w związku z tym osoby które są zainteresowane rollbarem z jednym zastrzałem zbudowanym w oparciu o projekt TR Line zapraszamy do kontaktu.
Sztuka testowa/wzorcowa została wykonana i została przymierzona do mojego auta w momencie instalacji oryginału - pasuje idealnie dodatkowo profesjonalne podejście Piotra powoduje że całość jest powtarzalna co powoduje, że każdy rollbar da się zamontować bez większej walki.

Istotne kwestie dotyczące wykonania:
- rura ze stali węglowej grubościenna 3mm
- rura bezszwowa - uwaga jest bardziej wytrzymała od oryginału wykonanego z rury ze szwem
- wszystkie elementy z blachy cięte laserowo
- sposób montażu - jak w oryginale przykręcany na śruby: dwa punkty wysokości pasów oraz cztery punkty podparcia na podłużnicach
- malowanie proszkowe kolor w zależności od życzenia zamawiającego (i dostępnością) zgodnie z paletą RAL
Rollbar Frogg




Rollbar z jednym zastrzałem i hannesbarem:


Rollbar z dwoma zastrzałami:

clear view



Deuce
zdjęcia auta BORO z naszym deuce rollbarem


rolbar z zastrzałami krzyżowymi



Koszty:
1500 PLN - rollbar frogg
1050 PLN - rollbar bez harnessbara
1150 PLN - rollbar z harnessbarem (wspawanym w konstrukcje rollbara) - promocja
1150 PLN - rollbar clear view z harnessbarem - promocja
1150 PLN - rollbar krzyżowy z harnessbarem
1150 PLN - rollbar deuce
Promocja na otwarcie sezonu 999 PLN + wysyłka rollbary a'la TR-Line w standardowym czarnym półmacie
"Specjalne" kolory np. proszek metalizowany itp. cena uzależniona od kosztów proszku - proszę pytać.
Powstała również wersja w polerze z kwasówki

koszt 1950 PLN zdjęcia poniżej



do każdego zestawu otrzymujesz komplet śrub i podkładek.
Montaż rollbara w Wołominie 400PLN
Dostawa/odbiór - ze względu na rozmiary jak i wagę wskazany jest odbiór osobisty.
Wysyłka kurierem 50 zl (Kurier).
W przypadku większej (3-4) liczby osób chętnych z wysyłką do jednego miejsca w Polsce myślę że dogadamy się w sprawie ewentualnego obniżenia kosztów kuriera.
Macie pytania - bardzo proszę chętnie zarówno ja jak i Piotr na nie odpowiemy.