[S] Abarth 500 2010 - fest zadbany
: 02 kwie 2025, 7:35
Siema,
A wrzucę też tu, bo czemu nie.
W końcu masa tu zajawkowiczów, którzy mogą docenić fajny egzemplarz. Ania pokochała moją Fiestę ST, więc jej wychuchany Abarth 500 poleciał na sprzedaż.
Nie jest to najtańszy Abarth, nie ma też najmniejszego przebiegu, ale naprawdę dobry egzemplarz. Myślę, że osoby, które kiedykolwiek kupiły tu ode mnie auto wiedzą, jak dbam o auta. XD
Cena: 39999 złotych, ale dla klubowiczów coś tam się urwie jeszcze.
Doinwestowany, serwisowany w ASO. Wymienione sporo rzeczy na nowe OEM: linki wybieraka skrzyni biegów, rozrząd, nowy akumulator, nowe zaciski tył, nowe amortyzatory przód (Koni FSD) oraz tył (KYB), nowe poduszki silnika, hamulce i klocki tył/przód, przewody hamulcowe w oplocie, filtr powietrza Pipercross, nowe dywaniki OEM, gumowe też w zestawie i inne - na wszystko faktury. Elektryka w klapie bagażnika naprawiona, podobnie jak antena. Oczywiście wszystkie płyny świeże. Wydech Remus, świetne brzmienie, ale w dopuszczalnej prawem normie hałasu. Niedawno wyprostowane dwie felgi. Generalnie nie było oszczędzane.
Wnętrze w stanie bardzo dobrym, bez śladów zużycia, na aucie ceramika. Serio, auto wygląda jak z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy max. Nowe opony wielosezonowe Cinturato All Season SF 3 z 2024 roku.
Na wyposażeniu m.in. oryginalne ksenony, klimatyzacja automatyczna, tryb sport, TTC (szpera elektroniczna), fotochromatyczne lusterko wewnętrzne, przyciemnione tylne szyby.
Pochodzenie Szwajcaria, w kraju od 2016 r., do 2022 r. w rękach znanego w środowisku miłośników Abarthów Arkadiusza, później 5 miesięcy kolejny właściciel i od 10 grudnia 2022 roku moja narzeczona. Auto bezwypadkowe i najprawdopodobniej także bezkolizyjne. Przeze nas cały czas garażowane. Na ten moment nic w aucie nie wymaga uwagi.
A wrzucę też tu, bo czemu nie.


Cena: 39999 złotych, ale dla klubowiczów coś tam się urwie jeszcze.

Doinwestowany, serwisowany w ASO. Wymienione sporo rzeczy na nowe OEM: linki wybieraka skrzyni biegów, rozrząd, nowy akumulator, nowe zaciski tył, nowe amortyzatory przód (Koni FSD) oraz tył (KYB), nowe poduszki silnika, hamulce i klocki tył/przód, przewody hamulcowe w oplocie, filtr powietrza Pipercross, nowe dywaniki OEM, gumowe też w zestawie i inne - na wszystko faktury. Elektryka w klapie bagażnika naprawiona, podobnie jak antena. Oczywiście wszystkie płyny świeże. Wydech Remus, świetne brzmienie, ale w dopuszczalnej prawem normie hałasu. Niedawno wyprostowane dwie felgi. Generalnie nie było oszczędzane.
Wnętrze w stanie bardzo dobrym, bez śladów zużycia, na aucie ceramika. Serio, auto wygląda jak z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy max. Nowe opony wielosezonowe Cinturato All Season SF 3 z 2024 roku.
Na wyposażeniu m.in. oryginalne ksenony, klimatyzacja automatyczna, tryb sport, TTC (szpera elektroniczna), fotochromatyczne lusterko wewnętrzne, przyciemnione tylne szyby.
Pochodzenie Szwajcaria, w kraju od 2016 r., do 2022 r. w rękach znanego w środowisku miłośników Abarthów Arkadiusza, później 5 miesięcy kolejny właściciel i od 10 grudnia 2022 roku moja narzeczona. Auto bezwypadkowe i najprawdopodobniej także bezkolizyjne. Przeze nas cały czas garażowane. Na ten moment nic w aucie nie wymaga uwagi.