Zawieszenie gwintowane Tein Street Advance Z MX-5 NC

Ogłoszenia dotyczące sprzedaży części do Mazdy MX-5

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kuba04
Posty: 111
Rejestracja: 15 paź 2021, 15:09
Model: NC
Wersja: 2.5L 220KM
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

27 lip 2023, 11:34

Sprzedam zawieszenie gwintowane Tein Street Advance Z (z regulacją twardości) do Mazdy MX-5 NC.

Zawieszenie w bardzo dobrym stanie, kupione jako nowe w kwietniu zeszłego roku. Wszystkie regulacje sprawne, nakrętki niezapieczone.
Przebieg ~7kkm.

Do zawieszenia dołączam:
2x klucz do regulacji wysokości
Imbus do regulacji twardości
Zestaw naklejek

Cena
2950zł bez osłon i poduszek + kw
3100 z oem osłonami i poduszkami + kw
Załączniki
IMG_4474.jpeg
IMG_4474.jpeg (4.3 MiB) Przejrzano 1342 razy
IMG_4476.jpeg
IMG_4476.jpeg (3.93 MiB) Przejrzano 1342 razy
IMG_4477.jpeg
IMG_4477.jpeg (3.88 MiB) Przejrzano 1342 razy
Awatar użytkownika
pulmoll45
Posty: 41
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:16
Model: Inny
Lokalizacja: Gdynia

28 lip 2023, 21:47

O, na co się przesiadasz?
Jakieś ciekawe obserwacje i opinie na temat tego zestawu vs stock?
Przyznam że chodzi mi po głowie ten tein ale nie wiem jak się sprawdzi na dłuższą metę kiedy do asfaltu będzie 400m piachu :?
Awatar użytkownika
Kuba04
Posty: 111
Rejestracja: 15 paź 2021, 15:09
Model: NC
Wersja: 2.5L 220KM
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

31 lip 2023, 9:16

pulmoll45 pisze:
28 lip 2023, 21:47
O, na co się przesiadasz?
Jakieś ciekawe obserwacje i opinie na temat tego zestawu vs stock?
Przyznam że chodzi mi po głowie ten tein ale nie wiem jak się sprawdzi na dłuższą metę kiedy do asfaltu będzie 400m piachu :?
Jeśli nie chcesz mega mocno obniżać auta to jest to bardzo fajna opcja :)
Mazda jeździ na tym zawieszeniu pewnie, dobrze wybiera nierówności i dzięki regulacji twardości można dopasować ustawienia pod siebie oraz zmieniać charakterystykę jazdy (czuć np że auto robi się mniej/bardziej nadsterowne po przekręceniu twardością).
W moim przypadku gwint jest jednak zbyt miękki (szczególnie gdy jadę załadowany w dwie osoby) a chciałbym jeszcze trochę opuścić Mazdę :)

Najlepiej jeździło mi się na ustawieniu wysokości ze zdjęcia w załączniku :)
Aktualnie testuje BC Racing DS, narazie czuć że jest o wiele twardszy ale jeszcze zbyt mało pojeździłem żeby coś więcej powiedzieć :)
Załączniki
IMG_1970.jpeg
IMG_1970.jpeg (1.55 MiB) Przejrzano 1238 razy
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 344
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

31 lip 2023, 22:33

pulmoll45 pisze:
28 lip 2023, 21:47
O, na co się przesiadasz?
Jakieś ciekawe obserwacje i opinie na temat tego zestawu vs stock?
Przyznam że chodzi mi po głowie ten tein ale nie wiem jak się sprawdzi na dłuższą metę kiedy do asfaltu będzie 400m piachu :?
Mam takie zawieszenie w Civicu, wiec nie będę pisał, czy dobrze sie sprawdzi w NC, ale w przypadku NC na pewno brałbym je z opcja EDFC czyli sterowaniem twardością z kabiny. W przeciwnym razie dużo sie traci, bo dostęp do tylnych regulacji jest bardzo utrudniony, wiec skończy sie na tym, ze będziesz jeździł zawsze na tych samych ustawieniach twardości. Wyjątkowo dobrze sprawdza sie EDFC Ii Pro, który potrafi dynamicznie zmieniać niezależnie twardość każdego z kół na podstawie wskazań z GPS oraz żyroskopu, co bardzo czuć na winklach, gdy przy szybkiej jeździe samochod jedzie jak przyklejony praktycznie bez odczuwalnych przechyłów.
Awatar użytkownika
Kuba04
Posty: 111
Rejestracja: 15 paź 2021, 15:09
Model: NC
Wersja: 2.5L 220KM
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

25 sie 2023, 12:23

UP
Awatar użytkownika
Kuba04
Posty: 111
Rejestracja: 15 paź 2021, 15:09
Model: NC
Wersja: 2.5L 220KM
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

02 paź 2023, 14:34

UP

Cena 2800zł za komplet
Awatar użytkownika
Kuba04
Posty: 111
Rejestracja: 15 paź 2021, 15:09
Model: NC
Wersja: 2.5L 220KM
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

16 paź 2023, 16:36

Sprzedane
Zablokowany