Gleba + szeroki rant

Forum przeznaczone do umieszczania multimediów.

Moderator: Moderatorzy

Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

04 gru 2009, 9:44

Wroniasty pisze:też się tym jaraliście, bo było na czasie?
Nie :razz:
Nie obchodzi mnie co jest na czasie, a tylko co mi się podoba. Jeżeli przy okazji jest aktualnie modne to miło, bo więcej ładnych aut można obejrzeć.

Rzeczy które wymieniłeś zawsze są na czasie w niektórych kręgach razem z diodami na spryskiwaczach :wink:
.
Ferguson
Posty: 77
Rejestracja: 26 wrz 2009, 12:28
Lokalizacja: Rydułtowy

04 gru 2009, 18:32

jak dla mnie bomba :mrgreen: Madzia wyglada pięknie, gleba perfekcyjna :razz: i stalówki nie z tej ziemi :mrgreen:
Te auto ma wyglądać, a nie jeździź w terenie :razz:

Swoją drogą marudzicie, że nie da się takim autem jeździć....bo i pewnie nie da, a już na pewno nie na tak niskim zawiasie. Tuning ma to do siebie, że nie musi współgrać z komfortem czy czyś pochodnym, więc ocena tego pod tym względem to tak jak mierzyć ciężarówce przyśpieszenie 0-100km/h...



ps. ma ktoś może większej rozdzielczości zdjęcia tej Miaty? :mrgreen: z chęcią widział bym ją na moim pulpicie :mrgreen:
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

04 gru 2009, 20:10

Ferguson pisze:

ps. ma ktoś może większej rozdzielczości zdjęcia tej Miaty? :mrgreen: z chęcią widział bym ją na moim pulpicie :mrgreen:


mówisz - masz

http://speedhunters.com/media/
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5470
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

06 gru 2009, 13:19

A teraz aby sie juz wogule pograzyc w oczach szacownego Wroniastego, kolejne równie bezgustownie obniżone mazdy na bezgustwonych felgach którymi sie jaram (niestety bez naklejek F&F ale od czego jest fotoszop ) :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak patrze na te niepraktyczne mazdy to az mi wstyd sie przyznawac, ze mi sie podobaja :oops: okropnei bym cierpial posiadajac takie weekendowe auto :(
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Fiveopac, łącznie zmieniany 1 raz.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
rafal
Posty: 945
Rejestracja: 26 maja 2008, 18:41
Lokalizacja: Warszawa Urs/Wil

06 gru 2009, 13:22

niw bede sie wdawal w dyskusje ale te miaty sa piekne, nie przesadzone jak pierwsza.
byla mx-5 turbo
jest foka rs
miata jeszcze bedzie:)
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5470
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

06 gru 2009, 13:41

rafal pisze:niw bede sie wdawal w dyskusje ale te miaty sa piekne, nie przesadzone jak pierwsza.

Felgi za 1600 $ zawsze wyjaśniają sytuacje :oops:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

06 gru 2009, 13:45

Fiveopac pisze:
rafal pisze:niw bede sie wdawal w dyskusje ale te miaty sa piekne, nie przesadzone jak pierwsza.

Felgi za 1600 $ zawsze wyjaśniają sytuacje :oops:


true...true...true...
ładne koło to połowa uroku każdego auta....a nic nie pasuje do Miaty tak jak JDM-owe kółko :mrgreen:
DieSpinnePL
Posty: 1982
Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
Model: NA
Lokalizacja: Skawina/Kraków

06 gru 2009, 14:39

Cudne! Pierwsza fajna, ale trochę za mocno przerobiona. Te są genialne.
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

06 gru 2009, 19:59

Od kilku miesięcy moją ulubioną stroną (oprócz naszego forum) jest forum jdmstyle i temat [URL=http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?t=3016]The MX-5 Picture Thread[/URL] chyba już był na forum gdzieś wklejony ten link, ale jak kilka osób też się jaram :mrgreen: szczególnie felgami Work i innymi.

Coś dla Irakleo - red miata
Obrazek

Coś dla Five'a - blue miata
Obrazek

Chłopaki wielki szacun za Wasze projekty tuningu miatek, które stały się motorem działań dla wielu innych i myślę, że to jest świetne. O gustach się nie rozmawia ale mi się podoba :mrgreen:

I coś dla mnie BRG - może kiedyś ...
Obrazek
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
ravestation
Posty: 1563
Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
Model: Inny
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

06 gru 2009, 21:47

Work Equip 03 dają radę oj dają radę... jak ja się jaram tymi felgami...
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Awatar użytkownika
Akar.Zaephyr
Posty: 311
Rejestracja: 09 kwie 2008, 2:15
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

08 gru 2009, 19:57

irakleo pisze:Jak dla mnie to biedne są te zupełnie fabryczne, niezmieniane Miaty(...)


Uła, czuję że to pod moim adresem. No cóż, zobaczymy jak podejdziesz do tematu za piętnaście lat bo ja mam w planach żółte tablice dla swojej Miaty utrzymanej w pełnym oryginale. Inaczej żółtych nie dostaniesz i chyba zgodzisz się że za 10 lat, kiedy mojej małej stuknie 25 zim, będzie należał się temu autu tytuł "klasyka"? (pytam w sensie modelu i jego historii, nie konkretnie mojego egzemplarza) Zobaczymy co wtedy będzie bardziej ruszało za serce - pamięć świetnej motoryzacji lat dziewięćdziesiątych, wydanie "original" czy wszystko co musi mieć spojler, rant, glebę (niepotrzebne skreślić lub dodać inne) byleby było inne niż oryginał.

Co do samego tematu zaś - jak dla mnie to demo car pokazujący ekstremalną stronę w którą można Miatę pociągnąć. Mnie osobiście się nie podoba jak wygląda z tyłu, z profilu zaś - miodzio. Jak przyklejona do asfaltu.

PS: Wysokość wysokością zawieszenia ale pamiętam jeszcze jak wybraliśmy się na przejażdżkę z Treworem i jechałem za jego czarną Miatą już mocno zglebioną, choć w porównaniu z tymi ciągle wyższą. Na wszelki wybój na drodze reagowała podskokami bo zawieszenie było za twarde żeby cokolwiek wytłumić i wyglądało to... dziwnie, by nie rzec śmiesznie. Na pewno wrażenia z wewnątrz są świetne ale nie wygląda to już zachwycająco, co dopiero przy takiej ekstremalnej glebie. Co jak co ale to auto chyba ma jeździć, a nie stać pod domem i tylko wtedy ładnie wyglądać?
"Klucznik" Akar
Ex-owner of 409.945th Miata
Current ND2 dreamer.
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

08 gru 2009, 21:16

Akar.Zaephyr - gdyby moja Miata była w takim kolorze jak Twoja to na 100% zrobiłbym ją na typowego roadstera/klasyka - koło z chromowanej szprychy, kierownica i lewarek zmiany biegów/hamulec ręczny Nardi Torino wersja kredens, radio Becker Mexico Retro itd. Na XX-leciu widziałem identyczną zieloną jak Twoja z bagażnikiem na tylnej klapie do którego przypięta była paskami stara walizka - CZAD! Miałem już kilka 30-letnich aut na które PZU przyznawało mi z automatu 50% ulgi na OC bo łapały się na "weterana szos" i ten etap mam już za sobą, a może znowu przed sobą w zalezności od tego jak długo pojeżdżę moją NA. Kupując Miatę z góry miałem zaplanowany inny kierunek niż klasyk, aczkolwiek w stanie kolekcjonerskim. Nie cierpię zmęczonych aut i zardzewiałych podwozi, zawieszeń itd. dlatego zacząłem od żmudnej i gruntownej renowacji a teraz pozostały mi już same przyjemności. Model NA jest idealnym materiałem na klasyka jak i tuningowego potwora.
Awatar użytkownika
tmx89
Posty: 3044
Rejestracja: 27 cze 2009, 20:49
Model: NA
Lokalizacja: Katowice

08 gru 2009, 21:53

a ja powiem krotko :) ja pojde w glebe i rant :D
Obrazek
Obrazek
Nowy
Posty: 298
Rejestracja: 09 paź 2008, 19:01
Lokalizacja: Basel (CH)

08 gru 2009, 23:51

tmx89 pisze:a ja powiem krotko :) ja pojde w glebe i rant :D

Dobrze, że dodałeś "i rant" bo już myślałem, że o czym innym piszesz... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnie fotek u góry - ta czerwona i niebieska z postu noveek'a wyglądają nieziemsko. Chociaż osobiście podniósłbym je delikatnie do góry i założył nieco węższe felgi (przy czym wzór ten sam). Zakładając oczywiście, że takie istnieją. :mrgreen:
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

09 gru 2009, 10:12

Akar.Zaephyr pisze:No cóż, zobaczymy jak podejdziesz do tematu za piętnaście lat bo ja mam w planach żółte tablice dla swojej Miaty utrzymanej w pełnym oryginale. Inaczej żółtych nie dostaniesz


W Polsce to wcale nie jest takie oczywiste. Siedzę od dość dawna w temacie klasycznych aut/zabytków zwał jak zwał. I widziałem już nie jedno skundlone, albo zagazowane auto na żółtych blachach - w głowie się nie mieści...

BTW - żółte tablice - szczytny cel. Bardzo miło byłoby za kilka lat zobaczyć na ulicy Miatę NA w stanie mint condition, tak jak wyjechała z fabryki na żółtych blachach
Awatar użytkownika
Akar.Zaephyr
Posty: 311
Rejestracja: 09 kwie 2008, 2:15
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

09 gru 2009, 18:02

irakleo pisze:Akar.Zaephyr - gdyby moja Miata była w takim kolorze jak Twoja to na 100% zrobiłbym ją na typowego roadstera/klasyka - koło z chromowanej szprychy, kierownica i lewarek zmiany biegów/hamulec ręczny Nardi Torino wersja kredens, radio Becker Mexico Retro itd. (...)


Ciekawy pomysł, w sumie nie myślałem o felgach szprychowych :) Muszę obadać temat ;)

irakleo pisze:(...) Kupując Miatę z góry miałem zaplanowany inny kierunek niż klasyk, aczkolwiek w stanie kolekcjonerskim. Nie cierpię zmęczonych aut i zardzewiałych podwozi, zawieszeń itd. dlatego zacząłem od żmudnej i gruntownej renowacji a teraz pozostały mi już same przyjemności. Model NA jest idealnym materiałem na klasyka jak i tuningowego potwora.


Rozumiem to i szanuję - nie twierdzę że mój punkt widzenia jest jedynym słusznym. Jest ale tylko dla mnie ;) Chciałem jedynie zaprotestować przeciwko określeniu "biedna Miata" w odniesieniu do niedłubanej - po prostu takim ludziom jak ja poszło się w innym kierunku :)

Co do Ciebie zaś - może wiele nie pisałem w twoim temacie ale "przeleciałem" go z góry na dół i darzę Cię wielkim szacunkiem za wkład pracy jaki włożyłeś w swoje auto. Nie będzie tanim komplementem jeśli powiem że jesteś dla mnie wyznacznikiem tego co chcę zrobic ze swoim autkiem w najbliższej przyszłości :)

Pozdrawiam!

Wroniasty pisze:
Akar.Zaephyr pisze:No cóż, zobaczymy jak podejdziesz do tematu za piętnaście lat bo ja mam w planach żółte tablice dla swojej Miaty utrzymanej w pełnym oryginale. Inaczej żółtych nie dostaniesz


W Polsce to wcale nie jest takie oczywiste. Siedzę od dość dawna w temacie klasycznych aut/zabytków zwał jak zwał. I widziałem już nie jedno skundlone, albo zagazowane auto na żółtych blachach - w głowie się nie mieści...

BTW - żółte tablice - szczytny cel. Bardzo miło byłoby za kilka lat zobaczyć na ulicy Miatę NA w stanie mint condition, tak jak wyjechała z fabryki na żółtych blachach


Myślę że wynika to z konstrukcji przepisów - auto które pojechało na badania przed dostaniem żółtych blach musi być w stanie oryginalnym, na oryginalnych częściach (pomińmy proszę dyskusję jak to niby sprawdzić), gdy zaś otrzyma zabytkowe tablice nie ma już obowiązku okresowych przeglądów technicznych. Moim zdaniem tu jest pies pogrzebany - może ktoś potem dorzucić gaz i... no, może nie będę komentował.

Mam nadzieję że będzie miło - chciałbym żeby to auto przetrwało dla potomnych.
"Tato, co to było za auto?" "To Miata, synku, takie produkowali ćwierć wieku temu" :)
"Klucznik" Akar
Ex-owner of 409.945th Miata
Current ND2 dreamer.
Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

10 gru 2009, 11:25

Akar.Zaephyr pisze:"Tato, co to było za auto?" "To Miata, synku, takie produkowali ćwierć wieku temu"


Potem będzie tak jak z moim Fordem Capri swego czasu:

- "Tato jaki to samochód?"
- "Jakiś Chevrolet"

:lol:
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

10 gru 2009, 11:39

A co sądzicie o tym?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-MX-5-Miata-1990-MAZDA-MIATA-WITH-ONLY-25K-MILES-ON-IT-NO-RESERVE_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3efaef8f9eQQitemZ270497976222QQptZUSQ5fCarsQ5fTrucks
Ściągnąłbym taką bestię i postawił w garażu i wyjeżdżał tylko raz w weekend na 2 godziny...
Żółta blacha szybciej niż w innych by się mogła pojawić :mrgreen:
Może za jakiś czas jak fundusze pozwolą wykończyć moją na małego przecinaka...

Zajrzałem w ten temat po kilku dniach i cieszę się że poszedł w końcu w dobrym kierunku. Dobre z was dzieci i tym razem dostaniecie ciasteczko;p
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

10 gru 2009, 12:37

majk pisze:A co sądzicie o tym?


Ja sądzę, że miałbyś jedną z najfajniejszych MX-5 w PL. Taka maksymalna klasyka - czerwona NA 1.6 z początku produkcji w stanie salonowym - bajka. Wtedy już tylko oryginalne części, oryginalny płyn do spryskiwaczy :wink: i czekać aż stanie się zabytkiem. Bardzo chętnie bym sobie taką postawił w garażu, ale fundusze nie pozwalają - jeśli stać Cię na to to ja bym się nawet nie zastanawiał.
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

10 gru 2009, 12:49

Wroniasty pisze:
majk pisze:A co sądzicie o tym?


Ja sądzę, że miałbyś jedną z najfajniejszych MX-5 w PL. Taka maksymalna klasyka - czerwona NA 1.6 z początku produkcji w stanie salonowym - bajka. Wtedy już tylko oryginalne części, oryginalny płyn do spryskiwaczy :wink: i czekać aż stanie się zabytkiem. Bardzo chętnie bym sobie taką postawił w garażu, ale fundusze nie pozwalają - jeśli stać Cię na to to ja bym się nawet nie zastanawiał.


majk pisze:Może za jakiś czas jak fundusze pozwolą wykończyć moją na małego przecinaka...

Niestety first things first...Liczyłem to sprowadzenie czegoś takiego zamknęłoby się pewnie w 30 kilku tysiącach złotych...akurat teraz ogarniam temat sprowadzenia dla siebie puszki to będę niedługo wiedział jak to kosztowo wygląda.
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

10 gru 2009, 13:31

majk pisze:A co sądzicie o tym?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-MX-5-Miata-1990-MAZDA-MIATA-WITH-ONLY-25K-MILES-ON-IT-NO-RESERVE_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3efaef8f9eQQitemZ270497976222QQptZUSQ5fCarsQ5fTrucks

Jak to mówią "Igła".....w sumie prawie jak moja hehe :lol:
ODPOWIEDZ