Czy ktoś gdzieś kiedyś widział NA z lusterkami na błotnikach?
Nie mam pojecia czy zgra się to z autem wizualnie zwłaszcza z podnoszonymi światłami.
chodzi mi o coś takiego:
podobny w jakimś stopniu do NA przód ma Starion ale nie znalazłem real foto z takimi luterkami,
Pewnie zaraz znowu usłyszę że kombinuje
Poszukuje zdjęć NA z lusterkami na błotnikach.
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
ale kombinujesz...
- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
uffff szczęśliwy traf i znalazłem kilka... nazywa się to "fender mirrors"
i stary japoniec
http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/272-japonska-motoryzacja-to-01-fender.html
Myślę że do BRG podejdzie gładko
[ Dodano: 02-01-2014, 13:21 ]
Kolejna porcja fot:
I czarne poszerzenia wraz z fender mirrors mega
i stary japoniec
http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/272-japonska-motoryzacja-to-01-fender.html
Myślę że do BRG podejdzie gładko
[ Dodano: 02-01-2014, 13:21 ]
Kolejna porcja fot:
I czarne poszerzenia wraz z fender mirrors mega
- funky
- Donator
- Posty: 4077
- Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Warszawa
SPAM pisze:Myślę że do BRG podejdzie gładko
A ja myślę tak jak Mały Książe. Za bardzo kombinujesz. Ale Twoje auto, rób co chcesz W ramach podpowiedzi, w UK znajdziesz takie lusterka pod "bullet mirrors", ale nie widziałem jeszcze ani jednej pozytywnej opinii o nich (widoczność).
miatasm.com
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Tzn. ja osobiście uważam, że to wygląda fajnie na tych przeróbkach a'la Myszka Mickey retro stajl z białymi paskami na oponach i dużą ilością chromu, ale na normalnej NA takie lusterka to padaczka.. teraz dzięki Tobie dopiero widzę, że Starion wychodził z takimi, masakra...
- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
Obecnie w moich bardzo mało widzę. Mam lusterka elektryczne a nie mam sterowania wewnątrz, a żeby było naprawdę zabawnie. To mam je chyba od anglika bo o ile lewe spoko w maksymalnym wychyleniu szkła coś widzę, to prawego nie da się ustawić by widzieć bez wychylania się do niego
Gorzej nie będzie
[ Dodano: 02-01-2014, 13:47 ]
Mały Książe
Moim zdaniem właśnie BRG idzie delikatnie w tamtym kierunku takiego minimalnego klasyka, a przynajmniej taki styl do niego pasuje. trochę chromu i będzie dobrze.
oczywiście postaram się nie przedobrzyć jak kolega z foto:
Gorzej nie będzie
[ Dodano: 02-01-2014, 13:47 ]
Mały Książe
Moim zdaniem właśnie BRG idzie delikatnie w tamtym kierunku takiego minimalnego klasyka, a przynajmniej taki styl do niego pasuje. trochę chromu i będzie dobrze.
oczywiście postaram się nie przedobrzyć jak kolega z foto:
SPAM pisze:Obecnie w moich bardzo mało widzę. Mam lusterka elektryczne a nie mam sterowania wewnątrz, a żeby było naprawdę zabawnie. To mam je chyba od anglika bo o ile lewe spoko w maksymalnym wychyleniu szkła coś widzę, to prawego nie da się ustawić by widzieć bez wychylania się do niego
funky pisze:A ja myślę tak jak Mały Książe. Za bardzo kombinujesz. Ale Twoje auto, rób co chcesz
To nie lepiej wywalić ten mechanizm co masz teraz wewnątrz lusterek, zamontować przegub kulowy, zamontować na to stare lustra i masz regulacji ile sobie tylko dusza zapragnie? Bez problemu że to są angiliki? I wtedy możesz spokojnie założyć maty grzejne. Bo nawet jak sobie założysz fender mirrors, to co z otworami po starych? Szpachla i lakier? To w tej cenie możesz mieć plug'n'play oemowe. Albo nawet shrek style z RX7. Czy F1 style jak miał TMX89 na przykład.
Kurak z elektrycznych anglików nic nie urodzisz, wałkowaliśmy temat z Autopagą, bo chciał takie do siebie. Inaczej jest rozwiązane mocowanie trochę i nie da rady. Pozostaje wymiana na serię manual, pasują otwory p&p.
Czego byś nie upchnął do tego auta..bez koła nie będzie efektu...i wg mnie z tymi lustrami znienawidzisz parkowanie..
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
ree pisze:Kurak z elektrycznych anglików nic nie urodzisz, wałkowaliśmy temat z Autopagą, bo chciał takie do siebie. Inaczej jest rozwiązane mocowanie trochę i nie da rady. Pozostaje wymiana na serię manual, pasują otwory p&p.
Chodzi mi o przerobienie elektryka na manual.
Niema opcji Kurak, chodzi o kont lusterka od anglika do fury. Ono nie jest na kulce jak manual, jest na ośce. Tak jak w większości aut, że możesz tylko składać i rozkładać a zatrzaskuje się tylko w jednej pozycji. Problemem jest inny kont puszki do mocowania (odlew inny) w EU i ang.
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
offthe pisze:Czego byś nie upchnął do tego auta..bez koła nie będzie efektu...i wg mnie z tymi lustrami znienawidzisz parkowanie..
no mając zaspawany tylny most na beton 100% myślę, że lusterka będą jednak tym najmniejszym problemem przy parkowaniu...
ree pisze:Niema opcji Kurak, chodzi o kont lusterka od anglika do fury. Ono nie jest na kulce jak manual, jest na ośce. Tak jak w większości aut, że możesz tylko składać i rozkładać a zatrzaskuje się tylko w jednej pozycji. Problemem jest inny kont puszki do mocowania (odlew inny) w EU i ang.
Wiem doskonale o tym chodzi o to żeby zostawić oryginalną obudowę, kompletnie wywalić bebechy i do tej obudowy zamocować przegub na kulce a do niego orignalne zwierciadło. I wtedy można mieć dowolnie ustawione zwierciałdo wewnątrz lusterka i niezależnie od obudowy (zakładam tak) ustawić sobie dobry kąt.