"full suspension travel" to chyba takie z przymrużeniem oka, że jest pewnie skoku 8-10mm a nie totalny beton
Były
Nardo Grey NA 98’
Brilliant Black NA 96’
British Racing Green NA 96’
Montego Blue NA 97’
Mariner Blue NA 90’
Classic Red NA USA AT 92’
Classic Red NA USA AT 91’ Jest
True Red NC Sport 2,5 06’
Moim zdaniem cały, świetny efekt psują te sleep eyes
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Nie zaglądałem tu dawno, więc przegapiłem, ale świetnie wygląda z takim lipem! Marząc o powrocie do NC myślałem żeby celować w lifty ze względu na ładniejszy przód, ale ta się broni bardzo!
Cześć, mam prośbę do wszystkich tu zgromadzonych, około rok temu po sieci krążyło zdjęcie ze zmiany silnika w mx'ie które miało podobną scenerię do tego zdjęcia Pana Religi. Jeżeli ktoś posiada to zdjęcie to prosiłbym o wklejenie tutaj.