Ciekawe kiedy Michał weźmie się za Skyactive-X?
przy użyciu Tapatalka
Analiza silników SKYACTIV. Wolnossak ze sprężarką, który spala prawie samo powietrze? Jak to działa?
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ambicji trochę miejcie

przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 mar 2019, 20:06
- Model: NB
- Wersja: Anniversary+RX-8
- Lokalizacja: Slask
Pozwolę sobie wrócić do pierwotnego wątku.
Bo co do merytoryczności Powagowanych mam trochę uwag. Wg mnie za dużo tam szumu, hype'u i marketingu, a mało konkretów.
Jest na YT kanał Engineering Explained, który dość dokładnie to opisał. Jakoś tak nerd przed tablicą ma u mnie większe zaufanie.

Jest na YT kanał Engineering Explained, który dość dokładnie to opisał. Jakoś tak nerd przed tablicą ma u mnie większe zaufanie.
