ApAcHoS pisze:p.s. dzisiaj montujemy Frogga.......................z harnessbarem pod pasy szelkowe
->to chyba jak na razie pierwszy taki na świecie
da się? da..

Pewnie, że się da

Widzę Piotrek, że dodałeś fotki, zanim ja dzisiaj zdążyłem swoje obrobić - 2 na szybko też strzeliłem po powrocie.
"Harnessy" wyszły idealnie na poziome przelotek. (na zdjęciu jeszcze bez foteli - w ciągu tygodnia wrzucę trochę fotek już z fotelami.)
Obejrzałem Froga po powrocie - jest na prawdę rewelacyjny. (Jak dobrze, że ten dach nie pozwolił nam wrzucić roll-bara krzyżaka silver

)
Roll bardzo dodaje charakteru mx-5tce - więcej stajlu niż nie jeden stajl bar
Tak jak czytam te tematy o rollbarach, jednemu się nie podobają bo nie ma polerowanych spawów, drugiemu kształt się nie widzi, trzeci jeszcze marudzi bo cena mogłaby być niższa...
Panie i Panowie - dobry roll musi kosztować i tyle. Materiały kosztują, ale solidna praca i opracowanie dobrej konstrukcji też.
Zaraz ktoś pewnie powie, że widział trochę tańsze i ładniejsze...ok, nie zaprzeczę. Jednak warto też wiedzieć, że w porównaniu do tańszych - ten ma kilkanaście punktów mocujących do nadwozia. To nie jest taki roll-co niektórzy montują w godzinę

Tylko taki trochę mocniejszy i z bezszwowej rury. (średnica to nie wszystko - liczy się też ścianka - pytajcie Konstruktorów)
A czy jest zgodny z załącznikiem FIA? Dla mnie bez znaczenia, bo to nie określa wytrzymałości roll-bara w danym modelu...
Szacun dla Piotrka (
Apachos) i Jarka (
Jaro) za super wykonany montaż i wykończenie!

Wreszcie mogę bez obaw śmigać bo naszych arteriach i autostradach

Dzięki! Zdjęcia po dozbrojeniu niebawem.
P.S. Niektórzy twierdzą, że Mx-5 jest nie do zrolowania...jest i to niestety chyba 1 w życiu. Ja po obejrzeniu tego filmu zdecydowałem się na roll-bar:
http://youtu.be/OfWjXzvVoL0[youtube]http://youtu.be/OfWjXzvVoL0[/youtube]