Ciekawe kiedy Michał weźmie się za Skyactive-X?
przy użyciu Tapatalka
Analiza silników SKYACTIV. Wolnossak ze sprężarką, który spala prawie samo powietrze? Jak to działa?
Moderator: Moderatorzy
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex

były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Ambicji trochę miejcie

przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex

były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 mar 2019, 20:06
- Model: NB
- Wersja: Anniversary+RX-8
- Lokalizacja: Slask
Pozwolę sobie wrócić do pierwotnego wątku.
Bo co do merytoryczności Powagowanych mam trochę uwag. Wg mnie za dużo tam szumu, hype'u i marketingu, a mało konkretów.
Jest na YT kanał Engineering Explained, który dość dokładnie to opisał. Jakoś tak nerd przed tablicą ma u mnie większe zaufanie.

Jest na YT kanał Engineering Explained, który dość dokładnie to opisał. Jakoś tak nerd przed tablicą ma u mnie większe zaufanie.
