drift taki tyci tyciuni :)
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
raczej znane:)
pozatym fajna NA z silnikiem wankla turbo
hmm klatka taka sama jak moja:P
pozatym fajna NA z silnikiem wankla turbo

hmm klatka taka sama jak moja:P
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
http://pl.youtube.com/watch?v=e9jyUvD-M6E&feature=related
Też miatki i też drift. Jak dla mnie pięknie zmontowany filmik.. jak i piękne miaty które ładnie jeżdżą w bok
A nie raz słyszałem że miata się nie nadaje do driftu 
Też miatki i też drift. Jak dla mnie pięknie zmontowany filmik.. jak i piękne miaty które ładnie jeżdżą w bok


tel: 500294594 skype: lediable86
leDiable pisze:A nie raz słyszałem że miata się nie nadaje do driftu
Bardzo często można to przeczytać... Założenie to krąży głównie dlatego, że MY nie mamy dachów...
Sam układ jezdny jest wręcz idealny, rozkład masy, silnik 1.8 z LSD i specjalne cholernie twarde opony z 3atm i już da się co nieco zrobić... Z lekkim turbo tym bardziej

110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
Miatka trochę za krótka do driftu. Idealne są Nissany 200SX i pochodne tego modelu....no i oczywiście AE86. Niewątpliwie da się podriftować Miatką, ale nie z fabryczna mocą , jest troszkę za mała żeby na suchym asfalcie, szerokich oponach stracić przyczepność wchodząc w zakręt. Nawet 200-konne Nissany trzeba podrasować żeby idealne do tego się nadawały. Te którymi jeżdżą zawodowi drifterzy najczęściej mają grubo ponad 300KM.
Miata ma tyle długości co AE86 i bardzo podobny rozstaw osi. Po prostu jest odrobinę zbyt nerwowa, są auta które prowadzą się bardziej płynnie i chętniej wpadają w poślizg. Co nie zmienia faktu, że Miata do driftu jak najbardziej - tylko jeśli już to chyba weselej niż z turbo byłoby z kompresorem, wtedy moment mamy od samego dołu.
Wg mnie seryjna miata duzo lepiej nadaje sie do driftu niz seryjna "kultowa" AE86 której ceny są dla mnie chore.
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
duzo zlezy od nawierzchni... i bardzo duzo od techniki i umiejetnosci, zapewne jak kazdy wie jest kilka sposobow na wprowadzenie auto w drift
moja seryjna madzia wg mnie tez ladnie (na 115km jesli jeszcze je ma) lata na suchym jak sie zepnie
ale ogromne znaczenie ma zawieszenie i szpera...

moja seryjna madzia wg mnie tez ladnie (na 115km jesli jeszcze je ma) lata na suchym jak sie zepnie

ale ogromne znaczenie ma zawieszenie i szpera...
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin