Sprzatajac serwer znalazlem film kolesia z klubu (3.8MB):
[URL=http://kempi.pl/miata/robweb.wmv]http://kempi.pl/miata/robweb.wmv[/URL]
Auto to 99 albo 2000 1.8, FM II turbo. Kierowca: Rob Riter.
Miata Drift
Moderator: Moderatorzy
Kempi
bez "www" nie dziala, wiec jak bedziesz na forum to popraw link
niezly dymek po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej trafily do mnie slowa mihaua - najpierw trzeba sie wziasc za tuning kierowcy, a pozniej mozna myslec o samochodzie
niezly dymek po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej trafily do mnie slowa mihaua - najpierw trzeba sie wziasc za tuning kierowcy, a pozniej mozna myslec o samochodzie
Juz dziala z www i bez.
Kempi
aż miło popatrzeć, dość sztywniutka też ta miatka ...
pozdrawiam
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Sztywna, to prawda.
Z tego, co pamietam, on jezdzi na Tein RA, 550 lb/in (10 kg/mm) z przodu, 450 (8) z tylu.
Seryjna 99-05 ma 160 lb/in (3 kg/mm) przod, 115 (2) tyl.
Moja na Ground Control, 375 (7) przod, 250 (4,5) tyl i jest calkiem komfortowa na ulicy.
Z tego, co pamietam, on jezdzi na Tein RA, 550 lb/in (10 kg/mm) z przodu, 450 (8) z tylu.
Seryjna 99-05 ma 160 lb/in (3 kg/mm) przod, 115 (2) tyl.
Moja na Ground Control, 375 (7) przod, 250 (4,5) tyl i jest calkiem komfortowa na ulicy.
Kempi
Wlasnie wczoraj przyjechalem z Okecia do Lodzi, pozniej smigalem troche Chojny-Piotrkowska i z powrotem - strach sie bac !
Seat dobijal tylem co 2 minuty, moje Miatka wypolerowala by podwozie .
Na razie zalecam podwyzszenie auta i twardsze sprezyny .
Albo laweta.
Seat dobijal tylem co 2 minuty, moje Miatka wypolerowala by podwozie .
Na razie zalecam podwyzszenie auta i twardsze sprezyny .
Albo laweta.
Kempi
hmmm całkiem całkkiem i to 90 rumaków ....
pozdrawiam
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
a ja myślałem , że odwrotnie, bo unika się akcji cała moc na jedno koło ..... hmmm
pozdrawiam
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
-
- Administrator
- Posty: 748
- Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
Ale ja nie mam torsena, więc "cała naprzód" idzie na wewnętrzne koło które jest odciążone podczas kręcenia bąka zauważ na filmie ze dymek leci z wewnętrznego koła czyli tego odelżonego podczas jak auto przechyla się na zewnątrz
Fuksja i Turkus
demol pisze:Ale ja nie mam torsena, więc "cała naprzód" idzie na wewnętrzne koło które jest odciążone podczas kręcenia bąka zauważ na filmie ze dymek leci z wewnętrznego koła czyli tego odelżonego podczas jak auto przechyla się na zewnątrz
dokładnie tak moc idzie w powietrze a nie na asfalt, dlatego trudniej jest kręcić bączki, przecież dla aut drifterskich, szpera to podstawowa sprawa ...
pozdrawiam
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska