Na oficjalnym kanale BBR -> https://www.youtube.com/watch?v=aV_-f1M5jF0
Sorry myślałem, że robisz to zawodowo, a nie hobbystycznie.
MAZDA MX5 ND1 - UPGRADE MOCY DO 200 HP
Moderator: Moderatorzy
Na oficjalnym kanale BBR -> https://www.youtube.com/watch?v=aV_-f1M5jF0
Dlatego właściwie mamy ochotę wycisnąć 220 km z ND1Dżunior pisze: ↑06 lut 2021, 16:33Sorry za zadanie pytania bez głębszego riserczu. W międzyczasie przekopałem się przez disi-tune.pl i temat się trochę rozjaśnił.
Subiektywnie mam wrażenie, że Mazda odrobiła pracę domową i większość rezerw drzemiących w tym silniku wyciągnęła przy okazji wprowadzania ND2 - nie licząc oczywiście beznadziejnego eko-kolektora wydechowego
Większe przyrosty w tym silniku to chyba kategorycznie SC. Chyba, że w międzyczasie dokonacie jakiegoś odkrycia...
miałem dokładnie takie same odczucia po pierwszych doświadczeniach z ND2Dżunior pisze: ↑06 lut 2021, 16:33Sorry za zadanie pytania bez głębszego riserczu. W międzyczasie przekopałem się przez disi-tune.pl i temat się trochę rozjaśnił.
Subiektywnie mam wrażenie, że Mazda odrobiła pracę domową i większość rezerw drzemiących w tym silniku wyciągnęła przy okazji wprowadzania ND2 - nie licząc oczywiście beznadziejnego eko-kolektora wydechowego
Ja bardziej cykałbym się tych 8,2kRPM w ND...
Chcesz powiedzieć, że ta ND na blachach KR z marca 2020 (kolektor + wałki + remap) nie miała upgrade-u sprężyn? Czy to jeszcze nie TE wałki, tylko jakieś inne?
Moja N/A ND1 śmiga - przy okazji generując moc do samego odcięcia 7500k rpm - na stockowej sprężynie. Zabawa dopiero się zacznie jak sprawimy jej sprężynowy upgrade
Na pewno moc jest ze mną:) troche pracy zaowocowało sukcesem, dzięki!