Strona 4 z 4

Re: Polska motoryzacja

: 25 wrz 2018, 12:07
autor: autopaga
Dramatyczny wygląd, tylne lampy z mietka, nic dziwnego że w materiale nie pokazali auta w całości
Obrazek

Ja nie wiem gdzie ten Pan dał wszystkie linie ze starej warszawy, np. tylne nadkole: w starej linia opada w nowej się podnosi. I oczywiście typowy zabieg u dzisiejszych projektantów nie ważne jak to wygląda byle coś nowego, np. dolne przetłoczenie na drzwiach. Można zrobić piękne auta z klasycznymi liniami bez udziwnień na siłe:
Obrazek

Re: Polska motoryzacja

: 11 paź 2018, 12:11
autor: PiotrekR

Re: Polska motoryzacja

: 11 paź 2018, 12:37
autor: Hookie
xD Teraz badają czy to nie przekręt. xD Wszystkie te polskie projekty motoryzacyjne to nic innego, tylko wyciąganie kasy od naiwnych i przepierdzielanie kasy z dotacji.

Bajdurzenie o zupełnie nierealnym z ekonomicznego punktu widzenia wskrzeszeniu polskiej motoryzacji i strzelanie pozwami w osoby z elementarną wiedzą, które to wytykały, to idealne podsumowanie wszystkich tych gównianych projektów.

Re: Polska motoryzacja

: 11 paź 2018, 13:37
autor: ace
Ja się tylko dziwię, że jest tak mało (czyt. wiem o jednym, ale też nie pamiętam szczegółów) zakładów, które robią rzeczy niszowe, ale porządne. Bo jechanie na samym marketingu jest żałosne, ale przez chwilę działa. Tylko przez chwilę, bo produkt musi się sam obronić.

Re: Polska motoryzacja

: 12 paź 2018, 12:36
autor: pavlacos
i takim projektem był leopard, niestety też został zgruzowany

Re: Polska motoryzacja

: 12 paź 2018, 14:19
autor: Chezus
pavlacos pisze:i takim projektem był leopard, niestety też został zgruzowany


Masz jakieś info co się z formą stało? Jakiś czas temu jak widziałem, to chyba ją Szwedzi kupili i co z tego wyszło potem, to nie wiem.

Re: Polska motoryzacja

: 01 sty 2019, 18:26
autor: m1k0
Już jest – Sokół 4×4 – pierwszy w pełni elektryczny pojazd z napędem 4×4!
W Zgorzeleckim Hubie Innowacji powstał pojazd, na bazie którego będziemy budować nasze auto na Dakar 2020. Autorem innowacyjnego projektu jest Albert Gryszczuk i jego spółka Innovation AG.

Sokół 4×4 obecnie wpasowany został w Land Rovera Defendera. Na rajdzie Dakar ma jednak znajdować się już „w ciele” Forda Raptora, w którym R-Six Team odnosił dużo sukcesów. Może poruszać się zarówno w głębokiej wodzie, jak i w znacznie zapylonym środowisku. Ma też dużą baterię (85 kWh) i spełnia typowe parametry pojazdów terenowych.
Moc silnika elektrycznego to prawie 300 KM – więcej, niż w seryjnym Defenderze, wliczając w to wersję V8. Zapewnia on moment obrotowy blisko 400 Nm!
Do startu w Dakarze będziemy potrzebowali jednostki trzykrotnie silniejszej. Prace już trwają!