[ZG] Łączniki regulowane Heavy Duty
NA / NB / NC
Moderator: Moderatorzy
Hej, BnC Motoproject rusza z produkcja lacznikow regulowanych, ale musimy wejsc od razu w duza ilosc, wiec na dzien dobry robimy promo! Promocja na zasadach zakupu Grupowego, tzn robimy liste, po zamknieciu listy wplacamy pieniadze i wtedy rusza zamowienie. Planowo do konca lutego towar mialby juz byc u was.
Laczniki do NA: 235zl/para (zestaw na jeden stabilizator)
Laczniki do NB i NC: 205zl/para (zestaw na jeden stabilizator)
O Produkcie:
-Płynna regulacja, tzn jeden gwint prawy, drugi lewy.
-NB i NC laczniki na przegubach kulowych, NA z jednej strony przegub, z drugiej tuleja poliuretanowa.
-Produkcja Polska, firma robi przeguby, tuleje itd. u nas na miejscu - zadnej chinszczyzny. Nasz model będzie opierał się na przegubach kulowych z aut dostawczych 3,5T, czyli mocno przeprojektowane w stosunku do obciażeń wystepujacych w miacie
Jesli masz NA ale wachacze z NB/NBFL to zamawiasz laczniki do NB
Wzor zapisów:
0.Qbatron 2x NA (2pary czyli kmplet za 470zl)
Lista:
1.
Laczniki do NA: 235zl/para (zestaw na jeden stabilizator)
Laczniki do NB i NC: 205zl/para (zestaw na jeden stabilizator)
O Produkcie:
-Płynna regulacja, tzn jeden gwint prawy, drugi lewy.
-NB i NC laczniki na przegubach kulowych, NA z jednej strony przegub, z drugiej tuleja poliuretanowa.
-Produkcja Polska, firma robi przeguby, tuleje itd. u nas na miejscu - zadnej chinszczyzny. Nasz model będzie opierał się na przegubach kulowych z aut dostawczych 3,5T, czyli mocno przeprojektowane w stosunku do obciażeń wystepujacych w miacie
Jesli masz NA ale wachacze z NB/NBFL to zamawiasz laczniki do NB
Wzor zapisów:
0.Qbatron 2x NA (2pary czyli kmplet za 470zl)
Lista:
1.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Czy do połączenia przegubów kulowych ze stabem będą wytoczone tuleje by pracował w pełnym zakresie i się nie obijały?
Łączniki będą jakoś zabezpieczone czy "powolna korozja"?
Łącznik obu przegubów (pewnie długa nakrętka) będzie po prostu taką nakrętką czy będzie jakoś wyglądała? (załączam 3 zdjęcia, w odniesieniu do nich jak będą wyglądać?)
IMO ciut drogo biorąc pod uwagę za ile można to złożyć nawet na porządnych kulowych łącznikach. Ale jeśli całość będzie wyglądała solidnie to czemu nie...
Łączniki będą jakoś zabezpieczone czy "powolna korozja"?
Łącznik obu przegubów (pewnie długa nakrętka) będzie po prostu taką nakrętką czy będzie jakoś wyglądała? (załączam 3 zdjęcia, w odniesieniu do nich jak będą wyglądać?)
IMO ciut drogo biorąc pod uwagę za ile można to złożyć nawet na porządnych kulowych łącznikach. Ale jeśli całość będzie wyglądała solidnie to czemu nie...
- Załączniki
-
- big_KLC142.jpg (38.18 KiB) Przejrzano 3295 razy
-
- 2020.NB0-0985_1.jpg (25.74 KiB) Przejrzano 3295 razy
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Nie idzie dopasować jakiś sworzni popularnych? Pewnie ten lewy gwint podraża sporo interes. Fajnie bo łatwo to wyregulować, nie trzeba wyciągać ze staba lub wahacza, ale tak naprawdę robi się to raz jedyny, więc nie wiem czy jest sens robić to na lewym gwincie, bo ustawienie tego ze zwykłym gwintem zajmie 10 minut dłużej.
Czekamy na prototyp jak bedzie to zdjecia sie tu pojawia, natomiast z powyzszych trzech najblizej mu do whiteline (te trzecie, z aluminiowa zlota mufa).
Co do ceny to taniej mozna zlozyc, i mysle ze wlasnie to miales na mysli czester - na glowkach cięgła, ktore 1.maja ograniczona ruchomosc, 2.nie sa odporne na warunki atmosferyczne, moje po jednej zimie w soli stanely na amen. Tutaj beda pelnoprawne przeguby, czyli zupelnie inna liga.
Popularne sworznie z gwintami to sprzety rolnicze gdzie gwinty zaczynaja sie of M16 - jest to po prostu za duze do mazdy, i wymiarami i masa.
Co do gwintow tylko prawych. To poza potrzeba rozlaczania lacznika do regulacji, dochodzi temat mniejszej dokladnosci takiego rozwiazania, bo zmiana dlugosci lacznika to caly obrot glowki o 360st, a u nas bedzie to sruba rzymska, czyli bez demontazu krecisz tylko srodkiem w sposob plynny- potrzebujesz 1/8obrotu to tyle wlasnie mozesz zrobic. Moze to i bajer ale tym bedziemy walczyc z konkurencja, a wcale nie podraza to tak strasznie produkcji. Na cene bardziej wplynal wybor odpowiednich jakosciowo przegubow.
Co do ceny to taniej mozna zlozyc, i mysle ze wlasnie to miales na mysli czester - na glowkach cięgła, ktore 1.maja ograniczona ruchomosc, 2.nie sa odporne na warunki atmosferyczne, moje po jednej zimie w soli stanely na amen. Tutaj beda pelnoprawne przeguby, czyli zupelnie inna liga.
Popularne sworznie z gwintami to sprzety rolnicze gdzie gwinty zaczynaja sie of M16 - jest to po prostu za duze do mazdy, i wymiarami i masa.
Co do gwintow tylko prawych. To poza potrzeba rozlaczania lacznika do regulacji, dochodzi temat mniejszej dokladnosci takiego rozwiazania, bo zmiana dlugosci lacznika to caly obrot glowki o 360st, a u nas bedzie to sruba rzymska, czyli bez demontazu krecisz tylko srodkiem w sposob plynny- potrzebujesz 1/8obrotu to tyle wlasnie mozesz zrobic. Moze to i bajer ale tym bedziemy walczyc z konkurencja, a wcale nie podraza to tak strasznie produkcji. Na cene bardziej wplynal wybor odpowiednich jakosciowo przegubow.
- Załączniki
-
- przegub.jpg (23.88 KiB) Przejrzano 3212 razy
- Alex
- Donator
- Posty: 4618
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Czester: glowki ciegiel zaczynaja stukac po tygodniu max dwoch wiec tanio to owszem jest ale dobrze juz nijak
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex pisze:Czester: glowki ciegiel zaczynaja stukac po tygodniu max dwoch wiec tanio to owszem jest ale dobrze juz nijak
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wszystko zalezy jakie sie trafia. Koledze zaczely stukac, mi inne nie stukaly caly sezon ale zima je zabila.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
ochKarol pisze:Może głupie pytanie ale : Do czego to służy? Czym różni się działanie od normalnego łącznika?
Stabilizator przy normalnym położeniu powinien być równolegle do drogi. Gdy obniżysz auto to stab idze trochę w górę przez co zmienia się jego charakterystyka. Poza tym może nawet obijać o amortyzator. Łącznik regulowany pozwala jak sama nazwa wskazuje wyregulować wysokość stabilizatorów po obniżeniu.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Nie chce robic problemow, ale jak tam sprawa z moim poprzednim zaliczkowaniem? Toz to juz 3 miesiace.
AGENt pisze:Nie chce robic problemow, ale jak tam sprawa z moim poprzednim zaliczkowaniem? Toz to juz 3 miesiace.
W trakcie realizacji. Mysle ze jeszcze troche, tak przelom lutego/marca. W zwiazku z tym ze to dluzej niz byla mowa przy wplacie, masz mozliwosc wycofania sie z zakupu. Pisz PW jesli bedziesz taka opcja zainteresowany.
czester_ pisze:ochKarol pisze:Może głupie pytanie ale : Do czego to służy? Czym różni się działanie od normalnego łącznika?
Stabilizator przy normalnym położeniu powinien być równolegle do drogi. Gdy obniżysz auto to stab idze trochę w górę przez co zmienia się jego charakterystyka. Poza tym może nawet obijać o amortyzator. Łącznik regulowany pozwala jak sama nazwa wskazuje wyregulować wysokość stabilizatorów po obniżeniu.
Dodatkowo, a w sumie przede wszystkim, regulacja pozwala zniwelowac naprezenia wsytepujace w stabilizatorze, wynikajace w tego jak auto siedzi na sprezynach i jak sie uklada z kierowca na pokladzie.
- crazydunky
- Posty: 229
- Rejestracja: 25 maja 2009, 20:33
- Model: Inny
- Lokalizacja: Łódź
1. Domel 1x NB
2. Crazydunky 2xNB (komplet)
2. Crazydunky 2xNB (komplet)
Per aspera
Ad astra
Ad astra