[S] Roll bar i inne produkty MX5
Moderator: Moderatorzy
Też bym był chętny na Singla, jeśli pasy seryjne podejdą Swoją drogą myślę Panowie, że musimy określić się co do V, X, czy jednej przekątnej na wstępie. Widzę chyba, że większość jest za V
Single hoop:
1. kap
2. PiotrekR
3. Leszczu
4. Rockatansky - clearview
5. Mac
6. Alan
7. rsmx5
8. dmk
9. Meanmachine
10. Snabb
11. thomac
Double hoop:
1. MichaU
Single hoop:
1. kap
2. PiotrekR
3. Leszczu
4. Rockatansky - clearview
5. Mac
6. Alan
7. rsmx5
8. dmk
9. Meanmachine
10. Snabb
11. thomac
Double hoop:
1. MichaU
Moja Miata '96 czek dys ałt: British Racing Gentleman
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Nieee no widze ze musze zabrać głos bo tu jakies dziwne rzeczy sie dzieja
Pasy OK, niech bedzie mozliwosc uzywania seryjnych.
Co do HT:
Jak dla mnie musi wchodzic Hardtop koniecznie !!! Nawet jesli ktos nie ma i nie uzywa, to moze ktos kto kupi twoje autko kiedys bedzie chcial uzywac? Nie wiem jak to konkretnie technicznie wygląda, ale chyba 1,5 - 2cm mniej z kazdej storny nikogo nie zbawi? Blagam... dla mnie to tak samo bezcelowe jak ograniczanie się do samych szelek. Dojdzmy do takiego rozwiazania zeby rollbar byl maksymalnie uniwersalny i kazdy mogl sobie uzywac czego chce w aucie a nie ze sie bedziemy szczypac o 2cm skoro to i tak nie ma wiekszego znaczenia
Jeszcze pytanko odnosnie punktów montażowych: Jest to sprawdzone rozwiazanie? Nie wiem jak to jest teraz, ale obstawalbym za sprawdzonymi rozwiazaniami.
Jesli te wszystkie watpliwosci zostana rozwiane i zobacze foty gotowego produktu, to jestem gotow przelewac sianko!!!
Pasy OK, niech bedzie mozliwosc uzywania seryjnych.
Co do HT:
Jak dla mnie musi wchodzic Hardtop koniecznie !!! Nawet jesli ktos nie ma i nie uzywa, to moze ktos kto kupi twoje autko kiedys bedzie chcial uzywac? Nie wiem jak to konkretnie technicznie wygląda, ale chyba 1,5 - 2cm mniej z kazdej storny nikogo nie zbawi? Blagam... dla mnie to tak samo bezcelowe jak ograniczanie się do samych szelek. Dojdzmy do takiego rozwiazania zeby rollbar byl maksymalnie uniwersalny i kazdy mogl sobie uzywac czego chce w aucie a nie ze sie bedziemy szczypac o 2cm skoro to i tak nie ma wiekszego znaczenia
Jeszcze pytanko odnosnie punktów montażowych: Jest to sprawdzone rozwiazanie? Nie wiem jak to jest teraz, ale obstawalbym za sprawdzonymi rozwiazaniami.
Jesli te wszystkie watpliwosci zostana rozwiane i zobacze foty gotowego produktu, to jestem gotow przelewac sianko!!!
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015, 19:24 przez Meanmachine, łącznie zmieniany 3 razy.
Single hoop:
1. kap
2. PiotrekR
3. Leszczu
4. Rockatansky - clearview
5. Mac
6. Alan
7. rsmx5
8. dmk
9. Meanmachine
10. Snabb
11. thomac
12. Tony
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
Double hoop:
1. MichaU
1. kap
2. PiotrekR
3. Leszczu
4. Rockatansky - clearview
5. Mac
6. Alan
7. rsmx5
8. dmk
9. Meanmachine
10. Snabb
11. thomac
12. Tony
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
Double hoop:
1. MichaU
- rsmx5
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
- Model: NC FL
- Wersja: 20th Anniversary
- Lokalizacja: Bochnia
Meanmachine pisze:Nieee no widze ze musze zabrać głos bo tu jakies dziwne rzeczy sie dzieja
Pasy OK, niech bedzie mozliwosc uzywania seryjnych.
Co do HT:
Jak dla mnie musi wchodzic Hardtop koniecznie !!! Nawet jesli ktos nie ma i nie uzywa, to moze ktos kto kupi twoje autko kiedys bedzie chcial uzywac? Nie wiem jak to konkretnie technicznie wygląda, ale chyba 1,5 - 2cm mniej z kazdej storny nikogo nie zbawi? Blagam... dla mnie to tak samo bezcelowe jak ograniczanie się do samych szelek. Dojdzmy do takiego rozwiazania zeby rollbar byl maksymalnie uniwersalny i kazdy mogl sobie uzywac czego chce w aucie a nie ze sie bedziemy szczypac o 2cm skoro to i tak nie ma wiekszego znaczenia
Jeszcze pytanko odnosnie punktów montażowych: Jest to sprawdzone rozwiazanie? Nie wiem jak to jest teraz, ale obstawalbym za sprawdzonymi rozwiazaniami.
Jesli te wszystkie watpliwosci zostana rozwiane i zobacze foty gotowego produktu, to jestem gotow przelewac sianko!!!
Przyhamuj troszkę
To nie jest głosowanie tylko każdy wrzuca swoje preferencje. To co dla Ciebie może być nie istotne dla innego będzie decydować o zakupie. Tak to już jest że preferencje są bardzo indywidualne i nie Tobie je oceniać. Zgodzi się z tym, prawda?
A na końcu i tak zdecyduje Cybul, na podstawie naszych wpisów, opłacalności produkcji i możliwości technicznych (bo może zwężenie rolla o 2cm nie wchodzi w grę że względu na zaplanowane miejsca mocowania, hę?)
R.
- rsmx5
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
- Model: NC FL
- Wersja: 20th Anniversary
- Lokalizacja: Bochnia
kap pisze:Dlatego ma byc nisko i szeroko!
No to uporządkujmy, jeżeli coś pomieszałem lub pominąłem to proszę poprawić lub uzupełnić.
1. kap - ma byc nisko i szeroko!
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac
12. Tony
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
1. kap - ma byc nisko i szeroko!
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
Zapomnieliście w liście uwzględnić kolegę MichaU'a.
LISTA
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko!
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
Double hoop:
1. MichaU
LISTA
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko!
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
Double hoop:
1. MichaU
Moja Miata '96 czek dys ałt: British Racing Gentleman
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko!
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
1. kap - ma byc nisko i szeroko!
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Im wyższy i szerszy, tym bezpieczniejszy. Clearview akurat must have nie jest, bo od dłuższego czasu chodzi za mną pomysł przyciemnienia tylnej szyby (niestety, jakoś nie przepadam za gapiami na światłach). Co do pasów - nie wyobrażam sobie w daily carze do miasta szelek - i tak przekomicznie wyglada odczekiwanie, aż się sonda nagrzeje - motanie się w pasy na jazdę po bułki nie wchodzi w grę (choć zdaje sobie sprawę, ze poprawia to bezpieczeństwo).
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Widzę doskonale, że jako jedyny tutaj chcę móc zalozyc HT i teraz masz tu samych kolegów, ale nie wykorzystuj swojej pozycji do robienia ze mnie idioty. Uwielbiam te bezpodstawne zarzuty i implikacje, a wszystko jak wół napisane. W którym miejscu oceniłem cudze preferencje?rsmx5 pisze:Tak to już jest że preferencje są bardzo indywidualne i nie Tobie je oceniać. Zgodzi się z tym, prawda?
Napisałem chyba wyraźnie,
że najlepiej jeśli rollbar będzie maksymalnie uniwersalny ażeby każdy mógł sobie właśnie dopasować do własnych preferencji? Czy nie?
Zgodzisz się z tym że to - hipotetycznie - najbardziej optymalne i sprawiedliwe rozwiązanie, prawda? Nawet Cybul, jeśli to rozwiąże, to może powielać sobie rollbary w nieskończoność, niezależnie od preferencji klienta, a mogą się trafić różni w przyszlosci.
Nie mam pojęcia czy wyższy, czy węższy, czy różowy, nie łapmy się za słówka. Cybul wie najlepiej co da się zrobić i zróbmy to po prostu tak żeby wszyscy byli zadowoleni. Skoro da radę zrobić z seryjnymi pasami, to jestem przekonany, że da rade zrobić tak żeby HT wchodzil i nadal było wysoko i szeroko, więc dlaczego nie? I ja akurat w d... mam seryjne pasy i nikogo nie atakuje, bo nie widze problemu żeby wszystkich zadowolić.
I tak się składa że to akurat u mnie może to zadecydować o zakupie, a Ty i tak kupisz jak będzie szeroko i z HT mimo ze go nawet nie masz, więc się zastanów co piszesz.
PS Te pytania są retoryczne, juz sobie wyjasnilismy, nie róbmy afery na 100 postow. - czekamy na Cybula
- rsmx5
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
- Model: NC FL
- Wersja: 20th Anniversary
- Lokalizacja: Bochnia
Niech się kolega nie unosi, ładnie proszę.
Nic nikomu nie narzucam ani nie zarzucam ale jak walisz czerwonymi że musi pasować do HT to chciałem Ci zwrócić uwagę że tylko Tobie na tym zależy. I nie ma się co obrażać i wywracać oczami, że komuś podoba się co innego niż Tobie.
EOT
Nic nikomu nie narzucam ani nie zarzucam ale jak walisz czerwonymi że musi pasować do HT to chciałem Ci zwrócić uwagę że tylko Tobie na tym zależy. I nie ma się co obrażać i wywracać oczami, że komuś podoba się co innego niż Tobie.
EOT
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015, 22:52 przez rsmx5, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozwine swoj opis
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - ma pasować do HT
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Rozwine swoj opis również.
Jeden zastrzał jak na zdjęciu, "góra" po stronie kierowcy.
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
Jeden zastrzał jak na zdjęciu, "góra" po stronie kierowcy.
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
Oki, więc i ja doprecyzuję
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
Double hoop:
1. MichaU
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1979
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
autopaga pisze:Meanmachine ja też muszę mieć możliwość zakładania HT. Jednak to jest akurat mały pikuś, dużo większy problem będzie z ori pasami, według mnie może nawet nie da się tego zrobić.
Podobnie będę miał HT i dobrze gdyby roll się pod nim mieścił, ale dla mnie to sprawa drugorzędna.
Meanmachine, dla wielu z tej listy najważniejsze jest, aby rollbar spełniał swoje zadanie, a nie tylko
rasowo wyglądał - dlatego właśnie zależy nam na tym, aby jego konstrukcja była maksymalnie wysoka i szeroka.
Jeżeli będzie to uniemożliwiało założenie HT, zwyczajnie z niego zrezygnuję i będę jeździł z softem.
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Ale ja doskonale rozumiem o co wszystkim chodzi. I zeby byla jasnosc mi chodzi dokładnie o to samo - rollbar ma zapewniać bezpieczeństwo przy rolce - i będzie !! Problem polega na tym ze nie ma absolutnie żadnego związku pomiędzy bezpieczenstwem rollbara a mozliwoscia wlozenia HT. Internet jest pelen takich rozwiazan.
Mam wrazenie, ze osoby, które najwięcej głosu w sprawie HT zabierają, nigdy na oczy nie widziały jak wygląda Hardtop na mx5, płaczą że rollbar wyjdzie za mały bo Meanmachine chce HT, nie zdając sobie sprawy z tego że pod hardtopem jest więcej miejsca niż pod softem - na pewno jeśli chodzi o szerokość, wysokość jeszcze sprawdzę - wiec to jest jakaś głupota z palca wyssana Chodzi tylko o to żeby rury były poprowadzone tak, żeby nie blokowały bocznych zaczepów HT, o nic więcej.
Mam wrazenie, ze osoby, które najwięcej głosu w sprawie HT zabierają, nigdy na oczy nie widziały jak wygląda Hardtop na mx5, płaczą że rollbar wyjdzie za mały bo Meanmachine chce HT, nie zdając sobie sprawy z tego że pod hardtopem jest więcej miejsca niż pod softem - na pewno jeśli chodzi o szerokość, wysokość jeszcze sprawdzę - wiec to jest jakaś głupota z palca wyssana Chodzi tylko o to żeby rury były poprowadzone tak, żeby nie blokowały bocznych zaczepów HT, o nic więcej.
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
I nagle prawie wszyscy potrzebują roll-bara...
Ominął mnie jakiś film/zdjęcia z dachowania, czy co?
Ominął mnie jakiś film/zdjęcia z dachowania, czy co?
1.8 NB LSD A3F była..
Mam wrazenie, ze osoby, które najwięcej głosu w sprawie HT zabierają, nigdy na oczy nie widziały jak wygląda Hardtop na mx5, płaczą że rollbar wyjdzie za mały bo Meanmachine chce HT, nie zdając sobie sprawy z tego że pod hardtopem jest więcej miejsca niż pod softem - na pewno jeśli chodzi o szerokość, wysokość jeszcze sprawdzę - wiec to jest jakaś głupota z palca wyssana Chodzi tylko o to żeby rury były poprowadzone tak, żeby nie blokowały bocznych zaczepów HT, o nic więcej.
Tu się mylisz, bo na wysokość jest więcej miejsca przy ht, ale na szerokość jest problem z klamrami, ale jest to kwestia 1 lub 2 cm.
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Poznań
Robert, napędzamy koniunkturę
Autopaga, sprawdziłem, generalnie Hardtop jest też szerszy, ale faktycznie obok klamer musiałoby być gięcie poniżej klamry, żeby rura ją ominęła. Bez niej gięcie mogloby być parę cm wyżej, ale nadal uważam, że to w praktyce nie będzie miało większego znaczenia dla bezpieczeństwa.
Autopaga, sprawdziłem, generalnie Hardtop jest też szerszy, ale faktycznie obok klamer musiałoby być gięcie poniżej klamry, żeby rura ją ominęła. Bez niej gięcie mogloby być parę cm wyżej, ale nadal uważam, że to w praktyce nie będzie miało większego znaczenia dla bezpieczeństwa.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2015, 13:51 przez Meanmachine, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Meanmachine: Boss Frog maxx nie jest kompatybilny z HT, właśnie ze względu na zapięcia , podobnie jak Schefflerowy.
Żeby zmieścić HT potrzebny jest pewien kompromis i większy jeden łuk na rurze . Pomijając fakt, że taki roll wygląda znaczenie słabiej (patrze TR lane) - to również konstrukcyjnie jednak coś innego. Czy jest bezpieczniej ? Tego nie wiemy, ale na pewno większy rollbar nie będzie mniej bezpieczny Ja z pełną wiadomością wybrałem brak kompatybilności z HT, gdyż te wąskie rolle mnie po prostu śmieszą konstrukcyjnie, a tak naprawdę next stage to powinna być pełna klatka + HT , ale to już temat na inna dyskusję ..
Żeby zmieścić HT potrzebny jest pewien kompromis i większy jeden łuk na rurze . Pomijając fakt, że taki roll wygląda znaczenie słabiej (patrze TR lane) - to również konstrukcyjnie jednak coś innego. Czy jest bezpieczniej ? Tego nie wiemy, ale na pewno większy rollbar nie będzie mniej bezpieczny Ja z pełną wiadomością wybrałem brak kompatybilności z HT, gdyż te wąskie rolle mnie po prostu śmieszą konstrukcyjnie, a tak naprawdę next stage to powinna być pełna klatka + HT , ale to już temat na inna dyskusję ..
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Meanmachine pisze:Robert, napędzamy koniunkturę
Napędzajta - neich się tworzy coś dobrego i bezpiecznego.
Może kiedyś ktoś tu oprócz roll-ek zaoferuje full-cage.
1.8 NB LSD A3F była..
- Morfi
- Donator
- Posty: 1699
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Single hoop:
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
16. chrism - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
Double hoop:
1. MichaU
1. kap - ma byc nisko i szeroko! Seryjne pasy, clear view, nie uzywam HT
2. PiotrekR - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
3. Leszczu- wysoki, harness bar
4. Rockatansky - clearview, wysoko i szeroko, harness bar
5. Mac - harness bar
6. Alan - clear view,pasy, "dość wysoki"
7. rsmx5 - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
8. dmk - seryjne pasy
9. Meanmachine - szeroki, pasujący do HT, seryjne pasy, harness bar, jeden zastrzal na skos (góra nad kierowcą)
10. Snabb - wysoki, X
11. thomac - harness bar, clear view, seryjne pasy resztę się zobaczy
12. Tony- seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
13. Kammich - wersja z "X" jeżeli znajdę chętnego na mojego Hard Dog Extreme,
14. Oliwier - harness bar
15. autopaga - seryjne pasy, hardtop, Y, nie dotyka dachu, nie haczy szyba przy składaniu dachu.
16. chrism - seryjne pasy, clear view, wysoko i szeroko, harness bar
Double hoop:
1. MichaU
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L