Re: ALTERNATYWA DLA BBR SUPER 200
: 14 maja 2020, 21:01
I wykresik do czarnego CLUB-a
Forum wszystkich generacji NA/NB/NC/ND
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=30824
juz w NCkach jest takie cos jak "power enleanment", czyli po spelnieniu jakis kryteriow AFR jest zubazany tak by osiagnac najlepsze osiagi, gdy kryteria przestaja byc spelniane nastawy wracaja do bezpieczniejszego poziomu
Dlatego zamysł jest taki, aby przeprowadzić adaptację ostatniej mapy na "świeżym" powietrzu i rolki po przyjeździe. Jeżeli sytuacja się powtórzy, a moc będzie wyższa od tej z którą opuściliśmy hamownię to stroimy na tyle ile pozwoli hamownia, później adaptacja i powrót na rolki na finalne hamowanie. Inaczej chyba się nie da.
Alex pisze: ↑12 wrz 2020, 8:53bardzo ladne kreski, podoba mi sie zwlaszcza calkiem rowny moment od samego dolu do samej gory. To musi ladnie jezdzic
Dzięki Alex
Masz rację, kompletnie nie czuć tego charakterystycznego zdławienia od dołu, te wałki dmuchnęły życie w ten motor.
Tu jeszcze mogło zagrać kilka innych modyfikacji, które są w tym aucie:
- custom świece
- zimny dolot
- większa przepustnica
Stąd być może "przywiezione" adaptacje, a te wszystkie modyfikacje być może pozwalają na tenże "power enleanment"
Michał stwierdził, że nie miał jeszcze auta, które przyjechało z mocą o 10 hp wyższą, którą później gdzieś zgubiło.
Zobaczymy jak doadaptujemy obecną mapę.
Cześć wszystkim
Po kolektorze VS soft Michała
Stopień sprężania robi robotę
Jako właściciel „laleczki z Breslau”, czuję się w obowiązku podzielić się moimi odczuciami.MMRS pisze: ↑28 wrz 2020, 22:16Dzisiaj DiSiego odwiedziła laleczka z Breslau ...sprawy się skomplikowały bo Kamil w pierwszy dzień po urlopie chyba miał jeszcze we krwi niepożądane substancje paraliżująco-odurzające...okazało się że....nie ma miejsca na sondę....
Dobrze, że kolega z Breslau założył luźne trampki, wstrzymał oddech i pozwolił spiąć poślady... szybka korekta, sznyt DiSiego I kolega szarej rakiety poleciał na Dolny Śląsk z bananem na buzi buzi
MX-5 DW logo.jpg
Na deser dokalibrowana czerwona petarda....
MX-5 wałki final.jpg
Stock Cams VS Custom Cams
Blisko roczny wysiłek w przygotowaniu zestawu nie poszedł na marne....Tak...maska była zamknięta...Tak....benzyna 98 z tego samego Orlenu...Tak...kilka pomniejszych modyfikacji....Tak....ta sama hamownia...Tak...widocznie to wszystko zagrało jak w Bayernie w meczu z Barcą....
W zamyśle wszystko brzmi fantastycznie, tylko kto ma za to wszystko zapłacić? Oczywiście że marketingowo to najlepszy wyznacznik, niemniej jednak nie przypominam sobie pomiarów dragy i racelogica w wykonaniu BBRa.
Wszytko fajnie brzmi, tylko przeprowadzenie takich pomiarów, aby ich wynik był miarodajny, wymaga takich samych opon i paliwa, tego samego odcinka drogi, identycznej temperatury i stanu sprzęgieł + baaaardzo ogarniętego drivera. Myślę, że liczba powtórzeń również powinna być spora.