam, on jezdzi na Tein RA, 550 lb/in (10 kg/mm) z przodu, 450 (8) z tylu.

Seryjna 99-05 ma 160 lb/in (3 kg/mm) przod, 115 (2) tyl.

Moja na Ground Control, 375 (7) przod, 250 (4,5) tyl i jest calkiem komfortowa na ulicy.
Kempi
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

05 maja 2007, 12:10

kempi pisze:Moja na Ground Control, 375 (7) przod, 250 (4,5) tyl i jest calkiem komfortowa na ulicy


ale u ciebie chyba jednak ulice sa o niebo lepsze od naszych :wink:
kempi
Posty: 49
Rejestracja: 26 kwie 2007, 4:44
Lokalizacja: USA, Chicagoland
Kontakt:

12 maja 2007, 9:52

Wlasnie wczoraj przyjechalem z Okecia do Lodzi, pozniej smigalem troche Chojny-Piotrkowska i z powrotem - strach sie bac :shock: :shock: !
Seat dobijal tylem co 2 minuty, moje Miatka wypolerowala by podwozie :lol: .
Na razie zalecam podwyzszenie auta :wink: i twardsze sprezyny :razz: .
Albo laweta.
Kempi
demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

10 cze 2007, 23:25

Miatą 1.6 tez można bez problemu driftować :) ....

http://www.youtube.com/watch?v=4Sgwt0NxkRo
Ostatnio zmieniony 17 lip 2007, 13:16 przez demol, łącznie zmieniany 1 raz.
Fuksja i Turkus :)
Ancymon
Posty: 210
Rejestracja: 02 sty 2007, 12:59
Lokalizacja: Z za zakrętu..

19 cze 2007, 18:22

He he:) ładnie ładnie... "madzi skok w bok":)!! polecam mokre parkingi, mniej opony leci
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

20 cze 2007, 21:35

hmmm całkiem całkkiem i to 90 rumaków ....
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

22 cze 2007, 11:46

Szczerze mówiąc przy braku torsena czyli blokady dyfra nie jest to takie trudne a wrecz dziecinnie proste nawet przy takiej mocy :)
Fuksja i Turkus :)
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

22 cze 2007, 19:28

a ja myślałem , że odwrotnie, bo unika się akcji cała moc na jedno koło ..... hmmm
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

22 cze 2007, 22:43

Ale ja nie mam torsena, więc "cała naprzód" idzie na wewnętrzne koło :) które jest odciążone podczas kręcenia bąka :) zauważ na filmie ze dymek leci z wewnętrznego koła czyli tego odelżonego podczas jak auto przechyla się na zewnątrz
Fuksja i Turkus :)
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

23 cze 2007, 11:34

demol pisze:Ale ja nie mam torsena, więc "cała naprzód" idzie na wewnętrzne koło :) które jest odciążone podczas kręcenia bąka :) zauważ na filmie ze dymek leci z wewnętrznego koła czyli tego odelżonego podczas jak auto przechyla się na zewnątrz


dokładnie tak moc idzie w powietrze a nie na asfalt, dlatego trudniej jest kręcić bączki, przecież dla aut drifterskich, szpera to podstawowa sprawa ...
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
ODPOWIEDZ