Golf-driftowoz
czyli co powstanie z połaczenia lambo-bentleya GT i Golfa;)
Moderator: Moderatorzy
pewnie wiekszosc widziala i zna i nie lubi golfow heh;) ale.. daje do myslenia jaki cud techniki Mazda wymyslila w latach 80... wkoncu nawet "drift King" chwali mazde za jej wlasciwosci jezde i mozliwosci rwd:
http://pl.youtube.com/watch?v=wlu5BS0jtMk&feature=related
http://pl.youtube.com/watch?v=wlu5BS0jtMk&feature=related
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
te felgi to kosmos jest 

-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
bardziej: "jeśli chcesz wolny samochód, który wygląda jak golf....kup golfa"
faktycznie dobry tekst

faktycznie dobry tekst

- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
i weź tu kogoś zjedź za to że Golfem jeździ:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Ciekawy ten projekt z tym silnikiem W12 ale jak pokazuje test z G... bata nie ukręci .
Golf jako zwykłe auto do wożenia kartofli jest super,a śmieszą mnie ambicje i ludzi którzy chcą zrobić z tego wyścigówkę.
Poza tym bezawaryjność ( za którą jest tak wysoko ceniony) to mit - te auta się psują i to często, mam kilku znajomych którzy wdepneli w to G... i jakoś nie pękają z zachwytu nad bezawaryjnością.
Warto przeanalizować np. raporty bezawaryjności pod kątem nie tylko procentów ale też tego co faktycznie padło. np Passat 4% awaryjności wśród 5 latków ( najczęstsza awaria skrzynia biegów !!!! ) Chrysler Voyager 27% awaryjności ostanie miejsce w teście ( najczęstsza awaria ręcznego hamulca z powodu wyrobionej zapadki hehe
) Co wolicie brak ręcznego czy rozsypkę skrzyni biegów ??
Golf jako zwykłe auto do wożenia kartofli jest super,a śmieszą mnie ambicje i ludzi którzy chcą zrobić z tego wyścigówkę.
Poza tym bezawaryjność ( za którą jest tak wysoko ceniony) to mit - te auta się psują i to często, mam kilku znajomych którzy wdepneli w to G... i jakoś nie pękają z zachwytu nad bezawaryjnością.
Warto przeanalizować np. raporty bezawaryjności pod kątem nie tylko procentów ale też tego co faktycznie padło. np Passat 4% awaryjności wśród 5 latków ( najczęstsza awaria skrzynia biegów !!!! ) Chrysler Voyager 27% awaryjności ostanie miejsce w teście ( najczęstsza awaria ręcznego hamulca z powodu wyrobionej zapadki hehe

soya pisze:Warto przeanalizować np. raporty bezawaryjności pod kątem nie tylko procentów ale też tego co faktycznie padło. np Passat 4% awaryjności wśród 5 latków ( najczęstsza awaria skrzynia biegów !!!! ) Chrysler Voyager 27% awaryjności ostanie miejsce w teście ( najczęstsza awaria ręcznego hamulca z powodu wyrobionej zapadki hehe) Co wolicie brak ręcznego czy rozsypkę skrzyni biegów ??
Też zwróciłem uwagę, że te testy można między bajki włożyć, jeśli chodzi o same %...

soya pisze:Poza tym bezawaryjność ( za którą jest tak wysoko ceniony) to mit - te auta się psują i to często
Tak i nie...stare golfy kiedyś rzeczywiście dużo wytrzymywały - mam tu na myśli I i II generację, później być może jest tak jak piszesz

Tak zgadza się , mam na myśli III i IV generację Golfa to nie to samo co I i II .
Znajomi posiadają takie auta , Golf III to ogólnie porażka pod każdym względem a IV ma problemy silnikowe z wysilonymi dieslami 1,9 pow 110 KM , tak mówią właściciele.
W rodzinie miałem Toyote Corolle z 88r. przez 10 lat nie zawiodła nigdy, wymiana tylko części typowo ekspoatacyjne 350 tyś na liczniku po polskich drogach i zawieszenie (poza amorkami ) nic nie ruszane nie mówiąc o silniku to sie nazywa bezawaryjność !!! a nie Golf .
Znajomi posiadają takie auta , Golf III to ogólnie porażka pod każdym względem a IV ma problemy silnikowe z wysilonymi dieslami 1,9 pow 110 KM , tak mówią właściciele.
W rodzinie miałem Toyote Corolle z 88r. przez 10 lat nie zawiodła nigdy, wymiana tylko części typowo ekspoatacyjne 350 tyś na liczniku po polskich drogach i zawieszenie (poza amorkami ) nic nie ruszane nie mówiąc o silniku to sie nazywa bezawaryjność !!! a nie Golf .
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Pomimo że uwielbiam madzie to musze bronić VW.
Piszecie że się psują , TDI sa wysilone i inne tam takie bzdury. Mam prawie 2 lata Borę TDI 2000' 115 KM. Przejechałem nią 22 tys. i nigdy mnie nie zawiodła na trasie , wymieniałem tylko materiały eksploatacyjne. A 290 Nm pozwala na swobodne wyprzedzanie tirow w polskich warunkach drogowych, poza tym kopnięcie w plecy od 1800 obrotow jest bardzo przyjemne. Oczywiście w zakrętach kładzie się jak autobus ale nie do tego została stworzona. Także najpierw pojeździjcie tdi a potem mówcie panowie. Wszystko można powiedzieć ale nie to że jest awaryjna.
Piszecie że się psują , TDI sa wysilone i inne tam takie bzdury. Mam prawie 2 lata Borę TDI 2000' 115 KM. Przejechałem nią 22 tys. i nigdy mnie nie zawiodła na trasie , wymieniałem tylko materiały eksploatacyjne. A 290 Nm pozwala na swobodne wyprzedzanie tirow w polskich warunkach drogowych, poza tym kopnięcie w plecy od 1800 obrotow jest bardzo przyjemne. Oczywiście w zakrętach kładzie się jak autobus ale nie do tego została stworzona. Także najpierw pojeździjcie tdi a potem mówcie panowie. Wszystko można powiedzieć ale nie to że jest awaryjna.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
tomai, rozmowa dotyczyła golfa
to raz, a dwa to znam ten silnik doskonale z Passata B5 TDI i też działa bez problemowo
No i jeszcze trzy - ja napisałem tylko, że golf I i II były mocnymi samochodami
Jednak zgodzę się tomai z Tobą w jednym...nie lubię komentarzy typu "nasze jest najlepsze, a wszystko inne jest złe"...Podobne komentarze pojawiły się bodajże przy rozmowie o Alfie Romeo i Fiacie Barchetta. Fan motoryzacji powinien zrozumieć innego
Niech nawet motorowerem ktoś jeździ jak lubi
Liczy się pasja 



Jednak zgodzę się tomai z Tobą w jednym...nie lubię komentarzy typu "nasze jest najlepsze, a wszystko inne jest złe"...Podobne komentarze pojawiły się bodajże przy rozmowie o Alfie Romeo i Fiacie Barchetta. Fan motoryzacji powinien zrozumieć innego



- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
przemasi widze że nie wiesz ale Bora to nic innego jak golf 4 w innej budzie 

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Ale wytykasz mi że rozmowa dotyczyła golfa a bora to golf tak naprawde.
Ale ok silniki te same golf, bora passat.

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
tomai, nic nie wytykam
Nie ładnie jest wytykać
hehe, ale oczywiście masz rację z tym, że różnią się w zasadzie tylko tyłami
A tak btw, gdzie znalazłeś NA z 97r. z silnikiem 1,8?
Ja czegoś takiego z torsenem szukałem i w zasadzie nadal szukam, ale albo znajduję powypadkowe albo droższe niż NB 1,6 - chociaż ten ostatni fakt... przemilczę, bo zaraz pioruny się na mnie posypią 



A tak btw, gdzie znalazłeś NA z 97r. z silnikiem 1,8?


- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Madzie znalazłem na otomoto w Starachowicach. Torsena nie ma, sprawdzałem po vini'e. Ale nie brakuje mi Torsena, tyłkiem zarzuca pięęęknie
a teraz Mayk coś napisze o Torsenie napewno.......

a teraz Mayk coś napisze o Torsenie napewno.......
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Panowie, temat do golf jako driftowóz, wiec nie robcie smietnika z tematu i nie wyznawajcie tutaj swoich przezyc z z VW, kazdy ma swoje zdanie na ten temat podobnie jak np. z BMW, kontrowersyjne marki ale nie porownujemy mazdy z vw tylko widzimi ze nie kazdy super bolid rwd bedzie latal bokami na takim poziomie jak miatki;) nawet te 90ps/115 bo BP juz swobodnie obracaja nie mowiac juz o wszelakich turbo pieknosciach:)
trewor pisze:tylko widzimi ze nie kazdy super bolid rwd bedzie latal bokami
gdyby zrobili mu układ napędzający 4 koła to by fajnie jeździł, ale 641KM na tylna oś w takim samochodzie to nieporozumienie...to mega fabryka dymu z opon teraz jest

- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Mayk pisze:tomai pisze:Myślałem że coś napiszesz o Torsenie a Ty nic.
Widzisz, poprzedni Twój post można było sobie tłumaczyć jak "znowu się wtrąci"
Hej nie miałem nic złego na myśli , dobrze jak się właczasz do rozmowy, ja się zawsze lubie dowiadywać nowych rzeczy o miatce
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Chciałbym sprostować temat Golfa TDI
Kolega tomai ma racje co do wersji 115KM silnika 1,9 fakt to górna granica mocy tej jednostki, Pisząc wysilone miałem na myśli silniki o mocach 130 i więcej . Zapomniałem o wersji 115 KM dlatego napisałem wcześniej "więcej jak 110KM "
Silniki 90 - 115 KM mają dobrą i myślę ,że zasłużoną opinię.
Tymczasem wersje np 150KM nie są nawet w połowie tak trwałe jak słabsze i nie chodzi tu tylko o turbinę ale cały silnik.
Kolega tomai ma racje co do wersji 115KM silnika 1,9 fakt to górna granica mocy tej jednostki, Pisząc wysilone miałem na myśli silniki o mocach 130 i więcej . Zapomniałem o wersji 115 KM dlatego napisałem wcześniej "więcej jak 110KM "
Silniki 90 - 115 KM mają dobrą i myślę ,że zasłużoną opinię.
Tymczasem wersje np 150KM nie są nawet w połowie tak trwałe jak słabsze i nie chodzi tu tylko o turbinę ale cały silnik.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Niestety NIE zgadzam sie, ale przeniose dyskusje na priv bo to jest forum o madzi wiecie..
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy