Wszystkim zainteresowanym polecam pobranie tego filmu "instruktażowego":
http://torrenty.org/torrent/213550
Nauka driftu
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Ewentualnie stąd:
[URL=http://peb.pl/pozostale-gatunki/273214-rapidshare-drift-bible-biblia-driftu.html]http://peb.pl/pozostale-gatunki/273214-rapidshare-drift-bible-biblia-driftu.html[/URL]
[URL=http://peb.pl/pozostale-gatunki/273214-rapidshare-drift-bible-biblia-driftu.html]http://peb.pl/pozostale-gatunki/273214-rapidshare-drift-bible-biblia-driftu.html[/URL]
.
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Fajny film,tylko trzeba pamiętać że miszcz jeździ tam na dobrym torze których niestety u nas nie ma... najlepiej wrzucić sobie w telefon,laptopa czy co kto tam ma i ćwiczyć od razu po obejrzeniu:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
apropo torów...
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=61510&hl=
trzymam kciuki, oby to nie była sciema
sorry za offtop
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=61510&hl=
trzymam kciuki, oby to nie była sciema
sorry za offtop
Temat torów w PL to prawdziwa żenada.....ostatnio brałem udział w lekcjach "bezpiecznej jazdy" w Szkole Jazdy Subaru w Miedzianej Górze pod Kielcami i byłem bardzo zawiedziony! Instruktorzy, program szkoleniowy spoko, ale na końcu szkolenia zrobiłem kilka odpłatynych rundek ich 340 konną Imprezą i nawet nie było porządnej prostej na torze żeby przycisnąć tą bestię. Lepiej bawiłem się Evo IX mojego przyjaciela podczas nocnej eskapady po ulicach Gdyni niż na "profesjonalnym" torze....
Po co budować tory, jeśli lepiej "dla wszystkich" kiedy ich nie ma...
małolaty zabijają się na drogach - pomoc drogowa, warsztaty mają co robić...
poszalejesz po drogach - policja da Ci mandat i interes sie kręci...
Można tak wymieniać w nieskończoność...niestety
Tym zdaniem można temat torów w Polsce zamknąć...mam tylko nadzieję, że tymczasowo
małolaty zabijają się na drogach - pomoc drogowa, warsztaty mają co robić...
poszalejesz po drogach - policja da Ci mandat i interes sie kręci...
Można tak wymieniać w nieskończoność...niestety

irakleo pisze:Temat torów w PL to prawdziwa żenada...
Tym zdaniem można temat torów w Polsce zamknąć...mam tylko nadzieję, że tymczasowo

przemasi pisze:Wroniasty z tym im ciaśniejszy to nie przesadzajmyco do ilości zakrętów to jak najbardziej i do tego długa prosta startowa i wszyscy są zadowoleni
Jasne, ale tor to nie autostrada, a jazda na torze wcale nie musi oznaczać niebagatelnych prędkości. Na torze liczą się zakręty i jak najszybsze ich przejechanie... tego w Miedzianej nie brak. Zresztą rozpędzić się też można tyle, że na takie pojeżdżawki jak SJS nikt nie będzie zamykać drogi krajowej...
Na tory w polsce można narzekać, albo nie... można narzekać bo jest ich mało i są stosunkowo kiepskie. Ale z drugiej strony - skoro przez lata nie było chętnych do jeżdżenia po nich to po co było je budować? Teraz są chętni i na pewno jak poczekają to tory powstaną, jeśli nie z państwowej kiesy to z prywatnej, bo po prostu będzie się to opłacać przy odpowiedniej ilości chętnych...
To wszystko.
Wroniasty zgadzam się w całości. Po miałyby być tory wyściowe skoro nie byłoby chętnych. Myślę, że z czasem powstaną bo w końcu mamy kapitalizm
robi się nie to co się opłaca... i najprawdopodobniej będą to inicjatywy publiczno-prywatne bo w dziedzinach sportów i rekreacji przynoszą one obopólne korzyści dla obu stron 


-
- Posty: 552
- Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
- Model: NA
- Wersja: 1.8 BRG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
irakleo pisze:Uwierzcie mi, jazda po torze który ledwo nadaje się do kartingu autem które posiada 340KM i które aż prosi się żeby mu docisnąć do podłogi jest naprawdę irytująca. Nawet nie wbiłem trzeciego biegu!!
Cóż, pewnie jeździłeś tylko po kartingu albo po małym fragmencie części leśnej. Prosta startowa w Kielcach jest niekrótsza niż w Poznaniu (ok. 600m), a naprawdę niemałe prędkości osiąga się na fragmencie krajówki - już na łuku przy przejściu z podjazdu do zjazdu można najeść się strachu, a przed ostrym hamowaniem do prawego "Kielce 7" na końcu zjazdu z góry w Subaru byłoby spokojnie ponad 200kmh. "Hirkowy" z górki w lesie za korkociągiem to też bardzo szybki, nieco ślepy zakręt z niewielkim marginesem na błąd...
Więc na sam tor nie narzekaj, bo to grzech. Inna sprawa to jego stan techniczny no dostępność ze względu na drogę krajową... Ale w końcu pojawia się realna szansa, że w ciągu kilku lat to się zmieni.
A jeszcze jedno, jak pisał Wroniasty - tory wyścigowe to nie pasy startowe. Proste muszą być, ale przede wszystkim po to, żeby połączyć zakręty i wymusić hamowania.
Misza pisze:A jeszcze jedno, jak pisał Wroniasty - tory wyścigowe to nie pasy startowe. Proste muszą być, ale przede wszystkim po to, żeby połączyć zakręty i wymusić hamowania.
"Bo sztuka rajdowania przecież nie polega na wciskaniu gazu ale na umiejętnym hamowaniu."

tel: 500294594 skype: lediable86